نتایج تیم های بازیکنان ایرانی CBA در نوزدهم نوامبر ۲۰۱۴

نتایج تیم های بازیکنان ایرانی CBA در نوزدهم نوامبر 2014

لیگ بسکتبال CBA در نوزدهم نوامبر ۲۰۱۴ با ثبت سه شکست برای تیم های بازیکنان ایرانی پیگیری شد.

در یکی از مسابقات امروز تیم بسکتبال چینگدائو دابل استار علی رغم درخشش حامد حدادی، مغلوب میزبان خود شد. چینگدائو امروز به مصاف تیم بیجینگ شوگنگ رفت و با نتیجه‌ی نزدیک ۱۱۳ بر ۱۱۴ شکست خورد. حامد حدادی در این دیدار ۳۴ دقیقه و ۵۴ ثانیه در زمین حضور داشت و با کسب ۲۸ امتیاز، ۱۵ ریباند و ۶ پاس منجر به گل، ستاره‌ی تیمش بود. حدادی در این مسابقه ۱۰ شوت از ۱۴ اقدام خود را وارد سبد کرد. این بازیکن به دلیل ۵ خطائه شدن، در دقایقی از کوارتر چهارم روی نیمکت نشست و در سایر دقایق این کوارتر نیز با احتیاط بازی می کرد. استفن ماربری، گارد سابق NBA، در این دیدار ۳۵ امتیاز، ۸ ریباند و ۲ پاس منجر به گل برای بیجینگ به دست آورد.

مهدی کامرانی و هم تیمی هایش در جیانگسو تونگشی، میهمان تیم صدرنشینِ لیائونینگ بودند و این بازی را با نتیجه‌ی ۹۵ بر ۱۱۶ به حریف واگذار کردند. کامرانی در این دیدار ۸ پاس منجر به گل به دست آورد. ۸ امتیاز، ۵ ریباند و ۱ توپ ربایی، دیگر آمارهای ثبت شده توسط کامرانی در این مسابقه بودند.

چانگکینگ فلایینگ دراگن میهمان تیم گواندونگ بود که با نتیجه‌ی ۷۳ بر ۱۱۰ مغلوب میهمان خود شد. ارسلان کاظمی که ۵ مسابقه‌ی قبلی چانگکینگ را به دلیل مشکل ویزا از دست داده بود، در این مسابقه نیز غایب بود.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

یک پاسخ

  1. باز هم باخت و باز هم مهدی و حامد…خو حداقلش یکیتون ببره!!!
    ما گفتیم لژیونر بودن خوبه ولی نه دیگه بری چپ و راست ببازی.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *