نتایج بازی های بسکتبال NBA در بیست و یکم نوامبر ۲۰۱۴

نتایج بازی های بسکتبال NBA در بیست و یکم نوامبر 2014

شکست شارلوت و کلیولند و پیروزی دالاس و پورتلند از جمله نتایج بازی های بسکتبال NBA در بیست و یکم نوامبر ۲۰۱۴ بود.

تیم بسکتبال شارلوت هورنتز با قبول شکست مقابل اورلاندو مجیک، چهارمین باخت متوالی خود را تجربه کرد. هورنتز امروز در خانه پذیرای مجیک بود و با نتیجه‌ی ۱۰۰ بر ۱۰۵ مغلوب میهمان خود شد. مجیک در حالی در این بازی به پیروزی رسید که در لحظاتی از مسابقه ۲۳ امتیاز از حریف عقب بود. این تیم در کوارتر چهارم ۷۱٫۴ درصد از شوت های خود را وارد سبد کرد و این کوارتر را با نتیجه‌ی ۴۱ بر ۲۱ به سود خود خاتمه داد. اون فورنیه از مجیک با ۲۱ امتیاز، امتیاز آورترین بازیکن تیمش در این دیدار بود. ۵ بازیکن دیگر مجیک نیز حداقل ۱۰ امتیاز به دست آوردند.

واشنگتن ویزاردز در ورایزن سنتر میزبان کلیولند کاوالیرز بود و سومین باخت متوالی را به لبران جیمز و هم تیمی هایش تحمیل کرد. ویزاردز در این دیدار با نتیجه‌ی ۹۱ بر ۷۸ حریف خود را از پیش رو برداشت. جان وال از ویزاردز ۱۲ شوت از ۲۰ اقدام خود در این بازی را وارد سبد کرد و کار خود را با ۲۸ امتیاز، ۶ ریباند، ۷ پاس منجر به گل و ۴ توپ ربایی به اتمام رساند. لبران جیمز در این مسابقه ۲۲ امتیاز، ۴ ریباند و ۴ پاس منجر به گل به دست آورد و تیمش کم امتیازترین بازی فصل خود را به ثبت رساند.

دالاس موریکس در خانه با نتیجه‌ی ۱۴۰ بر ۱۰۶ لس آنجلس لیکرز را در هم کوبید. موریکس در حالی در این مسابقه ۱۴۰ امتیاز به دست آورد که اکثر بازیکنان شروع کننده این تیم در کوارتر چهارم روی نیمکت نشستند. در بیش از ۵ سال اخیر، این اولین بار است که موریکس در یک بازی به مرز ۱۴۰ امتیاز می رسد. مونتی الیس از موریکس در این دیدار ۲۰ امتیاز، ۳ ریباند و ۱۰ پاس منجر به گل به دست آورد. بازیکنان دالاس در این بازی ۱۸ شوت از ۳۵ اقدام (۵۱٫۴ درصد) سه امتیازی خود را وارد سبد کردند.

در آخرین بازی امروز تیم های تریل بلیزرس و بولز در شهر پورتلند به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ۱۰۵ بر ۸۷ تریل بلیزرس پایان یافت. دیمین لیلارد از پورتلند با کسب ۲۱ امتیاز، ۶ ریباند و ۹ پاس منجر به گل، تیمش را برای کسب این پیروزی رهبری کرد. این بازیکن در این دیدار هر ۴ شوت سه امتیازی خود را وارد سبد کرد. بولز در این بازی بار دیگر پاو گسول و درک رز را به دلیل آسیب دیدگی در اختیار نداشت. تاج گیبسون نیز در کوارتر سوم این بازی از ناحیه‌ی مچ پای چپ دچار آسیب دیدگی شد و زمین مسابقه را ترک کرد.

نتایج و هایلایت های بازی های بسکتبال NBA در بیست و یکم نوامبر ۲۰۱۴ را در زیر می بینید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
شارلوت هورنتز ۱۰۰ ۱۰۵ اورلاندو مجیک دانلود
فیلادلفیا سونی سیکسرز ۹۶ ۱۱۲ فینیکس سانز دانلود
آتلانتا هاوکس ۹۹ ۸۹ دیترویت پیستونز دانلود
تورنتو رپتورز ۱۲۴ ۸۳ میلواکی باکز دانلود
ممفیس گریزلیز ۱۱۷ ۱۰۰ بوستون سلتیکس دانلود
مینسوتا تیمبرولوز ۹۲ ۱۲۱ سن آنتونیو اسپرز دانلود
اکلاهما سیتی تاندر ۹۲ ۹۴ بروکلین نتز دانلود
واشنگتن ویزاردز ۹۱ ۷۸ کلیولند کاوالیرز دانلود
دالاس موریکس ۱۴۰ ۱۰۶ لس آنجلس لیکرز دانلود
دنور ناگتز ۱۱۷ ۹۷ نیو اورلینز پلیکانز دانلود
گلدن استیت واریورز ۱۰۱ ۸۸ یوتا جاز دانلود
پورتلند تریل بلیزرس ۱۰۵ ۸۷ شیکاگو بولز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۵ پاسخ

  1. mlbj گفت:

    بابا این مربیو وردارین نحسه .به قول I am boston وودسن یا مربی سابق گلدن استیت بزارین فک کنم مارتینز بود اسمش چه وضعشه اه:'(

  2. کلیولند مشکل اصلیش مربیه و من هزار بار قبل از اینکه لیگ شروع بشه گفتم بازیکنا وقتی میتونن خودشونو نشون بدن که مربی حرفه ای و معروفی داشته باشن حالا چوب مربی خنگولشونو دارن میخورن این کلیولندیا…
    بوستونم که دمش گرم یه در میان میبره و میبازه مارو پیر کرده بخدا…
    تو انتقال استیفنسون به هورنتز دو تا اشتباه اتفاق افتاد اولیش فروختن استیفنسون بود که ایندیانا اصلا نباید اینکارو میکرد خیلی به ضررشون میشه بعدا تو پلی آف متوجه این حرفم میشین و اشتباه دومی که استیفنسون انجام داد رفتن به شارلوت بود بنظرمن نیویورک و دنور و…… خوبتر بودن!!!!!

  3. یه سوال خیلی خیلی مهم آیندم به این بستگی داره واسه خدمت سربازیم میخام اگه تیمای فجر شهید سپاسی شیراز و ملوان بندر انزلی و تراکتور سازی تبریز تیمای بسکتبالم دارن یا نه برم اونجا اگه شد؟؟؟؟؟؟؟

  4. مجید گفت:

    تیم های دیگه هم قوی هستن خب.

  5. masoud گفت:

    درسته کلیولند مربی خوبی نداره ولی ذخیره هاشم واقعا ضعیفن نسبت به نیمکت بقیه مدعی ها

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *