از سر گیری مسابقات NBA پس از وقفه یک روزه

از سر گیری مسابقات NBA پس از وقفه یک روزه

مسابقات NBA پس از وقفه یک روزه ، ۲۹ ام نوامبر از سر گرفته شد . در مهمترین بازی های امروز ، تیم های آتلانتا ، لیکرز ، اکلاهما و کلیپرز حریفان خود را مغلوب کردند .
در یکی از مسابقات امروز ، آتلانتا هاوکس در حضور ۱۵۴۶۳ تماشاچی فیلیپس آرنا ، با نتیجه نزدیک ۸۸ بر ۸۷ دالاس ماوریکس را شکست داد . جامپ شات آل هارفورد از آتلانتا در ۴٫۲ ثانیه مانده به پایان بازی ، پیروزی را برای تیمش به ارمغان آورد . جف تیگ از آتلانتا با کسب ۲۵ امتیاز ، ۶ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی ، امتیاز آورترین بازیکن تیمش در این مسابقه بود .
لس آنجلس لیکرز در شهر دیترویت میهمان پیستونز بود که توانست با نتیجه ۱۰۶ بر ۱۰۲ این تیم را مغلوب کند تا نهمین برد فصل را به دست آورد . وسلی جانسون از لیکرز با کسب ۲۷ امتیاز ، ۶ ریباند ، ۳ بلاک شات و ۲ پاس منجر به گل ، از بازیکنان شاخص این بازی بود . استیو بلیک از لیکرز که در بازی های اخیر موتور محرک این تیم بوده است ، در این مسابقه نیز از نظر تعداد پاس منجر به گل عملکرد خوبی داشت و توانست ۱۰ پاس منجر به گل ثبت کند .
اکلاهما سیتی تاندر با شوت ثانیه پایانی راسل وستبروک با نتیجه ۱۱۳ بر ۱۱۲ گلدن استیت واریورز را در وقت اضافه شکست داد تا همچنان در خانه بدون شکست باقی بماند . شوت وستبروک در ۰٫۱ ثانیه مانده به پایان بازی وارد سبد شد و این بار نه ایگودالایی وجود نداشت که نتیجه را به نفع گلدن استیت تغییر دهد و نه زمان برای تغییر نتیجه بازی کافی بود ؛ ایگودالا در بازی چند هفته پیش دو تیم در اوکلند ، با شوت خود در ۲٫۳ ثانیه مانده به پایان بازی باعث پیروزی تیمش شده بود .
در آخرین بازی امروز ساکرامنتو کینگز در خانه میزبان لس آنجلس کلیپرز بود که در وقت اضافه با نتیجه ۹۸ بر ۱۰۴ مغلوب میهمان خود شد . جمال کرافورد از کلیپرز با کسب ۳۱ امتیاز ، ۱۱ پاس منجر به گل و ۷ ریباند بهترین بازیکن این دیدار بود . دی آندره جردن از کلیپرز با انجام ۹ بلاک شات در این دیدار بیشترین بلاک شات دوران بازی خود در لیگ را به ثبت رساند .کریس پاول نیز به دلیل مصدومیت نتوانست در این مسابقه برای کلیپرز بازی کند .
نتایج و هایلایت های مسابقات NBA در ۲۹ نوامبر ۲۰۱۳ را در جدول زیر مشاهده می کنید .

میزبان

نتیجه

میهمان

هایلایت

شارلوت بابکتز

۷۶-۹۲

میلواکی باکز

دانلود

اورلاندو مجیک

۱۰۹-۹۱

سن آنتونیو اسپورز

دانلود

تورنتو رپتورز

۹۰-۸۳

میامی هیت

دانلود

آتلانتا هاوکس

۸۷-۸۸

دالاس ماوریکس

دانلود

بوستون سلتیکس

۸۶-۱۰۳

کلیولند کاوالیرز

دانلود

دیترویت پیستونز

۱۰۶-۱۰۲

لس آنجلس لیکرز

دانلود

هیوستون راکتز

۹۵-۱۱۴

بروکلین نتز

دانلود

اکلاهما سیتی تاندر

۱۱۲-۱۱۳

گلدن استیت واریورز

دانلود

ایندیانا پیسرز

۷۳-۹۳

واشنگتن ویزاردز

دانلود

فیلادلفیا سونی سیکسرز

۱۲۱-۱۰۵

نیو اورلئانز پلیکانز

دانلود

دنور ناگتز

۹۵-۹۷

نیویورک نیکس

دانلود

یوتا جاز

۱۱۲-۱۰۱

فینیکس سانز

دانلود

ساکرامنتو کینگز

۱۰۴-۹۸

لس آنجلس کلیپرز

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

یک پاسخ

  1. hamed h8 گفت:

    لطفا بیشتر مقالات اموزشی بزارین
    ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *