نتایج مسابقات بسکتبال ان‌بی‌ای در نوزدهم نوامبر ۲۰۱۴

نتایج مسابقات بسکتبال ان‌بی‌ای در نوزدهم نوامبر 2014

لیگ بسکتبال ان‌بی‌ای در نوزدهم نوامبر ۲۰۱۴ با برگزاری یازده مسابقه پیگیری شد. شکست های خانگی کلیولند، واشنگتن، بروکلین و هیوستون و پیروزی تورنتو، از جمله نتایج امروز بود.

تیم بسکتبال سن آنتونیو اسپرز با برتری مقابل کلیولند کاوالیرز، برای دهمین بار متوالی مقابل این تیم به پیروزی رسید. کلیولند امروز در خانه پذیرای سن آنتونیو بود و با نتیجه‌ی ۹۰ بر ۹۲، مغلوب میهمان خود شد. تیم دانکن و بوریس دیاو در این دیدار هر کدام ۱۹ امتیاز کسب کردند تا تیمشان هفتمین برد فصل را کسب کند. امتیاز آورترین بازیکن کاوالیرز در این دیدار آندرسون وریژائو بود که توانست ۲۳ امتیاز به دست آورد. لبران جیمز از کلیولند در ثانیه های پایانی این مسابقه فرصت داشت تا نتیجه‌ی بازی را تغییر دهد اما فشار بازیکنان اسپرز روی او باعث شد توپ را لو دهد و این بازیکن در اولین رویارویی خود با اسپرز پس از فینال سال گذشته، بازنده از زمین خارج شد.

واشنگتن ویزاردز در ورایزن سنتر میزبان دالاس موریکس بود که با نتیجه‌ی ۱۰۲ بر ۱۰۵، مغلوب حریف شد. مونتی الیس از موریکس با کسب ۳۴ امتیاز و ۴ پاس منجر به گل، به تیمش برای کسب پنجمین پیروزی پی در پی کمک کرد. بردلی بیل از ویزاردز که بازی های گذشته تیمش را به دلیل ریکاوری عمل جراحی از دست داده بود، در این مسابقه اولین بازی فصل خود را انجام داد. این بازیکن در این مسابقه ۲۱ امتیاز، ۳ ریباند و ۳ پاس منجر به گل ثبت کرد.

ماراتن بروکلین بین تیم های نتز و باکز، با برتری جیسون کید و شاگردانش همراه بود. بروکلین نتز امروز در بارکلیز سنتر میزبان میلواکی باکز بود. این بازی که ۳ وقت اضافه داشت در نهایت با برتری ۱۲۲ بر ۱۱۸ باکز به پایان رسید تا کید در بازگشتش به بروکلین، تیم سابقش را مغلوب کند. جباری پارکر از باکز در این بازی که ۳ ساعت و ۵ دقیقه طول کشید، ۲۳ امتیاز، ۷ ریباند و ۲ توپ ربایی به دست آورد.

جدال صدرنشینان دو کنفرانس، با برتری شرقی ها پایان یافت. تورنتو رپتورز در این دیدار خانگی با نتیجه‌ی ۹۶ بر ۹۲، ممفیس گریزلیز را از پیش رو برداشت و دومین شکست فصل را به دیو یرگر و شاگردانش تحمیل کرد. دمار دروزن از رپتورز با کسب ۲۱ امتیاز، ۵ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی، از بازیکنان شاخص این میدان بود. ممفیس در این بازی ۵ بازیکن خود از جمله کانتری لی و تونی آلن را به دلیل بیماری در اختیار نداشت. تیم رپتورز به مناسبت بیستمین سال تاسیسش در جریان یک وقت استراحت در کوارتر نخست این بازی، با نمایش هایلایت هایی از بازیکن سابق خود وینس کارتر که هم اکنون در ترکیب گریزلیز حضور دارد، به او ادای احترام کرد. تعدادی از تماشاچیان حاضر در سالن ابتدا کارتر را هو کردند اما پس از پایان ویدئو تماشاچیان به تشویق کارتر پرداختند.

هیوستون راکتس در شبی که دوایت هاوارد را به دلیل مصدومیت در ترکیب نداشت، با نتیجه‌ی ۹۲ بر ۹۸ مغلوب لس آنجلس لیکرز شد. تیم لیکرز با اجرای یک ران ۷-۱ در دقیقه‌ی پایانی این مسابقه، نتیجه‌ی این بازی را به سود خود رقم زد. کوبی برایانت از لیکرز در این بازی ۲۹ امتیاز، ۵ ریباند و ۷ پاس منجر به گل به دست آورد.

نتایج مسابقات بسکتبال ان‌بی‌ای در نوزدهم نوامبر ۲۰۱۴ را در زیر می بینید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
کلیولند کاوالیرز ۹۰ ۹۲ سن آنتونیو اسپرز دانلود
ایندیانا پیسرز ۸۸ ۸۶ شارلوت هورنتز دانلود
اورلاندو مجیک ۹۰ ۱۱۴ لس آنجلس کلیپرز دانلود
فیلادلفیا سونی سیکسرز ۹۰ ۱۰۱ بوستون سلتیکس دانلود
واشنگتن ویزاردز ۱۰۲ ۱۰۵ دالاس موریکس دانلود
بروکلین نتز ۱۱۸ ۱۲۲ میلواکی باکز دانلود
دیترویت پیستونز ۸۶ ۸۸ فینیکس سانز دانلود
تورنتو رپتورز ۹۶ ۹۲ ممفیس گریزلیز دانلود
مینسوتا تیمبرولوز ۱۱۵ ۹۹ نیویورک نیکس دانلود
دنور ناگتز ۱۰۷ ۱۰۰ اکلاهما سیتی تاندر دانلود
هیوستون راکتس ۹۲ ۹۸ لس آنجلس لیکرز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۱۶ پاسخ

  1. mlbj گفت:

    دیوید بلت سابقه ی خوبی داره حتی برنز المپیک رو با روسیه گرفته اما انگار بدرد کلیولند نمیخوره. حیف لبرون نتونست شوت اخرو بزنه.

  2. احسان گفت:

    این نیویورک هم فقط بلد بود کلیولند رو تو خونه ببره و اولین بازی جیمز رو خراب کنه.:|
    آخه تیمبرولوز هم تیمیه که بهش ببازی؟ 😐

  3. رضا گفت:

    مرسی لیکرز
    دو برد روحیه بخش واسه ی ادامه کار

  4. lebron گفت:

    لبرون جیمز وقتی تو میامی بود با وید و باش همدیگرو تکمیل می کردن ولی تو کلیولند انگار لبرون جلوی کایری رو گرفته و کایری جلوی لبرونو .

  5. D.rose گفت:

    پیسرز عالی بود دمش گرم

  6. Erfan-30 گفت:

    این اسپرز فقط بلده تیمای بزرگ رو ببره و از تیمای ضعیف میبازه!!

    • همینم خودش هنر میخاد خیال کردی کم کاری داداش که از تیمای بزرگ ببری ولی دیگه اونجوریم که میگی نیس از تیمای ضعیفم میبره!!!!!!!!!!!!!!
      ولی خوراکشون تیمای معروفه…

  7. mlbj گفت:

    واقعا این برندن نایت چطور اون لی اپو از دست داد؟!!!!! 🙂 اگه گل میشد بازی تموم میشد میلواکی میبرد .
    هوادارا نتز جیسون کید رو هم هو کردن خخخح.

  8. آذرخش گفت:

    بازی اسپرز – کوز فوق العاده بود
    به نظرم مربی کلیولند خیلی زود تایم اوت آخرشو از دست داد. می تونست خیلی بهتر خرجش کنه و البته اسپرز از تایم اوت های بیشتر و پنالتی آخرشون خیلی هوشمندانه استفاده کردن(فکر کنم تنها توی بسکتباله که گاهی باید برای بردن پنالتی رو از دست بدی :-))

  9. Erfan گفت:

    Just Lakers

    • بزار چندتا بازی ببرین بعدش بیا بگو Just lakers اون لیکرزیای که من میشناختم با دو سه تا برد قانع نمیشدن حال و روز ما هم با شما فرقی نداره ولی وضعیت بوستون بهتر از لیکرزه…

  10. طاها رنجبر گفت:

    آقا کسی نمی دونه بازی امروز پتروشیمی و شهرداری گرگان رو کدوم شبکه نشون میده؟؟؟

  11. اول برد بوستون برابر رقیب همیشگیمون رو تبریک میگیم البته خیلیم فیلادلفیا داغونه ها اونچنان کار بزرگیم نکردیم ولی بازم برد خوبه…
    کلیولند باید بره سراغ مایک وودسون سرمربی سابق نسویورک یا سرمربی سابق گلدن استیت جکسون مربی فصل قبله منظورمه اینا مطمنن خیلی فهمیده تر و جا افتاده تر لز بلت تو ان بی ای هستن.
    لیکرزم فقط منتظر بود یانگ بیاد تا برداشو ادامه بده حالا یکی بیاد جلوی کوبی رو بگیره!!!!!!!

  12. مد شده همه همدیگرو هو میکنن منم بچه های سایتو هو میکنم شما هم منو هو کنید شاید تو ان بی ای اسمی ازمون بردن هوووووووووو

  13. آقا وقتی لو دادن توپ لبرونو دیدم خیلی جا خوردم گفتم مگه میشه پادشاه بسکتبال باشیو اینجوری توپو لو بدی???!!!!!!
    لو بده ولی نه این مدلی انگاری تبانی کرده خیلی خنده دار بود عجب سوژه بازی شد…

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *