نتایج و هایلایت های بسکتبال ان‌بی‌ای در سیزدهم آپریل ۲۰۱۴

نتایج و هایلایت های بسکتبال ان‌بی‌ای در سیزدهم آپریل 2014

لیگ بسکتبال ان‌بی‌ای در سیزدهم آپریل ۲۰۱۴ با انجام هفت مسابقه پیگیری شد. در مهمترین بازی های امروز تیم های ایندیانا، نیویورک و پورتلند حریفان خود را شکست دادند.
در یکی از مسابقات حساس امروز ایندیانا پیسرز در خانه پذیرای اکلاهما سیتی تاندر بود و موفق شد با نتیجه ۱۰۲ بر ۹۷، حریف خود را مغلوب کند. پاول جرج از ایندیانا در این دیدار ۲۰ امتیاز، ۱۲ ریباند و ۲ پاس منجر به گل به دست آورد. امتیاز آورترین بازیکن تاندر نیز کوین دورنت بود که موفق شد ۳۸ امتیاز کسب کند.
شیکاگو بولز با قبول شکست مقابل نیویورک نیکس و با توجه به پیروزی رپتورز مقابل دیترویت، به رده چهارم کنفرانس شرق سقوط کرد. نیکس در این مسابقه که در مدیسون اسکوئر گاردن برگزار شد با نتیجه ۱۰۰ بر ۸۹، حریف خود را شکست داد. تیم هاردوی جونیور با ۲۰ امتیاز، امتیاز آورترین بازیکن نیکس در این دیدار بود. این بازیکن ۳ توپ ربایی نیز کسب کرد.
پورتلند تریل بلیزرس در مسابقه ای نزدیک که به وقت اضافه کشیده شد، با نتیجه ۱۱۹ بر ۱۱۷، میهمان خود گلدن استیت واریورز را از پیش رو برداشت. لامارکوس آلدریج از پورتلند در این دیدار ۲۶ امتیاز، ۷ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی به ثبت رساند. درخشش استفن کری نیز برای جلوگیری از شکست واریورز در این دیدار کافی نبود؛ این بازیکن در این مسابقه ۴۷ امتیاز، ۵ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی به دست آورد.
نتایج و هایلایت های بسکتبال ان‌بی‌ای در سیزدهم آپریل ۲۰۱۴ را در جدول زیر می بینید.

میزبان

نتیجه

میهمان

هایلایت

ایندیانا پیسرز

۹۷-۱۰۲

اکلاهما سیتی تاندر

دانلود

دیترویت پیستونز

۱۱۶-۱۰۷

تورنتو رپتورز

دانلود

بروکلین نتز

۸۸-۹۷

اورلاندو مجیک

دانلود

نیویورک نیکس

۸۹-۱۰۰

شیکاگو بولز

دانلود

پورتلند تریل بلیزرس

۱۱۷-۱۱۹

گلدن استیت واریورز

دانلود

ساکرامنتو کینگز

۱۰۳-۱۰۶

مینسوتا تیمبرولوز

دانلود

لس آنجلس لیکرز

۱۰۲-۹۰

ممفیس گریزلیز

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۲ پاسخ

  1. آدرخش گفت:

    بسیار عالی
    چه بازی های فوق العاده ای!

  2. پاول جرج از دورانت سرتره.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *