نتایج تیم های بازیکنان ایرانی CBA در چهاردهم نوامبر ۲۰۱۴

نتایج تیم های بازیکنان ایرانی CBA در چهاردهم نوامبر 2014

مسابقات لیگ CBA در چهاردهم نوامبر ۲۰۱۴ با ثبت پنجمین پیروزی یاران حامد حدادی و پنجمین شکست مهدی کامرانی و هم تیمی هایش همراه بود.

در یکی از بازی های امروز جیانگسو تونگشی میزبان شانشی بود که با نتیجه‌ی ۱۰۷ بر ۱۱۴ مغلوب میهمان خود شد. مهدی کامرانی با کسب ۳۳ امتیاز، امتیاز آورترین بازیکن جیانگسو در این مسابقه بود اما نتوانست مانع از پنجمین شکست فصل تیمش شود. این بازیکن ۷ شوت از ۱۳ اقدام سه امتیازی خود در این بازی را وارد سبد کرد. کامرانی در این مسابقه ۸ ریباند، ۲ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات نیز ثبت کرد. جیانگسو تونگشی هم اکنون با ۱ برد و ۵ باخت، در رده‌ی هجدهم جدول بیست تیمی چین قرار دارد.

پنجمین پیروزی فصل حامد حدادی و هم تیمی هایش در چینگدائو دابل استار، مقابل تیم ژیجیانگ به دست آمد. چینگدائو در این بازی خانگی با نتیجه‌ی ۱۴۶ بر ۱۲۰ حریف خود را از پیش رو برداشت. حامد حدادی در این بازی، ۹ شوت از ۱۲ اقدام خود را وارد سبد کرد و ۲۰ امتیاز، ۱۴ ریباند و ۶ پاس منجر به گل به دست آورد. چینگدائو دابل استار ایگلز، با کسب این برد، به رده‌ی چهارم لیگ بسکتبال چین صعود کرد. البته این تیم برای تثبیت جایگاهش باید منتظر پایان بازی های امروز باشد.

چانگکینگ فلایینگ دراگن نیز بدون حضور ارسلان کاظمی با نتیجه‌ی ۱۰۸ بر ۱۲۵، مغلوب جیانگسو شد. چانگکینک در حال حاضر در رده‌ی هفدهم جدول قرار دارد.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۲ پاسخ

  1. مجید گفت:

    دمشونم گرم

  2. دمه مهدی و حامد گرم کاشکی تو همه بازیا اینطوری خوش میدرخشیدن.
    محمد جمشیدی که الان رفته پترو هم تیمی صمد شده اونم بازیکن قویه تو آسیا میتونست بره چین ولی اشتباه بزرگی کرد چون تو ایران بعد از چهار پنج فصل دیگه باید بزنی بیرون بری لیگای سطح بالا و اینم بگم لیگ چین جز ده لیگ برتر دنیاس و بیشتر توجه میشه بهش…
    همگی اوکی؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *