نتایج مسابقات NBA در ۲۴ نوامبر ۲۰۱۳

نتایج مسابقات NBA در 24 نوامبر 2013

مسابقات NBA در ۲۴ نوامبر ۲۰۱۳ ، با برگزاری ۵ بازی پیگیری شد که در مهم ترین بازی ها ، تیم های کلیپرز ، اکلاهما و لیکرز حریفان خود را شکست دادند .
در یکی از مسابقات امروز لس آنجلس کلیپرز در خانه با نتیجه ۱۲۱ بر ۸۲ شیکاگو بولز را در هم کوبید . برد با اختلاف ۳۹ امتیاز ، پر اختلاف ترین برد تاریخ باشگاه کلیپرز است . کریس پاول از کلیپرز در این دیدار ۱۶ امتیاز ، ۱۷ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به دست آورد .
اکلاهما سیتی تاندر با نتیجه ۹۵ بر ۷۳ یوتا جاز را از پیش رو برداشت تا ششمین برد خانگی خود را به دست اورد ؛ در حالی که در این فصل هیچگاه در خانه شکست نخورده است . سرج ایباکا از اکلاهما در این مسابقه ۱۷ امتیاز ، ۱۱ ریباند و ۳ بلاک شات به دست آورد . اسکات بروکس در این دیدار به راسل وستبروک استراحت داد .
لس آنجلس لیکرز که امتیاز آورترین بازیکنان ذخیره را بین تیم های لیگ دارد ، با کمک این بازیکنان با نتیجه ۱۰۰ بر ۸۶ ساکرامنتو کینگز را شکست داد . ژاویر هنری از لیکرز با کسب ۲۱ امتیاز و ۲ ریباند ، امتیاز آورترین بازیکن تیمش در این دیدار بود .
نتایج مسابقات NBA در ۲۴ نوامبر ۲۰۱۳ را در زیر مشاهده می کنید . برای دیدن برنامه مسابقات و جدول NBA به این صفحه مراجعه کنید .

میزبان

نتیجه

میهمان

هایلایت

بروکلین نتز

۱۰۹-۹۷

دیترویت پیستونز

دانلود

لس آنجلس کلیپرز

۸۲-۱۲۱

شیکاگو بولز

دانلود

اورلاندو مجیک

۱۰۴-۹۶

فینیکس سانز

دانلود

اکلاهما سیتی تاندر

۷۳-۹۵

یوتا جاز

دانلود

لس آنجلس لیکرز

۸۶-۱۰۰

ساکرامنتو کینگز

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

یک پاسخ

  1. رضا گفت:

    اقا یه خبر خوب.کوبی واسه دو سال دیگه قراردادشو با لیکرز تمدید کرد

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *