نتایج مسابقات بسکتبال ان بی ای در هجدهم نوامبر ۲۰۱۴

نتایج مسابقات بسکتبال ان بی ای در هجدهم نوامبر 2014

مسابقات بسکتبال ان بی ای در هجدهم نوامبر ۲۰۱۴، با پیروزی خارج از خانه لیکرز و پلیکانز و شکست نیکس و تاندر همراه بود.

تیم بسکتبال لس آنجلس لیکرز در شب ۳۲۰۰۰ امتیازی شدن کوبی برایانت، دومین پیروزی فصل خود را کسب کرد. لیکرز امروز در فیلیپس آرنا میهمان آتلانتا هاوکس بود و توانست با نتیجه‌ی ۱۱۴ بر ۱۰۹، حریف خود را مغلوب کند. برایانت با ۲۸ امتیازی که در این مسابقه کسب کرد، تعداد امتیازات دوران حرفه ای خود را به ۳۲۰۰۱ امتیاز رساند. این بازیکن هم اکنون در رده‌ی چهارم امتیاز آورترین بازیکنان تاریخ لیگ قرار دارد. کوبی در این دیدار ۴ ریباند و ۳ پاس منجر به گل نیز کسب کرد. نیک یانگ از لیکرز که ۱۰ بازی اول فصل را به دلیل ریکاوری رباط پاره شده انگشت شست از دست داده بود، در این مسابقه اولین بازی فصل خود را انجام داد و ۱۷ امتیاز و ۵ ریباند به دست آورد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

میلواکی باکز در خانه پذیرای نیویورک نیکس بود و با نتیجه‌ی ۱۱۷ بر ۱۱۳ میهمان خود را شکست داد. ۷ بازیکن تیم باکز در این دیدار امتیازات خود را دو رقمی کردند تا این تیم با کسب ششمین پیروزی فصل، برای اولین بار در بیش از یک سال گذشته، درصد بردی بالاتر از ۰٫۵ درصد داشته باشد. بازیکنان باکز در این مسابقه ۵۲٫۹ درصد از شوت های سه امتیازی و ۵۵٫۱ درصد از مجموع شوت های خود را وارد سبد کردند. (دانلود هایلایت های مسابقه)

یوتا جاز در یک بازی خانگی با نتیجه‌ی ۹۸ بر ۸۱، اکلاهما سیتی تاندر را از پیش رو برداشت. الک برکس از یوتا با ۲۰ امتیاز، ۱۴ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات، بهترین بازیکن تیمش در این مسابقه بود. (دانلود هایلایت های مسابقه)

در آخرین بازی امروز تیم کینگز در ساکرامنتو میزبان نیو اورلینز پلیکانز بود. کینگز این بازی را با نتیجه‌ی ۱۰۰ بر ۱۰۶ به حریف خود واگذار کرد. انتونی دیویس از پلیکانز ۱۱ شوت از ۱۹ اقدام خود در این بازی را وارد سبد کرد و با کسب ۲۸ امتیاز، ۹ ریباند، ۲ توپ ربایی و ۳ بلاک شات، به تیمش برای کسب این پیروزی کمک کرد. دیمارکوس کازینس از ساکرامنتو نیز ۲۴ امتیاز، ۱۷ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات به دست آورد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۱۲ پاسخ

  1. amir گفت:

    امید وارم با بازگستن یانگ افت های قبل رو جبران کنه
    آمار کوبی روبه پیشرفته
    بازی قبل که۴۴امتیاز گرفت ۴۲%پرتاباش گل بود
    ولی امروز۵۵درصد شوتاش گل شد و۴۲ درصد سه امتیازی
    ۱۰ تا ۱۸ تا اقدامش رو وارد صبد کرد

  2. مجید گفت:

    موقعیت لبرون بیشتره برا رسیدن به جردن تا کوبی.

    • رضا گفت:

      اگر منظورت از رسیدن رکورده تا الان کوبی خیلی از رکوردای جردنو زده تا چنتا بازیه دیگه ام اگه خدا بخواد و مصدومیتی واسش پیش نیاد رکورد تعداد امتیازای جردنو میزنه
      تاالان کوبی ۳۲۰۰۱ امتیاز اورده و جردن اگر اشتباه نکنم ۳۲۲۹۶ امتیاز
      ۲۹۵ امتیازه دیگه مونده که اونم به زودی به دست میاره

    • در جواب مجید جان بگم که کوبی از نظر قهرمانی یک انگشتر کمتر از جردن داره و تو چند بازی دیگه هم رکورد امتیازای جردنم میزنه البته اون پنج قهرمانی کوبی سرجاش میمونه و مطمنن کوبی دیگه قهرمان بشو نیس.

  3. بی نام گفت:

    سلام به دوستان یه سوال….بیشترین ریباند در یه بازی متعلق به کی به چه تعداد؟بیشترین پاس منجر به گل چطور؟با تشکر

    • amir گفت:

      ۵۵ ریباند وبیشترین اسیست۳۳
      ریباند مال نمیدونم دقیقا یادم نیست یا چمبرلین یا بیل راسل
      اسیست رو نمیدونم

    • پamir گفت:

      ۵۵ ریباند وبیشترین اسیست۳۳
      ریباند مال نمیدونم دقیقا یادم نیست یا چمبرلین یا بیل راسل

  4. regi miller گفت:

    کوبی برایانت بازیش فقط رو شوته دقت کرده باشین تو این فصل و تو دوفصل پیش بیشتر از نصف امتیازاتشو با شوت به دست اورد

    • رضا گفت:

      بله با توجه به شرایط سنیش بیشتر رو به شوت زدن اورده
      در ضمن اینم بگم شوت زدن از هر نقطه یکی از سختترین کارا توی بسکتباله که هر بازیکنی نمیتونه این کارو انجام بده

    • کوبی همیشه شوت میزده اون لی آپا و دانکا رو واسه تنوع میزده بستگی به شرایط بازیم داره و یکی از بهترین پرتاب کننده های تاریخه و الان استفن کوری داره راه کوبی رو میره و پستشم گارد شوت زنه…
      اوکی?

  5. درسته که پرتاب جفت همیشه جزء انتخاب های کوبی تو امتیاز گیری بوده ولی این سن کوبیه که ایجاب می کنه بیشتر شوت بزنه. به طور کلی کوبی نفوذ های عالی ای هم داره که داره به تدریج از دستش میده.
    جمیع کارشناسا اعتقاد دارند کوبی باهوش ترین بازیکن تاریخ بوده (و خب ان بی ای بازیکن باهوش زیاد داشته و داره سوء تفاهم نشه ولی کوبی تو فکر و استراتژی بازی یک سر و گردن از همه بالاتره)
    از طرفی اعتماد به نفش کوبی هم یکی از عوامل موفقیت طولانی مدتش (به جز امسال که از لحاظ تیمی موفق نیست و بازم آمار انفرادیش بد نیست.) هیچ کسی به راحتی کوبی شوت های آخر بازی رو قبول نمی کنه. کوبی با چند اقدام ناموفق تو بازی محو نمی شه.
    In Kobe we trust.

  6. شیرکو گفت:

    کوبی خداست
    همین 😐

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *