نتایج و هایلایت های بسکتبال ان‌بی‌ای در دهم نوامبر ۲۰۱۴

نتایج و هایلایت های بسکتبال ان‌بی‌ای در دهم نوامبر 2014

لیگ بسکتبال ان‌بی‌ای در دهم نوامبر ۲۰۱۴ با برگزاری پنج مسابقه پیگیری شد. در مهمترین بازی های امروز تیم های کلیولند، آتلانتا و سن آنتونیو حریفان خود را شکست دادند.

اولین پیروزی خانگی فصل کلیولند کاوالیرز در حضور ۲۰۵۶۲ نفر از تماشاچیان حاضر در کوئیکن لونز آرنا و در برابر نیو اورلینز پلیکانز به دست آمد. کاوالیرز در این بازی با نتیجه‌ی ۱۱۸ بر ۱۱۱ حریف خود را مغلوب کرد. لبران جیمز از کاوالیرز با کسب ۳۲ امتیاز، ۱۲ ریباند و ۱۰ پاس منجر به گل، سی و هشتمین تریپل دابل فصل عادی دوران حرفه ای خود را به ثبت رساند. کایری ایروینگ نیز در این دیدار ۳۲ امتیاز، ۵ ریباند و ۹ پاس منجر به گل به ثبت رساند.

پنجمین شکست متوالی نیویورک نیکس در خانه و در برابر آتلانتا هاوکس رقم خورد. نیکس در این دیدار با نتیجه‌ی ۸۵ بر ۹۱ مقابل میهمان خود مغلوب شد. امتیازات تیم هاوکس در این دیدار بین بازیکنان مختلف تقسیم شد؛ به طوری که ۴ بازیکن این تیم حداقل ۱۰ امتیاز کسب کردند. تلاش های کارملو انتونی در این بازی که منجر به کسب ۲۵ امتیاز، ۹ ریباندو ۷ پاس منجر به گل شد، برای جلوگیری از شکست تیمش کافی نبود.

در آخرین بازی امروز لس آنجلس کلیپرز در خانه به مصاف سن آنتونیو اسپرز رفت و با نتیجه‌ی ۸۵ بر ۸۹، مغلوب حریف شد. کوای لئونارد از اسپرز که مشکل چشمش هنوز به طور کامل برطرف نشده است، با کسب ۲۶ امتیاز، ۱۰ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی، ستاره‌ی این بازی بود. بازیکنان اسپرز در این دیدار تنها ۲ شوت سه امتیازی موفق داشتند و ۴۸ امتیاز خود را از منطقه Paint کسب کردند. تیم سن آنتونیو اسپرز در اکثر دقایق این بازی از حریف عقب بود و اولین بار در ۱ دقیقه و ۴۴ ثانیه مانده به پایان، توانست از حریف خود پیش بیفتد؛ آنها این بازی را با یک ران ۱۴-۰ به اتمام رساندند. این ۵۰۰ امین پیروزی تیم دانکن، تونی پارکر و مانو جینوبلی در کنار هم بود که دومین رکورد برتر در تاریخ NBA محسوب می شود. مثلث لری برد، کوین مک‌هیل و رابرت پریش با ۵۴۰ بردی که با هم در بوستون کسب کرده اند در این زمینه رکورددار هستند.

نتایج و هایلایت های بسکتبال ان‌بی‌ای در دهم نوامبر ۲۰۱۴ را در زیر می بینید.

میزبان – میهمان

هایلایت ها

کلیولند کاوالیرز ۱۱۸ – ۱۱۱ نیو اورلینز پلیکانز

دانلود

ایندیانا پیسرز ۹۷ – ۸۶ یوتا جاز

دانلود

نیویورک نیکس ۸۵ – ۹۱ آتلانتا هاوکس

دانلود

شیکاگو بولز ۱۰۲ – ۹۱ دیترویت پیستونز

دانلود

لس آنجلس کلیپرز ۸۵ – ۸۹ سن آنتونیو اسپرز

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۹ پاسخ

  1. مجید گفت:

    بازم ممنون

  2. mlbj گفت:

    جووونم لبرون :))))

  3. دو بازیکن ۶۴ امتیاز فوق العادس و اختلاف بازیکنای کلیولند رو نشون میده تو امتیاز گیری!
    بیچاره کارملو خیلی سختی داره میکشه تو نیویورک کاشکی میشد برم تو تیم یه زوج خوب و قوی تشکیل بدیم از این باختا درش بیارم خخخخخخحخخخخخخخخ

  4. rose گفت:

    اه گریفن چرا سبک بازیشو تغیر داده قبلا خیلی دانک میزد الان نه

  5. sina گفت:

    فقط کایری لبرون

  6. Aminjames 23 گفت:

    Shireee lebron,merc admin

  7. ایروینگ بازیکن ال استاره بازیش نمایشیه خیلی مث جان وال و روندو و وستبروک و رز و پاول و تونی پارکر تو کارای دفاعی و تیمی شرکت نمیکنه و عده ای محدودی مث من ازش خوششون میاد مخصوصا دریبلای کراس آور و دریبلینگش ولی من کایری رو نامبرو وان نمیدونم در کل بدک نیس…

  8. ایروینگ بازیکن ال استاره بازیش نمایشیه خیلی مث جان وال و روندو و وستبروک و رز و پاول و تونی پارکر تو کارای دفاعی و تیمی شرکت نمیکنه و عده ای محدودی مث من ازش خوششون میاد مخصوصا دریبلای کراس آور و دریبلینگش ولی من کایری رو نامبرو وان نمیدونم در کل بعضی موقع ها خودی نشون میده نوسان داره بازیش…

  9. alone گفت:

    با بازی اروینگ حال میکنم……بعضی وقتا یه حرکت های خرکی عجیبی میزنه.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *