پیروزی هیوستون و پورتلند در رقابت های ۶ نوامبر بسکتبال ان‌بی‌ای

پیروزی هیوستون و پورتلند در رقابت های ششم نوامبر بسکتبال ان‌بی‌ای

در دو مسابقه‌ی بسکتبال ان‌بی‌ای در روز ششم نوامبر، تیم های هیوستون راکتس و پورتلند تریل بلیزرس حریفان خود را مغلوب کردند.

تیم بسکتبال هیوستون راکتس با برتری مقابل مدافع عنوان قهرمانی، سن آنتونیو اسپرز، ششمین برد متوالی خود در این فصل از رقابت ها را کسب کرد. راکتس امروز در تویوتا سنتر پذیرای اسپرز بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۹۸ بر ۸۱، حریف خود را مغلوب کند. دوایت هاوارد از راکتس با کسب ۳۲ امتیاز، ۱۶ ریباند و ۲ بلاک شات در این بازی، شب موفقی را پشت سر گذاشت. این بازیکن در پایان نیمه اول مسابقه ۲۰ امتیاز و ۱۲ ریباند کسب کرد تا اولین بازیکن لیگ در این فصل از رقابت ها باشد که در یک نیمه حداقل ۲۰ امتیاز و ۱۰ ریباند به دست آورده است. هاوارد از فصل ۲۰۰۴-۰۵ که وارد لیگ شده است، تاکنون ۱۴ بار موفق شده است در یک نیمه حداقل ۲۰ امتیاز و ۱۰ ریباند کسب کند و از این نظر رکورد دار است.
گِرِگ پاپویچ در این دیدار به تیم دانکن و مانو جینوبلی استراحت داد. مارکو بلینلی و تیاگو اسپلیتز نیز به دلیل مصدومیت در این دیدار غایب بودند. ترنس جونز و پاتریک بورلی از راکتس هم به دلیل مصدومیت در این مسابقه حضور نداشتند. بازیکنان اسپرز در این دیدار تنها ۱۰ درصد از پرتاب های سه امتیازی خود را وارد سبد راکتس کردند. (دانلود هایلایت های مسابقه)

پورتلند تریل بلیزرس در خانه با نتیجه‌ی ۱۰۸ بر ۸۷، دالاس موریکس را از پیش رو برداشت. نیمه اول این دیدار با نتیجه‌ی ۵۰ بر ۴۶ به سود دالاس خاتمه یافت اما بازیکنان پورتلند کوارتر سوم را با نتیجه‌ی ۳۵ بر ۱۸ به سود خود پایان دادند تا اختلاف امتیاز قابل توجهی با حریف ایجاد کنند. پورتلندی ها کوارتر چهارم را نیز با برتری ۲۷ بر ۱۹ به اتمام رساندند تا سومین برد فصل خود را ثبت کنند. دیمین لیلارد از پورتلند در این مسابقه ۱۸ امتیاز، ۵ ریباند و ۶ پاس منجر به گل به دست آورد. در میانه های کوارتر چهارم این مسابقه، به دلیل از حال رفتن یکی از تماشاگران، بازی دقایقی متوقف شد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۱۴ پاسخ

  1. میگم این جاناتان گیبسون خوش تکنیک که سال قبل گارد راس پتروشیمی بندر امام بود و یه تنه پترو رو قهرمان کرد الان تو پورتلند بازی میکنه????
    حقیقت داره یا یه بازیکنه دیگس?
    کسی خبری داره تا مارو هم با خبر کنه دمتون گرم…

  2. این جیسون تری خوب پرتاباش گرفت وقتیم بگیره دیگه ول نمیکنه اسم تری اومد یاد رای آلن افتادم الان تو چه تیمیه??
    بوستون باید شماره پیراهن های رای آلن ۲۰ و گارنت ۵ و پیرس ۳۴ رو حتما باید بازنشسته کنه این سه حقشونه جزیی از تاریخ غنی باشگاه بشن ما سلتیکسی ها مدیونشون هستیم.

  3. رای آلن که یروز رکوردار سه امتیازی ان بی ای بود و الانم از خوباش هس بی تیمیه!!!!!!!!!!!!!ای روزگار…
    جاناتان گیبسون چی?

  4. mo rose گفت:

    دوران راندو تموم شده درضمن من عضو تیم ملی نونهالان کشورم و سطح دانسته هامم از شما بیشتره

  5. moein گفت:

    نونهالان ؟؟؟؟ ینی الان دوازده سیزده سالته ؟؟؟ بعد در مورد سطح اطلاعات حرف میزنی ؟

  6. hiddensbk گفت:

    Mo rose. دادا بیخیال…
    من بازیکن ذوب آهنم…
    واسه ماها قپی نیا…
    سطح اطلاعاتتو واسه خودت نگه دار…
    روندو الان در اوج آمادگیه…

  7. MO ROSE میخاست بگه من تو تیم ملیم بابا برو برس به مشق و تکلیفت…
    اینجا همه از بسکت یچیزی حالیشونه که میان نظر میدن ولی دیگه نمیان بگن من اینطوریم من اونطور. تو تو همون تیم نونهالت بازی کن!!!

  8. mo rose گفت:

    شماها اصلا بازی کایری اروینگ یا استفن کوری و کریس پاولو تای لاوسون دریک رزو کایل لاوریو دیدید که دارید در مورد راندو حرف میزنید

  9. hiddensbk گفت:

    نه فقط شما دیدی…

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *