نتایج و هایلایت های لیگ ان‌بی‌ای در سیزدهم نوامبر ۲۰۱۴

نتایج و هایلایت های لیگ ان‌بی‌ای در سیزدهم نوامبر 2014

با انجام چهار مسابقه، لیگ بسکتبال ان‌بی‌ای در روز سیزدهم نوامبر ۲۰۱۴ پیگیری شد. در مسابقات امروز تیم های ممفیس، شیکاگو، دالاس و گلدن استیت حریفان خود را شکست دادند.

کانتری لی از ممفیس گریزلیز در ۰٫۲ ثانیه مانده به پایان بازی تیمش برابر ساکرامنتو کینگز، پاس الی اوپ وینس کارتر را وارد سبد کرد تا هواداران ممفیس، فدکس فروم را با خوشحالی ترک کنند. ممفیس در این دیدار با نتیجه‌ی نزدیک ۱۱۱ بر ۱۱۰ ساکرامنتو کینگز را شکست داد تا با به دست آوردن هشتمین پیروزی فصل، بر صدر جدول کنفرانس غرب تکیه بزند. مایک کانلی از ممفیس در این دیدار ۲۲ امتیاز و ۱۱ ریباند به دست آورد. رودی گی از کینگز نیز که در برابر تیم سابق خود بازی می کرد، ۲۵ امتیاز، ۷ ریباند و ۲ پاس منجر به گل به ثبت رساند. (دانلود هایلایت های مسابقه)

تورنتو رپتورز در خانه پذیرای شیکاگو بولز بود و با نتیجه‌ی ۹۳ بر ۱۰۰، مغلوب میهمان خود شد. پاو گسول از بولز در این دیدار ۲۷ امتیاز، ۱۱ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۳ بلاک شات به دست آورد. درک رز قبل از اینکه در ۱ دقیقه و ۵۳ ثانیه مانده به پایان بازی، به دلیل مصدومیت در ناحیه همسترینگ مجبور به ترک زمین شود، ۲۰ امتیاز، ۳ یباند و ۴ پاس منجر به گل ثبت کرد. رز ۴ بازی از ۵ بازی گذشته‌ی تیمش را به دلیل مصدومیت مچ پاها از دست داده بود. دمار دروزن با ۱۰ امتیازی که در این مسابقه کسب کرد، اندریا بارنیانی را پشت سر گذاشت و به رده‌ی سوم امتیاز آورترین بازیکنان تاریخ باشگاه رپتورز رسید. وینس کارتر و کریس باش بازیکنانی هستند که در این لیست بالاتر از دروزن قرار گرفته اند. (دانلود هایلایت های مسابقه)

پراختلاف ترین پیروزی تاریخ باشگاه دالاس موریکس، برابر تنها تیم بدون برد در این فصل از رقابت های لیگ رقم خورد. موریکس در این بازی خانگی با نتیجه‌ی ۱۲۳ بر ۷۰ فیلادلفیا سونی سیکسرز را مغلوب کرد. دالاس که در ژانویه ۲۰۱۰ با اختلاف ۵۰ امتیاز نیویورک نیکس را شکست داده بود، در این بازی با اختلاف ۵۳ امتیاز رقیب خود را از پیش رو برداشت تا رکورد جدیدی در تاریخ خود ثبت کند. هر ۱۳ بازیکن دالاس در این مسابقه به میدان رفتند و موفق به کسب امتیاز شدند. دیرک نویتزکی در این دیدار ۲۱ امتیاز، ۳ ریباند و ۴ پاس منجر به گل کسب کرد. فیلادلفیا سونی سیکسرز که این فصل را با ۸ شکست متوالی آغاز کرده است، هنوز با رکورد بدترین شروع تاریخ NBA فاصله دارد. تیم نیوجرسی نتز در فصل ۲۰۰۹-۱۰، هجده مسابقه‌ی اول خود در لیگ را با شکست پشت سر گذاشت. (دانلود هایلایت های مسابقه)

در آخرین بازی امروز گلدن استیت واریورز در اکلند میزبان بروکلین نتز بود و با نتیجه‌ی ۱۰۷ بر ۹۹، حریف خود را شکست داد. پنج بازیکن گلدن استیت در این بازی حداقل ۱۰ امتیاز کسب کردند. دریماند گرین از گلدن استیت با ۱۷ امتیاز، ۸ ریباند، ۷ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات، به تیمش برای کسب این پیروزی کمک کرد. امتیاز آورترین بازیکن نتز نیز جرت جک با ۲۳ امتیاز بود که در مقابل هم تیمی های سابق خود بازی می کرد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۱۲ پاسخ

  1. john wall گفت:

    khaste nabashid migam chera top 10 ha ya barname haye (Shaqyin A Fool ya smithy top5) ro nemizarin?

  2. اشکان گفت:

    مىخواستم بدونم مسابقات ان بى اى زنده رو مىتونم از چه شبکه ماهواره اى ببىنم

  3. آذرخش گفت:

    🙂

  4. kyrie گفت:

    چه بازی عالیی بود بازی شیکاگو حتما ببینین

  5. number1 گفت:

    ادمین جان میشه بگی مصدومیت دریک رز تا کی ادامه داره امیدوارم مثل دو فصل گذشته نباشه

  6. KB24 گفت:

    ادمین
    گیبسون با چه تیمی هستش؟؟
    بازیکن پلی اف بندرامام

  7. جاناتان گیبسون با پورتلند چند بازی کرد که مورد توجشون قرار نگرفت و فعلا تو تا کجا آباد سر میکنه خبری ازش نیس من مث تو KB24 همین سوالو کردم که آدمین عزیز کاملا روشنم کرد که جاناتان تو ان بی ای نیس.
    ولی واقعا خوش تکنیک بودا دلیل قهرمانی فصل قبلم همین گیبسون بود برا پتروشیمی خیلی باحال و امتیاز آور بود.

  8. Erfan-30 گفت:

    این دریک رز هم که هی مصدوم میشه..!

  9. دریک رز بدبخت چه میدونست که قرار بازم مصدوم بشه بازم از ناحیه پا مصدوم بشه!!!
    آدم از فردای خودش خبر نداره…دریک رزم از بازی بعدش خبر نداره که مصدوم میشه یا نه??

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *