نتایج رقابت های NBA در ۳۰ نوامبر ۲۰۱۳

نتایج رقابت های NBA در 30 نوامبر 2013

رقابت های NBA در ۳۰ نوامبر ۲۰۱۳ با برگزاری ۷ مسابقه پیگیری شد و در مهمترین بازی ها تیم های ، کاوالیرز ، نتز ،تیمبرولوز و راکتس ، حریفان خود را مغلوب کردند .
در یکی از مسابقات امروز بسکتبال NBA کلیولند کاوالیرز در خانه با نتیجه ۹۷ بر ۹۳ شیکاگو بولز را شکست داد . اندرو باینوم از کاوالیرز با کسب ۲۰ امتیاز ، ۱۰ ریباند ، ۵ بلاک شات و ۳ پاس منجر به گل ، بازی خوبی در این مسابقه به نمایش گذاشت .
بروکلین نتز با پیروزی بر ممفیس در خانه این تیم ، برد ارزشمندی کسب کرد . شاگردان جیسون کید در این مسابقه با نتیجه ۹۷ بر ۸۸ به برتری رسیدند . جو جانسون از نتز با کسب ۲۶ امتیاز ،۵ ریباند و ۶ پاس منجر به گل ، امتیاز آورترین بازیکن تیمش در این مسابقه بود .
دالاس ماوریکس در امریکن ایرلاینز سنتر با نتیجه ۱۰۶ بر ۱۱۲ مغلوب مینسوتا تیمبرولوز شد . کوین لاو از تیمبرولوز در این دیدار ۲۱ امتیاز ، ۱۱ ریباند و ۲ پاس منجر به گل کسب کرد تا تعداد برد ها و باخت های تیمش در عدد ۹ برابر شود . مونتی الیس از دالاس نیز گرچه در این مسابقه ۲۶ امتیاز کسب کرد اما نتوانست مانع هشتمین شکست فصل تیمش شود .
و سرانجام در حساس ترین مسابقه دیشب ، تیم های اسپرز و راکتس در سن آنتونیو به مصاف هم رفتند که راکتس توانست اولین شکست خانگی فصل را به اسپرز تحمیل کند . جیمز هاردن از راکتس در این دیدار ۳۱ امتیاز ، ۷ ریباند و ۶ پاس منجر به گل به دست آورد . تونی پارکر از اسپرز نیز با ۲۷ امتیاز ، پر امتیازترین بازیکن تیمش بود .
نتایج رقابت های NBA در ۳۰ نوامبر ۲۰۱۳ را در زیر مشاهده می کنید .

میزبان

نتیجه

میهمان

هایلایت

واشنگتن ویزاردز

۱۰۱-۱۰۸

آتلانتا هاوکس

دانلود

کلیولند کاوالیرز

۹۳-۹۷

شیکاگو بولز

دانلود

ممفیس گریزلیز

۹۷-۸۸

بروکلین نتز

دانلود

دالاس ماوریکس

۱۱۲-۱۰۶

مینسوتا تیمبرولوز

دانلود

سن آنتونیو اسپورز

۱۱۲-۱۰۶

هیوستون راکتز

دانلود

یوتا جاز

۱۰۴-۱۱۲

فینیکس سانز

دانلود

میلواکی باکز

۸۵-۹۲

بوستون سلتیکس

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۴ پاسخ

  1. حمیدرضا گفت:

    جیمز هاردن

  2. علی گفت:

    درود. لمار اودوم امسال تو کدوم تیمه؟

    • admin گفت:

      سلام.
      فعلا برای هیچ تیمی بازی نمی کنه ، اما کلیپرز در تلاشه این بازیکنو جذب کنه . داک ریورز (سرمربی کلیپرز) هم برای جذب اودوم ، نشستی با این بازیکن داشته . تیم های دیگه مثل لیکرز هم خواهان اودوم هستن ، اما ظاهرا احتمال پیوستنش به کلیپرز بیشتره.

  3. علی گفت:

    تنکیو

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *