آغاز رای گیری آل استار ۲۰۱۳ ان بی ای از ۱۳ نوامبر

مسابقه آل استار NBA 2013

اتحادیه ملی بسکتبال (NBA) و کمپانی Sprint در روز ۱۳ نوامبر،طی یک مراسم ویژه در شهر هیوستون که میزبان آل استار سال ۲۰۱۳ ان بی ای است،رای گیری برای انتخاب بازیکنان این رویداد را آغاز کردند.این رای گیری که توسط شرکت Sprint برگزار می شود از ساعت ۳:۳۰ روز ۱۳ نوامبر آغاز شده است.
رای گیری آل استار NBA در سال ۲۰۱۳،به طرفداران این رویداد ورزشی در سراسر جهان فرصت می دهد که هر روز بازیکنان مورد علاقه خود را برای شرکت در مسابقه All-Star انتخاب کنند.البته بازیکنان انتخاب شده از طرف طرفداران به عنوان بازیکن شروع کننده (استارتر) در مسابقه آل استار ان بی ای حضور خواهند داشت.برای اولین بار طرفداران لیگ NBA می توانند از طریق شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر در این رای گیری شرکت کنند.کاربران همچنین می توانند با ثبت نام در سایت NBA به بازیکنان مورد علاقه شان رای بدهند.همچنین رای دادن از طریق دو شبکه اجتماعی چینی Sina Weibo و Tencent QQ میسر شده است.
با رای دادن از طریق توییتر طرفداران می توانند در بازه ی زمانی رای گیری آل استار،هر روز رای خود به یک بازیکن را توییت کنند.این توییت باید شامل نام و نام خانوادگی بازیکن به همراه هش تگ #NBABALLOT باشد.کاربران فیس بوک نیز می توانند هر روز لیست کامل بازیکنان مورد علاقه خود در دو کنفرانس شرق و غرب را از طریق این اپلیکیشن سفارشی در فیس بوک انتخاب کنند.
البته راه های دیگری نیز برای شرکت در رای گیری وجود دارد.مثلا کاربران می توانند از طریق اپلیکیشن Sprint که برای اندروید و iOS موجود است و یکی از جامع ترین اپلیکیشن های موجود برای طرفداران NBA است،رای خود را ثبت کنند.
نکته جالب دیگر این است که علاقمندان به NBA می توانند پس از ثبت رای خود لیست بازیکنان مورد علاقه شان را با دوستان خود به اشتراک بگذارند یا در شبکه های اجتماعی مانند توییتر و فیس بوک منتشر کنند.
رای گیری برای انتخاب بازیکنان شروع کننده بازی آل استار تا ۱۴ ژانویه (حدود ۶۰ روز دیگر) ادامه خواهد داشت و بازیکنان برگزیده روز ۱۷ ژانویه در برنامه ای اختصاصی،با حضور بازیکنان قدیمی NBA مثل ارنی جانسون،چارلز بارکلی،شکیل اونیل و کنی اسمیت که از شبکه TNT پخش می شود،معرفی خواهند شد.
لیست بازیکنانی که می توان به آنها رای داد شامل ۱۲۰ نفر است که سهم هر کنفرانس ۶۰ بازیکن است.این لیست ۱۲۰ نفره به وسیله هیئتی از رسانه هایی که مسابقات NBA را پوشش می دهند انتخاب شده اند.۳۶ بازیکن از ۶۰ بازیکن هر کنفرانس بازیکنان جلو هستند و ۲۴ بازیکن دیگر بازیکن پست گارد هستند.طرفداران در رای گیری سه بازیکن جلو و دو بازیکن گارد انتخاب می کنند.البته روند رای گیری امسال با سال های گذشته کمی متفاوت است که می توانید در این پست درباره این تفاوت ها بیشتر بدانید.
شصت و دومین آل استار NBA سومین آل استاری است که به میزبانی شهر هیوستون برگزار می شود.این بازی روز ۱۷ فوریه ۲۰۱۳ و در سالن تویوتا سنتر شهر هیوستون برگزار خواهد شد و از طریق شبکه تلویزیونی TNT و شبکه رادیویی ESPN پخش زنده می شود.مخاطبان این رویداد بزرگ ورزشی در بیش از ۲۲۰ کشور جهان قرار دارند که با ۴۰ زبان زنده دنیا صحبت می کنند.
اگر شما هم علاقمندید که بازیکنان مورد علاقه خود برای شرکت در مسابقه آل استار را انتخاب کنید،می توانید به اینجا مراجعه کنید یا از طریق روش های بالا این کار را انجام دهید.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *