نتایج بازی های ان بی ای در ۱۸ نوامبر ۲۰۱۳

نتایج بازی های ان بی ای در 18 نوامبر 2013

شکست خانگی نتز و کلیپرز و پیروزی اکلاهما و دالاس، از مهمترین نتایج بازی های ان بی ای در ۱۸ نوامبر ۲۰۱۳ بود.
مسابقات ۱۸ نوامبر با پیروزی پورتلند تریل بلیزرس مقابل بروکلین نتز در بارکلیز سنتر آغاز شد.بلیزرس در این مسابقه با نتیجه ۱۰۸ بر ۹۸ میزبان خود را شکست داد تا هفتمین برد متوالی خود را کسب کند.لامارکوس آلدریج از پورتلند با کسب ۲۷ امتیاز، ۸ ریباند و ۲ بلاک شات، امتیاز آورترین بازیکن تیمش در این مسابقه بود.
اکلاهما سیتی تاندر با بازی خوب کوین دورانت و راسل وستبروک، با نتیجه ۱۱۵ بر ۱۱۳ دنور ناگتز را از پیش رو برداشت.دورانت و وستبروک در این مسابقه، به ترتیب ۳۸ و ۳۰ امتیاز کسب کردند تا تیمشان هفتمین برد فصل را کسب کند.وستبروک علاوه بر ۳۰ امتیاز، ۱۲ ریباند و ۷ پاس منجر به گل نیز کسب کرد.
دالاس ماوریکس در خانه با نتیجه ۹۷ بر ۹۴ فیلادلفیا سونی سیکسرز را شکست داد.مونتی الیس از دالاس در این دیدار ۲۴ امتیاز، ۱۰ پاس منجر به گل، ۴ ریباند و ۲ بلاک شات به دست آورد.فیلادلفیا در این مسابقه مایکل کارتر ویلیامز را به دلیل کبودی پای چپ در اختیار نداشت.
و سرانجام در آخرین مسابقه امروز لس آنجلس کلیپرز در خانه با نتیجه ۱۰۲ بر ۱۰۶ مغلوب ممفیس گریزلیز شد.زک رندولف از گریزلیز در این مسابقه بار دیگر درخشید و با به دست آوردن ۲۶ امتیاز،۱۵ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی از عوامل پیروزی تیمش در این مسابقه بود.
نتایج بازی های ان بی ای در ۱۸ نوامبر ۲۰۱۳ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان

نتیجه

میهمان

هایلایت

بروکلین نتز

۱۰۸-۹۸

پورتلند تریل بلیزرس

دانلود

شیکاگو بولز

۸۱-۸۶

شارلوت بابکتز

دانلود

اکلاهما سیتی تاندر

۱۱۳-۱۱۵

دنور ناگتز

دانلود

دالاس ماوریکس

۹۴-۹۷

فیلادلفیا سونی سیکسرز

دانلود

یوتا جاز

۹۸-۸۷

گلدن استیت واریورز

دانلود

لس آنجلس کلیپرز

۱۰۶-۱۰۲

ممفیس گریزلیز

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *