نتایج تیم های بازیکنان ایرانی لیگ بسکتبال چین در ۷ نوامبر ۲۰۱۴

نتایج تیم های بازیکنان ایرانی لیگ بسکتبال چین در 7 نوامبر 2014

مسابقات لیگ بسکتبال چین در ۷ نوامبر ۲۰۱۴ با ثبت دو پیروزی و یک شکست برای تیم های بازیکنان ایرانی پیگیری شد.

در یکی از مسابقات امروز چینگدائو دابل استار میهمان دونگوآن بود و توانست با نتیجه‌ی ۱۱۷ بر ۱۰۹، حریف خود را از پیش رو بردارد. حامد حدادی در این دیدار ۴۰ دقیقه و ۱۰ ثانیه در ترکیب چینگدائو حاضر بود و کار خود را با کسب ۱۹ امتیاز، ۱۳ ریباند، ۱ توپ ربایی و ۵ پاس منجر به گل به پایان رساند. حامد ۷ شوت از ۱۱ اقدام دو امتیازی خود در این بازی را وارد سبد کرد.

اولین پیروزی فصل مهدی کامرانی و هم تیمی هایش در جیانگسو تونگشی، برایر تیم فوشان رقم خورد. بازیکنان جیانگسو موفق شدند در این دیدار حریف خود را با نتیجه‌ی ۱۲۱ بر ۱۱۲ مغلوب کنند. کامرانی در این مسابقه ۳۶ دقیقه و ۴۹ ثانیه در زمین حضور داشت و توانست ۱۳ امتیاز، ۳ ریباند، ۱ توپ ربایی و ۶ پاس منجر به گل به دست آورد.

چانگکینگ فلایینگ دراگن بدون حضور ارسلان کاظمی، متحمل شکست سنگینی برابر لیائونینگ شد. چانگکینگ در این بازی با نتیجه‌ی ۸۵ بر ۱۴۱ مغلوب میزبان خود شد. ارسلان کاظمی به دلیل مشکل ویزا در این دیدار غایب بود. بازیکنان خارجی حاضر در لیگ چین، برای بازی کردن در لیگ این کشور باید ویزای کار و اجازه‌ی اشتغال داشته باشند. به گزارش سایت sohu، ظاهرا ارسلان کاظمی یک ویزای ۱ ماهه توریستی چین داشته است که ۱۵ روز نیز آن را تمدید کرده است؛ اما بار دوم که برای تمدید ویزا مراجعه کرده است، نتوانسته ویزای خود را تمدید کند. بنابراین گزارش کاظمی روز ۸ نوامبر به آمریکا بازگردانده می شود تا برای کسب ویزای کار اقدام کند. انتظار می رود فرآیند رفتن به آمریکا، درخواست و دریافت ویزای جدید و بازگشت به چین، ۷ تا ۱۰ روز به طول بیانجامد که باعث می شود کاظمی ۴ بازی تیمش را از دست بدهد.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۴ پاسخ

  1. چقد دنگ و فنگ داره…
    چهارتا بازی خیلی هستا این چینی های تقلبی واسه ما چه قانونای میزارن آدم زورش میاد.

  2. اگه تا الان متوجه نشدی دیگه هم متوجه نمیشی…
    خیلی دیگه زیاد حساسی…

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *