نتایج بازی های بسکتبال ان‌بی‌ای در بیست و سوم نوامبر ۲۰۱۴

نتایج بازی های بسکتبال ان‌بی‌ای در بیست و سوم نوامبر 2014

لیگ بسکتبال ان‌بی‌ای در بیست و سوم نوامبر ۲۰۱۴ با برگزاری پنج مسابقه پیگیری شد. گریزلیز، تریل بلیزرس، هیت، واریورز و ناگتز، تیم های پیروزی مسابقات امروز بودند.

در یکی از حساس ترین باز های امروز ممفیس گریزلیز در فدکس فروم پذیرای لس انجلس کلیپرز بود. ممفیس در این دیدار با درخشش مارک گسول، حریف خود را با نتیجه‌ی ۱۰۷ بر ۹۱، از پیش رو برداشت. گسول در این بازی ۳۰ امتیاز، ۱۲ ریباند و ۲ بلاک شات به دست آورد و تیمش را برای کسب دوازدهمین پیروزی فصل رهبری کرد. این دومین مسابقه متوالی بود که گسول در آن حداقل ۳۰ امتیاز به دست آورد. کریس پاول از کلیپرز نیز ۲۲ امتیاز، ۵ ریباند، ۵ پاس منجر به گل و ۴ توپ ربایی ثبت کرد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

پورتلند تریل بلیزرس با پیروزی برابر بوستون سلتیکس، تعداد بردهای پی در پی خود را به عدد ۷ رساند. تریل بلیزرس امروز در بوستون میهمان سلتیکس بود و توانست با نتیجه‌ی ۹۴ بر ۸۸ حریف خود را شکست دهد. لامارکوس آلدریج از پورتلند در این بازی ۲۰ امتیاز، ۱۴ ریباند و ۲ پاس منجر به گل به دست آورد. علاوه بر آلدریج، پنج بازیکن دیگر پورتلند در این مسابقه حداقل ۱۰ امتیاز کسب کردند. (دانلود هایلایت های مسابقه)

میامی هیت در مسابقه ای نزدیک، میهمان خود شارلوت هورنتز را با نتیجه‌ی ۹۴ بر ۹۳ از پیش رو برداشت. لوئل دنگ از هیت در این دیدار ۲۶ امتیاز، ۸ ریباند و ۳ پاس منجر به گل به دست آورد. کریس با از هیت در ۳۱٫۱ ثانیه مانده به پایان، جامپ شات خود را وارد سبد شارلوت کرد و نتیجه را به ۹۴ بر ۹۳ به سود تیمش تغییر داد. کمبا واکر و ال جفرسون در مدت زمان باقی مانده تا پایان بازی، سه بار فرصت داشتند تا نتیجه‌ی بازی را به سود تیمشان تغییر دهند اما در این امر موفق نبودند. (دانلود هایلایت های مسابقه)

گلدن استیت واریورز در شب کم فروغ بازیکنان شوتزن خود، میزبان خود اکلاهما سیتی تاندر را با نتیجه‌ی ۹۱ بر ۸۶ از پیش رو برداشت. استف کری، کلی تامپسون و دریموند گرین از واریورز، در این مسابقه مجموعا ۴۶ بار اقدام به شوت کردند که تنها در ۱۴ مورد موفق بودند. اما حضور ماریس اسپیتس در بازی به پیروزی واریورز کمک کرد. این بازیکن در مدت ۲۵ دقیقه حضورش در این مسابقه ۲۸ امتیاز، ۷ ریباند و ۲ پاس منجر به گل به دست آورد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

در آخرین بازی امروز که یک وقت اضافه داشت، دنور ناگتز با نتیجه‌ی ۱۰۱ بر ۹۴، لس آنجلس لیکرز را در استیپل سنتر شکست داد. تای لاوسن از ناگتز با ۱۸ امتیاز، ۳ ریباند و ۱۶ پاس منجر به گل، از بازیکنان شاخص تیمش در این مسابقه بود. کوبی برایانت از لیکرز نیز ۲۷ امتیاز، ۶ ریباند و ۴ پاس منجر به گل به دست آورد. بازیکنان لیکرز در این بازی تنها ۳ شوت از ۲۴ اقدام سه امتیازی خود را وارد سبد کردند. (دانلود هایلایت های مسابقه)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۵ پاسخ

  1. moein گفت:

    memphis !!!!!!!!!!!!!

  2. آذرخش گفت:

    ممفیس امسال خیلی هماهنگ تر از سال پیش بازی می کنه و میشه گفت بازیشون واقعا چشم نوازه

  3. کوبی ۲۴ بار اقدام کرده واسه سه امتیازی ۳ بازش رفته تو حلقه خخخخخخخخخ کوبی بیخیال سه امتیازی شو . . . . .
    ممفیس و گلدن استیت عالین یعنی خیلی قوی…

    • رضا گفت:

      کل بازیکنای لیکرز تو این بازی ۲۴ بار اقدام به سه امتیازی کردن نه کوبی به تنهایی

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *