نتایج بسکتبال ان بی ای در ۱۱ نوامبر

عکس NBA

در مهمترین مسابقات بسکتبال ان بی ای در یازدهم نوامبر،تیم های کلیپرز،ممفیس و لیکرز حریفان خود را مغلوب کردند.در یکی از مسابقات امروز لس آنجلس کلیپرز در خانه با نتیجه ۸۹ بر ۷۶ آتلانتا هاوکس را شکست داد تا به پنجمین پیروزیش در این فصل برسد.در این دیدار بلیک گریفین از کلیپرز با کسب ۱۶ امتیاز،۶ ریباند و ۴ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود.
در یکی دیگر از بازی های امروز ممفیس گریزلیز با اولین حضور حامد حدادی در فصل جدید،موفق شد با نتیجه ۱۰۴ بر ۸۶ میامی هیت را شکست دهد.حامد در این دیدار ۲ دقیقه و ۵۶ ثانیه برای تیمش بازی کرد.رودی گی از گریزلیز با کسب ۲۱ امتیاز،۸ ریباند،۵ پاس منجر به گل،۴ توپ ربایی و ۲ بلاک شات یکی از موثرترین بازیکنان تیمش بود.
در آخرین بازی امروز نیز لوس آنجلس لیکرز در خانه با نتیجه ۱۰۳ بر ۹۰ ساکرامنتو کینگز را شکست داد تا دومین پیروزی متوالی خود را به دست آورد.در این دیدار دوایت هاوارد با کسب ۲۳ امتیاز،۱۸ ریباند،۳ پاس منجر به گل،۳ بلاک شات و ۲ توپ ربایی ستاره میدان بود.البته ساکرامنتو در این بازی،سنتر آماده خود دی مارکوس کازینس را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت.
نتایج بسکتبال ان بی ای در ۱۱ نوامبر را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان

نتیجه

مهمان

هایلایت

بروکلین نتز

۷۴-۸۲

اورلاندو مجیک

دانلود

لس آنجلس کلیپرز

۷۶-۸۹

آتلانتا هاوکس

دانلود

ممفیس گریزلیز

۸۶-۱۰۴

میامی هیت

دانلود

اکلاهاما سیتی فاندر

۹۱-۱۰۶

کلیولند کاوالیرز

دانلود

لوس آنجلس لیکرز

۹۰-۱۰۳

ساکرامنتو کینگز

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *