نتایج و هایلایت های لیگ NBA در یازدهم نوامبر ۲۰۱۴

نتایج و هایلایت های لیگ NBA در یازدهم نوامبر 2014

شکست لیکرز و واریورز و پیروزی دالاس و پورتلند، از مهمترین نتایج لیگ NBA در یازدهم نوامبر ۲۰۱۴ بود.

هفتمین پیروزی فصل ممفیس گریزلیز، در برابر لس آنجلس لیکرز رقم خورد. گریزلیز امروز در فدکس فروم میزبان لیکرز بود و توانست حریف خود را با نتیجه‌ی ۱۰۷ بر ۱۰۲، پشت سر بگذارد. مایک کانلی از ممفیس در این دیدار ۲۳ امتیاز، ۳ ریباند و ۳ توپ ربایی به دست آورد. کسب ۹ پاس منجر به گل توسط مارک گسول، از نکات قابل توجه این بازی بود. کوبی برایانت از لیکرز با ۱۶ شوتی که در این بازی از دست داد، جان هاولیچک از بوستون را پشت سر گذاشت تا رکورددار شوت های از دست رفته‌ی تاریخ لیگ NBA لقب گیرد. هاولیچک در طول دوران بازی خود در لیگ ۱۳۴۱۷ شوت از دست داد، در حالی که کوبی بایانت در حال حاضر ۱۳۴۲۰ شوت از دست رفته در کارنامه دارد.

پنجمین برد فصل دالاس موریکس، با ثبت یک رکورد شخصی برای دیرک نویتزکی همراه بود. دالاس امروز در خانه پذیرای ساکرامنتو کینگز بود و این بازی را با برتری ۱۰۶ بر ۹۸ به پایان رساند. بازیکنان دالاس در حالی این بازی را به سود خود خاتمه دادند که در لحظاتی از مسابقه ۲۴ امتیاز از حریف عقب بودند. دیرک نویتزکی از دالاس با ۲۳ امتیازی که در این دیدار کسب کرد، مجموع امتیازات دوران حرفه ای خود را به ۲۶۹۵۳ امتیاز رساند تا با پشت سر گذاشتن حکیم اولاجوان، به رده‌ی نهم امتیاز آورترین بازیکنان تاریخ لیگ NBA برسد. مجموع امتیازات نویتزکی در NBA، در حال حاضر از هر بازیکن خارجی شاغل در این لیگ بیشتر است. نویتزکی در این دیدار ۷ ریباند و ۳ پاس منجر به گل نیز کسب کرد. ویدئوی رکوردشکنی نویتزکی را در زیر ببینید. (دانلود ویدئو)

پورتلند تریل بلیزرس در دیداری نزدیک، با نتیجه‌ی ۱۰۲ بر ۱۰۰ شارلوت هورنتز را از پیش رو برداشت. کسب ۲۹ امتیاز توسط دیمین لیلارد و ۲۵ امتیاز توسط لامارکوس آلدریج، به پورتلند برای کسب این پیروزی خانگی کمک کرد. گری نیل از هورنتز در آخرین لحظات این بازی شوت خود را وارد سبد تریل بلیزرس کرد تا مسابقه را به وقت اضافه ببرد، اما داوران پس از بازبینی فیلم اعلام کردند شوت این بازیکن پس از تمام شدن زمان بازی از دستش رها شده است.

در آخرین بازی امروز گلدن استیت واریورز میزبان سن آنتونیو اسپرز بود که با نتیجه‌ی ۱۰۰ بر ۱۱۳ مغلوب میهمان خود شد. تونی پارکر از اسپرز، ۱۱ شوت از ۱۷ اقدام خود در این مسابقه را وارد سبد کرد و با کسب ۲۸ امتیاز و ۷ پاس منجر به گل، قهرمان فصل گذشته را برای کسب چهارمین پیروزی فصل یاری کرد. کلی تامپسون که بازی گذشته‌ی واریورز را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، در این دیدار برای تیمش به میدان رفت و کار خود را با کسب ۲۹ امتیاز، ۵ ریباند و ۴ پاس منجر به گل به اتمام رساند. استفن کری از واریورز در این بازی هیچ یک از ۷ اقدام سه امتیازی خود را وارد سبد نکرد.

نتایج و هایلایت های لیگ NBA در یازدهم نوامبر ۲۰۱۴ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان – میهمان

هایلایت ها

تورنتو رپتورز ۱۰۴ – ۱۰۰ اورلاندومجیک

دانلود

ممفیس گریزلیز ۱۰۷ – ۱۰۲ لس آنجلس لیکرز

دانلود

میلواکی باکز ۸۵ – ۷۸ اکلاهما سیتی تاندر

دانلود

دالاس موریکس ۱۰۶ – ۹۸ ساکرامنتو کینگز

دانلود

پورتلند تریل بلیزرس ۱۰۲ – ۱۰۰ شارلوت هورنتز

دانلود

گلدن استیت واریورز ۱۰۰ – ۱۱۳ سن آنتونیو اسپرز

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۸ پاسخ

  1. رضا گفت:

    وااااااااااااااای بازم لیکرز باخت
    کوبی ام که دیگه ترکونده تو هر بازی بیشتر از نصف پرتاباش تو سبد نمیره

  2. هیچ چیزی مث امتیاز به آدم حس خوب نمیده واقعا لذت بخشه وقتی که توپت وارد حلقه بشه هر چقدم گل بزنی بازم کمه هی دوست داری بیشترش کنی مثل پول در آوردنه که هی دوست داری بیشتر داشته باشیش هر چقدم بیشتر امتیاز بیاری بیشتر بهت توجه میشه و اینطور موقع هاس که باید به نوویتزکی بگی فوق العاده و الگویی برای ما…

  3. آقا یه برنامه توپ خیلی خیلیم توپ تو بازار رایگان هس بنام THE SCORE این برنامه عالیه مطمنن ازش خوشتون میاد درمورد نتیجه های مختلف ورزشیه مث ان بی ای و لیگ های فوتبال اروپای و المپیک و غیره…وقتی که گرفتی بالا سمت چپ گزینه ان بی ای رو میزنی بعدش جدیدترین خبرهای ان بی ای برات میاد و کل آمار بازیکنا و نتیجه های تیما و بازی های بعدیشونم میاره بالا در کل مث NBA.COM بصورت برنامه تو گوشیته!!!
    حتما حتما دانلودش کنید انقد خوبه….
    برنامه شیک و بروز و باحال و کامله فقط باید به اینترنت وصل بشی و تو بازار THE SCORE سرج کنید یه S بززگ سفیده که زیرش خط زردیه…

    • احسان گفت:

      NBA Game time هم هست که برنامه رسمی خود NBA هستش.من از اون استفاده میکنم
      خوبیش اینه که هایلایتا و فیلمای nba.com رو هم میزاره و میتونی تو گوشی ببینی. موقع بازی ها هم خیلی سریع هایلایت ها رو میزاره.
      کلا برا nba این بنظرم بهتر از the score اومد. ولی خوبی اون اینه که همه ورزشا رو داره.
      به نظرم ارزش داره گرفتنش.
      تو بازار فکر نکنم باشه برنامش. از این لینک میتونی دانلود کنی:
      http://apps.evozi.com/apk-down.....metimelite

  4. مجید گفت:

    آقای شریفی لطفا کلیپ حرکات برترو هم بزارین.ممنون

  5. Erfan-Jordan گفت:

    عجیب بود ک از اسپرز باختیم چون اونا اصا استراحت نکرده بودن

  6. این سن آنتونیو چهار تا بازیکن پک و پیر له لورده داره کل بازیام میبرن اینجاس که حرف قدیمیا حقیقت پیدا میکنه که دود از کنده بلند میشه!!!!!
    البته با اینکه این جمله مال خودمون هس ولی رو ما اجرا نمیشه خارجیا بهتر معنی این کلمه رو نشون میدن!

  7. وای وای میلواکی از اوکلاهاما برد!!!!!!!!!چقد زشت…
    همینه دیگه وقتی تیمی به دو بازیکن وابسته میشه و اختلاف بین بازیکنا باشه نتیجش میشه این.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *