نتایج تیم های بازیکنان ایرانی CBA در ۲۳ نوامبر ۲۰۱۴

نتایج تیم های بازیکنان ایرانی CBA در 23 نوامبر 2014

مسابقات بسکتبال لیگ CBA در ۲۳ نوامبر ۲۰۱۴ با ثبت یک پیروزی و دو شکست برای تیم های بازیکنان ایرانی همراه بود.

در یکی از بازی های امروزِ لیگ بسکتبال چین، چینگدائو دابل استار میهمان شاندونگ بود که با نتیجه‌ی ۱۰۱ بر ۱۰۵ مغلوب حریف شد. حامد حدادی در این بازی ۴۳ دقیقه و ۴۳ ثانیه در ترکیب چینگدائو حضور داشت و توانست ۲۵ امتیاز، ۱۶ ریباند، ۳ بلاک شات و ۲ پاس منجر به گل به دست آورد. حدادی در این مسابقه ۶۱٫۱ درصد از شوت های خود در جریان بازی را وارد سبد کرد.

چانگکینگ فلایینگ دراگن پس از چهار باخت پی در پی، با برتری مقابل ژیجیانگ یک پیروزی به دست آورد. چانگکینگ در این مسابقه با نتیجه‌ی ۱۲۰ بر ۱۱۶، میهمان خود را از پیش رو برداشت. ارسلان کاظمی که ۷ مسابقه قبلی چانگکینگ را از دست داده بود، در این مسابقه به ترکیب تیمش بازگشت و ۱۵ امتیاز، ۹ ریباند، ۲ توپ ربایی و ۵ پاس منجر به گل، کسب کرد. کاظمی در این بازی ۸ اقدام به شوت داشت که در ۲ مورد موفق بود.

نهمین باخت جیانگسو تونگشی و مهدی کامرانی در مقابل شانگهای رقم خورد. جیانگسو در این بازی خانگی با نتیجه‌ی ۸۵ بر ۹۵ مقابل حریف مغلوب شد. ۱۹ امتیاز، ۲ ریباند، ۳ توپ ربایی و ۹ پاس منجر به گل، حاصل حضور ۴۱ دقیقه ای مهدی کامرانی در ترکیب جیانگسو بود. کامرانی در این بازی ۶ بار نیز توپ را لو داد.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۲ پاسخ

  1. مجید گفت:

    ارسلان کاظمی عشقه

  2. چه عجب یکی برد!!
    آمار مهدی و حامد خوبه ولی تیماشون درب و داغونن.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *