نتایج لیگ بسکتبال ان بی ای در ۱۴ نوامبر

کارلوس بوذر-مارسین گرتات

در مهمترین بازی های لیگ بسکتبال ان بی ای در ۱۴ نوامبر تیم های بوستون،ممفیس،شیکاگو و کلیپرز حریفان خود را مغلوب کردند.در یکی از بازی های امروز بوستون سلتیکس در خانه با نتیجه ۹۸ بر ۹۳ یوتا جاز را شکست داد.در این دیدار پاول پیرس از بوستون با کسب ۲۳ امتیاز،۲ ریباند،۲ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی امتیازآورترین بازیکن میدان بود.البته راژان راندو (گارد راس بوستون) در کوارتر سوم این بازی پس از انجام یک حرکت لی آپ از ناحیه مچ پای راست دچار مصدومیت شد و مجبور شد زمین مسابقه را ترک کند.
در یکی دیگر از بازی های امروز ممفیس گریزلیز بدون حامد حدادی موفق شد در خانه اکلاهاما سیتی ثاندر،این تیم را با نتیجه ۱۰۷ بر ۹۷ شکست دهد.در این دیدار رودی گی از ممفیس،۲۸ امتیاز،۶ ریباند و ۵ پاس منجر به گل به دست آورد تا گریزلیز طعم ششمین پیروزی فصل را بچشد.
شیکاگو بولز موفق شد در یک مسابقه حساس که یک وقت اضافه نیز داشت با نتیجه ۱۱۲ بر ۱۰۶ فینیکس سانز را مغلوب کند.کارلوس بوذر از شیکاگو با کسب ۲۸ امتیاز،۱۴ ریباند،۳ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی در این مسابقه،بار دیگر ثابت کرد که بازیکن بزرگی است.
در حساس ترین بازی دیشب نیز لس آنجلس کلیپرز در خانه با نتیجه ۱۰۷ بر ۱۰۰ میامی هیت را شکست داد.در این مسابقه بلیک گریفین از کلیپرز موفق به کسب ۲۰ امتیاز،۱۴ ریباند،۶ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات شد.
نتایج بازی های لیگ بسکتبال ان بی ای در ۱۴ نوامبر را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان

نتیجه

مهمان

هایلایت

فیلادلفیا سونی سیکسرز

۹۴-۷۶

دیترویت پیستونز

دانلود

بوستون سلتیکس

۹۳-۹۸

یوتا جاز

دانلود

میلواکی باکز

۸۵-۹۹

ایندیانا پیسرز

دانلود

هیوستون راکتز

۹۶-۱۰۰

نیو اورلئان هورنتز

دانلود

اکلاهاما سیتی ثاندر

۱۰۷-۹۷

ممفیس گریزلیز

دانلود

مینسوتا تیمبرولوز

۸۹-۸۷

شارلوت بابکتز

دانلود

دالاس ماوریکس

۱۰۱-۱۰۷

واشنگتن ویزاردز

دانلود

فینیکس سانز

۱۱۲-۱۰۶

شیکاگو بولز

دانلود

لس آنجلس کلیپرز

۱۰۰-۱۰۷

میامی هیت

دانلود

گلدن استیت واریورز

۸۸-۹۲

آتلانتا هاوکس

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *