جف تیگ و مونتی الیس به عنوان بازیکنان هفته NBA شناخته شدند

جف تیگ - مونتی الیس

گارد راس آتلانتا هاوکس، جف تیگ و گارد شوتزن دالاس ماوریکس، مونتی الیس به عنوان بازیکنان هفته NBA در بازه زمانی ۷ تا ۱۳ آپریل شناخته شدند.
جف تیگ به آتلانتا کمک کرد تا با ثبت رکورد ۳ برد و ۱ باخت در مسابقات این هفته، مجوز حضور در مرحله حذفی را کسب کند. سه پیروزی این هفته‌ی هاوکس برابر تیم های بوستون سلتیکس، بروکلین نتز و میامی هیت به دست آمد. این بازیکن در بازی مقابل میامی هیت ۲۵ امتیاز، ۴ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۴ توپ ربایی به دست آورد. تیگ در مسابقات این هفته میانگین ۲۰٫۳ امتیاز، ۵٫۸ پاس منجر به گل و ۱٫۸ توپ ربایی را به ثبت رساند؛ در حالی که ۵۰٫۹ درصد از شوت های خود را وارد سبد کرد.
مونتی الیس یکی از بازی های خوب خود در این هفته از رقابت ها را در پیروزی ۱۰۱ بر ۹۸ تیمش مقابل فینیکس سانز، در روز ۱۲ آپریل انجام داد. این بازیکن در این مسابقه ۱۵ شوت از ۲۳ اقدام خود را وارد سبد کرد و توانست ۳۷ امتیاز، ۵ پاس منجر به گل، ۴ ریباند و ۲ توپ ربایی کسب کند. دالاس با پیروزی در این دیدار حضور خود در پلی آف را قطعی کرد. الیس ۲۸ ساله در این هفته از رقابت ها میانگین ۲۵٫۷ امتیاز،۴٫۷ پاس منجر به گل و ۴ ریباند را به ثبت رساند. ماوریکس در این هفته رکورد ۲ برد و ۱ باخت را به دست آورد.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *