نتایج و هایلایت های بسکتبال ان بی ای در نهم نوامبر ۲۰۱۴

نتایج و هایلایت های بسکتبال ان بی ای در نهم نوامبر 2014

مسابقات بسکتبال ان بی ای در نهم نوامبر ۲۰۱۴ با برگزاری هشت مسابقه پیگیری شد. پیروزی اکلاهما سیتی و لیکرز و شکست دالاس و گلدن استیت، از جمله نتایج امروز بود.

رجی جکسون از اکلاهما سیتی تاندر، ۱۱ امتیاز از مجموع ۲۲ امتیاز خود را در کوارتر چهارم بازی برابر ساکرامنتو کینگز کسب کرد تا تیمش با نتیجه‌ی ۱۰۱ بر ۹۳، میهمان خود را از پیش رو بردارد. جکسون در این دیدار ۲ ریباند و ۶ پاس منجر به گل نیز به دست آورد. شاخص ترین بازیکن کینگز در این دیدار رودی گی بود که توانست ۲۳ امتیاز، ۱۰ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به دست آورد. اسکات بروکس، سرمربی تیم تاندر پیش از آغاز این مسابقه گفت پری جونز و انتونی مورو، روزهای آخر مصدومیت خود را می گذرانند و به بازگشت به زمین نزدیک هستند.

اولین دیدار فینالیست های سال ۲۰۱۱ لیگ ان بی ای در فصل جدید، با برتری میامی هیت همراه بود. تیم دالاس موریکس امروز در امریکن ایرلاینز سنتر میزبان هیت بود که با نتیجه‌ی ۹۶ بر ۱۰۵، مغلوب میهمان خود شد. لوئل دنگ از هیت با کسب ۳۰ امتیاز در این دیدار، بیشترین امتیاز خود در این فصل از رقابت ها را کسب کرد تا هیت، هفتمین پیروزی متوالی برابر موریکس را کسب کند. دنگ در این بازی ۱۳ شوت از ۱۹ اقدام خود را روانه سبد کرد و ۵ ریباند و ۴ پاس منجر به گل نیز به دست آورد.

گلدن استیت واریورز در شبی که کلی تامپسون را در اختیار نداشت، اولین شکست فصل را تجربه کرد. واریورز امروز در فینیکس میهمان سانز بود و با نتیجه‌ی ۹۵ بر ۱۰۷، مغلوب حریف شد. ایزیاه تامس از سانز با کسب ۲۲ امتیاز، ۳ ریباند و ۷ پاس منجر به گل، به تیمش برای کسب این پیروزی کمک کرد. کلی تامپسون به دلیل مصدومیت از ناحیه دست راست در این بازی غایب بود. استیو کر، سرمربی واریورز و لئوناردو باربوسا که هر دو سابقه‌ی حضور در سانز را دارند، پس از حضور در سالن مورد تشویق تماشاچیان فینیکس قرار گرفتند.

اولین پیروزی فصل لس آنجلس لیکرز پس از ۵ شکست متوالی، در خانه و در برابر شارلوت هورنتز رقم خورد. لیکرز این بازی را با برتری ۱۰۷ بر ۹۲ به پایان رساند. جرمی لین و کوبی برایانت هر کدام در این دیدار ۲۱ امتیاز کسب کردند تا بایرون اسکات، اولین پیروزی خود به عنوان سرمربی لیکرز را کسب کند. جرمی لین در این بازی ۳ ریباند و ۷ پاس منجر به گل نیز کسب کرد.

نتایج و هایلایت های بسکتبال ان بی ای در نهم نوامبر ۲۰۱۴ را در زیر مشاهده می کنید. برای دانلود مسابقات کامل NBA، دانلود top 10 و سایر ویدئوها به انجمن مراجعه کنید.

میزبان – میهمان

هایلایت ها

بروکلین نتز ۱۰۴ – ۹۶ اورلاندو مجیک

دانلود

دیترویت پیستونز ۹۶ – ۹۷ یوتا جاز

دانلود

اکلاهما سیتی تاندر ۱۰۱ – ۹۳ ساکرامنتو کینگز

دانلود

تورنتو رپتورز ۱۲۰ – ۸۸ فیلادلفیا سونی سیکسرز

دانلود

دالاس موریکس ۹۶ – ۱۰۵ میامی هیت

دانلود

فینیکس سانز ۱۰۷ – ۹۵ گلدن استیت واریورز

دانلود

پورتلند تریل بلیزرس ۱۱۶ – ۱۰۰ دنور ناگتز

دانلود

لس آنجلس لیکرز ۱۰۷ – ۹۲ شارلوت هورنتز

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۹ پاسخ

  1. مجید گفت:

    ممنون از احمد شریفی

  2. الله هم صلی الله محمد و الی محمد لیکرزم برد.

  3. طاها رنجبر گفت:

    میامی واقعا تیم عالی شده

  4. واقعا کوبی برایانت با این سن هنوزم بهترین پست دو جهانه!!

  5. rose گفت:

    عجبی لیکرز یه تکونی به خودش داد

  6. Erfan-Jordan گفت:

    فک نمیکردم از سانز ببازیم
    ولی تیمشون هم داره خب کار می کنه

    • احسان گفت:

      گلدن استیت کوارتر آخرو خیلی خراب کرد وگرنه باید میبرد.
      با اینکه کلی تامسون نبود اما سانز تیمی نیست که بخوایم ازش ببازیم.
      کوارتر آخر فینیکس ۲۰ امتیاز بیشتر از گلدن استیت گرفت 😐
      استفن کری هم که با ۱۰ تا توپی که از دست داد تونست تریپل دابل کنه Point,Assist,Turn over 😀

      ادمین مصدومیت کلی تامسون که جدی نیستش؟ بازی مقابل سن آنتونیو بازی میکنه؟

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *