نتایج و هایلایت های لیگ NBA در چهاردهم آپریل ۲۰۱۴

زک رندولف

شکست میامی، اسپرز و اکلاهما و پیروزی ممفیس و گلدن استیت، از مهمترین نتایج لیگ NBA در چهاردهم آپریل ۲۰۱۴ بود.
تیم بسکتبال میامی هیت با قبول شکست مقابل واشنگتن ویزاردز، شانس اندک خود برای کسب جایگاه نخست کنفرانس شرق و برخورداری از مزیت میزبانی در مرحله پلی آف را از دست داد. ویزاردز امروز در ورایزن سنتر میزبان هیت بود و توانست با نتیجه ۱۱۴ بر ۹۳، حریف خود را مغلوب کند. تروا آریزا از ویزاردز در این دیدار ۲۵ امتیاز، ۳ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی به دست آورد. اریک اسپولسترا در این مسابقه به لبرون جیمز و کریس باش استراحت داد.
هیوستون راکتس در خانه با نتیجه ۱۰۴ بر ۹۸، سن آنتونیو اسپرز را شکست داد. از فصل ۱۹۸۸-۸۹، این اولین بار است که هیوستون در همه بازی های یک فصل مقابل سن آنتونیو پیروز می شود. دوایت هاوارد از راکتس در این دیدار ۲۰ امتیاز و ۱۷ ریباند به ثبت رساند.
نیواورلئانز پلیکانز پس از ۱۰ شکست متوالی مقابل اکلاهما سیتی تاندر، سرانجام این تیم را مغلوب کرد. پلیکانز امروز میزبان تاندر بود و موفق شد با نتیجه ۱۰۱ بر ۸۹، حریف را پشت سر بگذارد. طارق اوینز از پلیکانز با کسب ۴۱ امتیاز، ۹ ریباند، ۸ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی، ستاره این مسابقه بود.
ممفیس گریزلیز با پشت سر گذاشتن رقیب خود برای کسب سهمیه پلی آف، آخرین تیمی لقب گرفت که حضور خود در مرحله حذفی را قطعی کرد. ممفیس امروز در شهر فینیکس میهمان سانز بود و با نتیجه ۹۷ بر ۹۱، حریف خود را شکست داد. زک رندولف از ممفیس با کسب ۳۲ امتیاز، ۹ ریباند و ۲ پاس منجر به گل، تیمش را برای کسب این پیروزی ارزشمند یاری کرد.
گلدن استیت واریورز که در لحظاتی از نیمه اول مسابقه ۱۹ امتیاز از مینسوتا عقب بود، در پایان با نتیجه ۱۳۰ بر ۱۲۰، میهمان خود را شکست داد. استفن کری در این دیدار ۷ شوت از ۱۳ اقدام سه امتیازی خود را وارد سبد کرد و توانست ۳۲ امتیاز، ۵ ریباند، ۱۵ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی ثبت کند.
نتایج و هایلایت های لیگ NBA در چهاردهم آپریل ۲۰۱۴ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان

نتیجه

میهمان

هایلایت

فیلادلفیا سونی سیکسرز

۱۰۸-۱۱۳

بوستون سلتیکس

دانلود

تورنتو رپتورز

۱۰۰-۱۱۰

میلواکی باکز

دانلود

واشنگتن ویزاردز

۹۳-۱۱۴

میامی هیت

دانلود

آتلانتا هاوکس

۹۵-۹۳

شارلوت بابکتز

دانلود

شیکاگو بولز

۹۵-۱۰۸

اورلاندو مجیک

دانلود

هیوستون راکتز

۹۸-۱۰۴

سن آنتونیو اسپورز

دانلود

نیو اورلئانز پلیکانز

۸۹-۱۰۱

اکلاهما سیتی تاندر

دانلود

یوتا جاز

۱۱۹-۱۰۴

لس آنجلس لیکرز

دانلود

فینیکس سانز

۹۷-۹۱

ممفیس گریزلیز

دانلود

گلدن استیت واریورز

۱۲۰-۱۳۰

مینسوتا تیمبرولوز

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *