نتایج تیم های بازیکنان ایرانی لیگ بسکتبال چین در ۲۱ نوامبر ۲۰۱۴

نتایج تیم های بازیکنان ایرانی لیگ بسکتبال چین در 21 نوامبر 2014

لیگ بسکتبال چین در ۲۱ نوامبر ۲۰۱۴ با ثبت ۳ شکست برای تیم های بازیکنان ایرانی پیگیری شد.

سومین شکست متوالی حامد حدادی و هم تیمی هایش در چینگدائو دابل استار، مقابل تیم جیلین رقم خورد. چینگدائو در این دیدار با نتیجه‌ی ۱۱۱ بر ۱۱۹ مغلوب میزبان خود شد. حدادی در این بازی حدود ۴۱ دقیقه در زمین حضور داشت و با کسب ۲۴ امتیاز، ۱۸ ریباند، ۴ بلاک شات و ۲ پاس منجر به گل، نمایش خوبی داشت. حامد در این مسابقه ۱۱ شوت از ۱۵ اقدام خود را وارد سبد حریف کرد.

جیانگسو تونگشی با نتیجه‌ی ۱۰۴ بر ۱۱۶ مقابل میزبان خود، تیانجین مغلوب شد. مهدی کامرانی در مدت ۴۳ دقیقه و ۱۰ ثانیه حضورش در ترکیب جیانگسو، ۲۶ امتیاز، ۳ ریباند، ۱ توپ ربایی و ۹ پاس منجر به گل به دست آورد اما نتوانست مانع از هشتمین شکست تیمش شود. کامرانی در این بازی ۱۰ بار پشت خط پرتاب آزاد قرار گرفت که حاصل آن ۸ امتیاز بود.

چانگکینگ فلایینگ دراگن نیز بدون حضور ارسلان کاظمی، با نتیجه‌ی ۱۰۱ بر ۱۲۲، مغلوب میهمان خود بائی شد.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۲ پاسخ

  1. ههههههههه بچه ها آمار باخت تو لیگ چینو جابجا کردن هههه….
    احتمالا تیم مهدی و حامد دارن تلاش میکنن تا جز اولین تیمای باشن که به لیگ پایین تر سقوط میکنن اینو از باختای خرکیشون معلومه والا من واسم آرزو شده یبار حتی فقط یبار تیمای بچه های کشورمون برنده از زمین بیرون برن…

  2. آمار امتیاز و پاس گل و ریباند مهدی و حامد خیلی بالاس ولی مشکل بزرگ تیمشونه و ناموسا حقشون حضور تو تیمای سطح بالا و درجه یک CBA

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *