نتایج لیگ بسکتبال NBA در چهاردهم نوامبر ۲۰۱۴

نتایج لیگ بسکتبال NBA در چهاردهم نوامبر 2014

شکست هیت و نیکس و پیروزی کاوالیرز، پلیکانز و اسپرز، از جمله نتایج لیگ بسکتبال NBA در چهاردهم نوامبر ۲۰۱۴ بود.

تیم بسکتبال آتلانتا هاوکس با پیروزی مقابل میامی هیت، چهارمین برد متوالی خود را کسب کرد. هاوکس در این دیدار خانگی با نتیجه‌ی ۱۱۴ بر ۱۰۳، هیت را از پیش رو برداشت. هشت بازیکن هاوکس حداقل ۱۰ امتیاز در این مسابقه کسب کردند. آنها در این دیدار ۵۶ درصد از شوت های خود را وارد سبد کردند. دوین وید از هیت به دلیل مصدومیت همسترینگ چپ در این بازی غایب بود.

کسب ۴۱ امتیاز توسط لبران جیمز به کلیولند کاوالیرز کمک کرد تا مسابقه ای را که در لحظاتی از آن ۱۹ امتیاز از حریف عقب بود، به سود خود پایان دهد. کلیولند در این مسابقه با نتیجه‌ی ۱۲۲ بر ۱۲۱، میزبان خود بوستون سلتیکس را از پیش رو برداشت. جیمز در این مسابقه ۴ ریباند و ۷ پاس منجر به گل نیز کسب کرد. بوستون سلتیکس در ۷ ثانیه مانده به پایان این مسابقه فرصت داشت تا نتیجه را جبران کند اما راژان راندو کنترل توپ را از دست داد تا پنجمین شکست تیمش در این فصل از رقابت ها رقم بخورد.

نیویورک نیکس در شبی که کارملو انتونی بیشترین امتیاز خود در این فصل از رقابت ها را کسب کرد، متحمل شکست دیگری شد. نیکس امروز در مدیسون اسکوئر گاردن پذیرای یوتا جاز بود و با نتیجه‌ی ۱۰۰ بر ۱۰۲، بازی را به حریف واگذار کرد. کارملو انتونی با کسب ۴۶ امتیاز در این بازی، بیشترین امتیازی که توسط یک بازیکن در این فصل از رقابت ها به دست آمده است را ثبت کرد. شوت سه امتیازی این بازیکن در ۲٫۳ ثانیه مانده به پایان، بازی را به تساوی ۱۰۰ بر ۱۰۰ کشاند. در حالی که چیزی نمانده بود تا بازی وارد وقت اضافه شود، همزمان با پایان زمان مسابقه تری برک از یوتا جامپ شات خود را وارد سبد کرد و هفتمین باخت متوالی نیکس را رقم زد. گوردون هیوارد از یوتا در این بازی ۳۳ امتیاز، ۳ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۴ توپ ربایی به دست آورد.

نیو اورلینز پلیکانز در مسابقه ای که ۴ رکورد تاریخ این باشگاه در آن ارتقا یافت، با نتیجه‌ی ۱۳۹ بر ۹۱، مینسوتا تیمبرولوز را شکست دادند. بازیکنان پلیکانز در این دیدار بیشترین امتیاز تاریخ این باشگاه در یک بازی و بیشترین شوت های تبدیل به امتیاز شده‌ی این تیم در جریان یک بازی (۵۶ شوت) را ثبت کردند. آنها با به ثمر رساندن ۶۶٫۷ درصد از شوت های خود، بهترین درصد شوت تاریخ پلیکانز را کسب کردند. برد با اختلاف ۴۸ امتیاز نیز، پراختلاف ترین پیروزی تاریخ این تیم است. جرو هالیدی از پلیکانز در این مسابقه ۹ شوت از ۱۰ اقدام خود را وارد سبد کرد و با کسب ۲۴ امتیاز و ۹ پاس منجر به گل، به تیمش برای کسب این برد کمک کرد. تیم پلیکانز در این بازی ۱۵ شوت از ۲۰ اقدام سه امتیازی خود را وارد سبد کرد.

پیروزی سن آنتونیو اسپرز برابر لس آنجلس لیکرز، لذت دیگری برای تیم دانکن داشت؛ چراکه این بازیکن به نقطه عطف دیگری در دوران بسکتبال خود دست یافت. سن آنتونیو اسپرز در این دیدار خارج از خانه با نتیجه‌ی ۹۳ بر ۸۰ لس آنجلس لیکرز را از پیش رو برداشت. تیم دانکن از اسپرز با ۱۳ امتیازی که در این مسابقه کسب کرد به باشگاه ۲۵ هزار امتیازی های لیگ NBA پیوست؛ باشگاهی که دانکن نوزدهمین عضو آن است. این بازیکن با رسیدن به ۲۵ هزار امتیاز نام خود را در کنار نام کریم عبدالجبار قرار داد. این دو تنها بازیکنان تمام ادوار لیگ هستند که حداقل ۲۵۰۰۰ امتیاز، ۱۴۰۰۰ ریباند و ۲۵۰۰ بلاک شات کسب کرده اند. دانکن در این بازی ۱۱ ریباند و ۲ پاس منجر به گل نیز کسب کرد. کوبی برایانت از لیکرز در این مسابقه تنها ۱ شوت از ۱۴ اقدام خود را وارد سبد کرد.

نتایج لیگ بسکتبال NBA در چهاردهم نوامبر ۲۰۱۴ را در زیر مشاهده می کنید.

میزبان

نتیجه

میهمان

هایلایت ها

ایندیانا پیسرز

۸۷

۱۰۸

دنور ناگتز

دانلود

اورلاندو مجیک

۱۰۱

۸۵

میلواکی باکز

دانلود

آتلانتا هاوکس

۱۱۴

۱۰۳

میامی هیت

دانلود

بوستون سلتیکس

۱۲۱

۱۲۲

کلیولند کاوالیرز

دانلود

نیویورک نیکس

۱۰۰

۱۰۲

یوتا جاز

دانلود

هیوستون راکتس

۸۸

۸۷

فیلادلفیا سونی سیکسرز

دانلود

نیو اورلینز پلیکانز

۱۳۹

۹۱

مینسوتا تیمبرولوز

دانلود

اکلاهما سیتی تاندر

۸۹

۹۶

دیترویت پیستونز

دانلود

فینیکس سانز

۹۵

۱۰۳

شارلوت هورنتز

دانلود

لس آنجلس لیکرز

۸۰  ۹۳

سن آنتونیو اسپرز

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۲۱ پاسخ

  1. mlbj گفت:

    ماشالا لبرون
    کوارتر اخر کلیولند غوغا کرد.

  2. pierce گفت:

    کوبی برایانت لیکرز رو نابود میکنه . باید بره 😀

  3. hiddensbk گفت:

    ?i am boston celtics kojaii pas

    • داداش من همین جام فک کردی ترسوهم میزنم میرم دیگه نمیام من چه سلتیکس ببره چه ببازه با سلتیکسم خیالت از این بابت راحت باشه من به سلتیکسی بودن خودم افتخار میکنم و حالا تو HIDDENSBK طرفدار چه تیمی هستی و افتخار میکنی یا نه برام مهم نیس جای مهم قضیه اینجاس خدا رو شکر میکنم که تو طرفدار بوستون نیستی اون موقع تیمو باید منحل میکردن!!!!
      من قبلا گفتم الانم میگم که ورزش توش برد و باخت هس مطمن باش یروز تو همین فصل شما رو با اختلاف بیشتر از یه امتیاز میبریم واقعا خنده داره کلیولند با اینهمه قمپوز در کردن با وجود لاو و جیمز و ایروینگ و نیمکتی قوی تر ما با اختلاف یه امتیاز از ما ببرن ما جنگیدیم و در حد توانمون بازی کردیم و دیگه نشد که بشه من موندم چطور شما ها میخاین قهرمان بشین ولی حیف که نمیشین تیمای خیلی آماده تر و قویتر از شما ها هم هستن تنها کار بزرگتون آوردن لبرون بود همین و تیم ما جوونه و به زمان نیاز داره اون موقع دیگه شیر پیرتونو نابود میکنیم ولی دمه بچه ها گرم خسته نباشن…
      مرسی به آدمین که بروزه و ما رو هم بروز میکنه فدای داری داش…

  4. محمدیار گفت:

    خیلی بد باختیم 🙁 با ۱۹ امتیاز بوستون کوارتر ۳ جلو بود از کلیولند ولی طبق معمول کوارتر ۴ بازی رو ول کردن و باختیم
    تو ۷ ثانیه ی باقی مونده میتونستیم برنده باشیم ولی نمیدونم چرا هیچ برنامه ای نداشت بوستون برای شوت آخر !!! واقعا باورم نمیشه اون ۷ ثانیه رو از دست دادیم
    اگه کوارتر ۴ رو هم مثل کوارتر ۳ بازی میکردیم ، با اختلاف کلیوند رو برده بودیم ، خیلی حیف شد
    بوستون حتما باید نقطه ضعفش ، یعنی ول کردن بازی تو کواتر ۴ رو برطرف کنه ، خیلی داریم ضربه میخوریم از این جا

  5. یه خبر داغ و یکم قدیمی گفتم بگم شاید بعضیا ندونن این وایترز گارد شوت زن کلیولند شماره سه شون به دین اسلام رو آورده و تازگیا مسلمان شده و یه اخالافایم با مربیاش در مورد سرود ملی آمریکا داشته که متنش طولانی بود خلاصش کردم در کل اینو بدونید که بازیکن کلیولند وایترز مسلمان شده.

  6. یه خبر داغ و یکم قدیمی گفتم بگم شاید بعضیا ندونن این وایترز گارد شوت زن کلیولند شماره سه شون به دین اسلام رو آورده و تازگیا مسلمان شده و یه اختلافایم با مربیاش در مورد سرود ملی آمریکا داشته که متنش طولانی بود خلاصش کردم در کل اینو بدونید که بازیکن کلیولند وایترز مسلمان شده.

  7. آدمین ببخشید میخاستم اگه میشه یه پستی یا مطلبی یا توشته ای در مورد امتیاز آوردنای بازیکنا ان بی ای بزارید که چطوری مث کارملو یا جیمز تو هر بازی بیش از همه بازیکنا زمین امتیاز میارن دلیلشو بگو تاما هم بدونیم چون این ستاره ها یه دلیلی داره که بیشتر از بقیه امتیاز میارن و سی چهل امتیازم میارن خیلی ممنون میشم دست درد نکنه منتظرم مرسی؟؟

  8. hiddensbk گفت:

    I am boston celtics
    man aslan tarafdare hich teami nistam
    Tarafdare hich bazikoni nistam
    olgooye baziye khodam rondo bood o hast
    Vali shoma kheili ziad rooye boston taasob dari
    in tarafdary bish az had dare baghye ro aziat mikone.
    ghashang nist ke ba baghiye dargir beshi

  9. HIDDENSBK دست خودم نیس من دیوونه روندو و بوستونم♥♡♥♡
    ولی خیلی بدم میاد کسی بدون اطلاعات الکی یه حرفی رو بزنه منم جوابشو میدم ولی کاشکی فقط من بودم که از رو تعصب حرف میزدم ولی من این فکرو نمیکنم که از رو تعصب دارم حرف میزنم منم مث همه شما عاشق بسکتبالیم که اومدیم اینجا داریم دور هم داریم روزامونو میگذرونیم و نظرا با نظرا هم فرق فوکوله خوشگله.

  10. amir5 گفت:

    ببین دوست عزیز بوستونی هستی یا هر جایی دیگه ای که هستی اصلا شما بگو اهل ماساچوست!!!اونجا به دنیا اومدی اصلا
    دلیل نمیشه به بقیه توهین میکنی. این دوستمون چیز خاصی نگفت که!!!
    شما میتونی در کمال ادب و احترام جواب بدی…اگه فلانی طرفدار فلان تیم باشه باید اون تیمو منحل کنن!!!!!!!؟؟؟؟و……
    شما بچسب به بسکتبال فقط ومسائل دیگرم باهاش قاطی نکن. خونسردم باش یا حق

  11. hiddensbk گفت:

    بوستون قابل احترام ترین تیم بسکتبال جهانه…
    چون هم تیم بزرگیه…
    هم افتخاراتش زیاده…
    هم قشنگ ترین زمین بسکتبالو داره…
    ولی بیا سعی کنیم بیشتر از عشق به یه تیم…
    عاشق بسکتبال باشیم…

  12. regi miller گفت:

    والا دوروغ چرا منم یه بوستونی بودم ولی به خاطر این که تیم بزرگ. همچین طرفدارایی داره دیگه بهش هیچ اهمیتی نمیدمو نخواهم داد ولی خودمونیما روندو چه توپیو لو داد

  13. regi miller گفت:

    ادمین یه کاری کن تو بخش انجمن پست های فیلمی رو بتونیم با دانلود منیجر دانلود کنیم

  14. دانیال گفت:

    من از بچگی …. زمانی که عبدالجبار و جانسون رو تو مجله هایی که فک و فامیل از اونور آب می آوردن یا گهگاهی کیهان ورزشی چیزی می نوشت LK رو دوست داشتم و زمانی فهمیدم جوردن چیه عاشق بولز شدم و وقتی شکیل اوومد طرفدار تیم های اونیل شدم … الانم به خاطر دورانت از تاندر خوشم میاد …. واقعا به I AM Boston celtics قبطه می خورم که طرفدار یه تیمه با ریشست از قدیما …. دمت گرم داداش , از بسکتبال لذت ببرین , امروز یکی قهرمانه فردا یکی دیگه , با بسکتبال و ستار هاش حال کنین

  15. hiddensbk گفت:

    دانیال ماشالا ثبات شخصیتت خیلی زیاده.D:

  16. ahmad گفت:

    ey khoda delam base melo misoze !

  17. دانیال گفت:

    دوست عزیز ثبات شخصیت و اخلاقیات هیچ زمان مطلق و قائم به زمان نبوده چه برسه به طرفداری از یک تیم از NBA که ریشه در زادگاه و مام میهنت نداره

  18. سلام دوستان
    * خب هر بازیکنی روز بد هم تو زندگیش داره. این همه خدمت کوبی به لیکرز رو این دوستمون فراموش کرده و حالا توصیه می کنه به خاطر دو سه تا بازی بد لیکرز کوبی رو بده؟!!
    ** بالاخره این لیگ داره نشون میده که تیم ها جوان گرا بعد از یکی دو فصل شکیبایی به مطلوبشون می رسند مثل پلیکانز و هرنتز و سانز
    *** بازی میامی بوستون چقدر نفس گیر بوده!!
    **** به تیم دانکن هم تبریک می گم. بازیکن کم حاشیه (ناز، بی صدا)
    ***** آخه یکی نیست به من بگه تیم دانکن فقط هم به تبریک تو یکی نیاز داره^_^

  19. در جواب AMIR5 بگم که حرفای که بین من و Hiddensbk رد و بدل شده به شما ربطی نداره. خودش زبون داره میاد جواب میده…
    این REGI MIILER هم اگه طرفدار بوستون نشده و ولش کرده اصن مشکلی نداره اصن مهم نیس چیزی که هس تیم برو طرفدار یکیشون شو والا…
    علی کوچولو داداش بوستون با کلیولند بازی داشته اون زمان دیگه گذشت که جیمز تو میامی بود الان اومده خونش!!

  20. نه اشتباه لپی شده!
    دیگه بعد این همه مدت فرق کلیولند و میامی رو می فهمیم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *