نتایج و هایلایت های بسکتبال ان بی ای در دوازدهم آپریل ۲۰۱۴

مونتی الیس

صعود آتلانتا و دالاس به پلی آف و پیروزی بوستون، از مهمترین اخبار و نتایج بسکتبال ان بی ای در دوازدهم آپریل ۲۰۱۴ بود.
تیم بسکتبال آتلانتا هاوکس با پیروزی خانگی مقابل میامی هیت، جایگاه هشتم خود در جدول کنفرانس شرق را قطعی کرد و به عنوان آخرین تیم این کنفرانس، راهی دور پلی آف شد. هاوکس در این دیدار با نتیجه ۹۸ بر ۸۵، حریف خود را شکست داد. جف تیگ از آتلانتا در این دیدار ۲۵ امتیاز، ۴ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۴ توپ ربایی به دست آورد. دوین وید از هیت پس از ۹ بازی غیبت، در این دیدار به ترکیب هیت بازگشت و با به ثمر رساندن ۱۰ شوت از ۱۴ اقدام خود، توانست ۲۴ امتیاز کسب کند. به این ترتیب کارملو انتونی و نیویورک نیکس از راه یابی به مرحله حذفی فصل ۲۰۱۳-۱۴ بازماندند. لیکرز و سلتیکس نیز پیش از این شانس حضور در پلی آف را از دست داده بودند. این اولین بار در تاریخ لیگ است که سه تیم سلتیکس، لیکرز و نیکس، به طور همزمان در یک فصل، نتوانسته اند راهی مرحله حذفی شوند.
بوستون سلتیکس با پیروزی خارج از خانه مقابل کاوالیرز، به ۱۳ شکست خارج از خانه متوالی که بدترین رکورد تاریخ این باشگاه است، خاتمه داد. سلتیکس در این دیدار با نتیجه ۱۱۱ بر ۹۹ به برتری دست یافت. اوری بردلی و کلی اولینیک از سلتیکس، در این دیدار مجموعا ۵۰ امتیاز کسب کردند که سهم هر کدام از آنها ۲۵ امتیاز بود.
دالاس ماوریکس با پیروزی خانگی مقابل فینیکس سانز، برای سیزدهمین بار در ۱۴ فصل اخیر، راهی مرحله پلی آف شد. دالاس در این دیدار با نتیجه ۱۰۱ بر ۹۸، حریف خود را پشت سر گذاشت. مونتی الیس با کسب ۳۷ امتیاز، ۴ ریباند، ۵ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی، نقش کلیدی در پیروزی تیمش داشت. به این ترتیب رقابت برای کسب آخرین سهمیه پلی آف کنفرانس غرب بین تیم های فینیکس و ممفیس خواهد بود.
نتایج و هایلایت های بسکتبال ان بی ای در دوازدهم آپریل ۲۰۱۴ را در زیر مشاهده می کنید.

میزبان

نتیجه

میهمان

هایلایت

لس آنجلس کلیپرز

۱۰۱-۱۱۷

ساکرامنتو کینگز

دانلود

شارلوت بابکتز

۱۰۵-۱۱۱

فیلادلفیا سونی سیکسرز

دانلود

واشنگتن ویزاردز

۹۱-۱۰۴

میلواکی باکز

دانلود

آتلانتا هاوکس

۸۵-۹۸

میامی هیت

دانلود

کلیولند کاوالیرز

۱۱۱-۹۹

بوستون سلتیکس

دانلود

هیوستون راکتز

۱۰۴-۱۱۱

نیو اورلئانز پلیکانز

دانلود

دالاس ماوریکس

۹۸-۱۰۱

فینیکس سانز

دانلود

دنور ناگتز

۹۴-۱۰۱

یوتا جاز

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *