نتایج رقابت های ان‌بی‌ای در هفتم نوامبر ۲۰۱۴

نتایج رقابت های ان‌بی‌ای در هفتم نوامبر 2014

رقابت های ان‌بی‌ای در هفتم نوامبر ۲۰۱۴ با برگزاری یازده مسابقه پیگیری شد. پیروزی هورنتز، نتز و رپتورز و شکست تاندر، سانز و ناگتز از جمله نتایج بازی های امروز بود.

تیم بسکتبال شارلوت هورنتز، با سه امتیازی ثانیه های پایانی لنس استیفنسن، آتلانتا هاوکس را از پیش رو برداشت. دو تیم امروز در شهر شارلوت به مصاف هم رفتند که این بازی در وقت اضافه دوم با برتری ۱۲۲ بر ۱۱۹، هورنتز پایان یافت. این بازی تا ثانیه های پایانی با نتیجه‌ی ۱۱۹ بر ۱۱۹ دنبال می شد اما شوت سه امتیازی لنس استیفنسن روی پاس ماروین ویلیامز در ۱٫۵ ثانیه مانده به پایان مسابقه، مانع از آن شد تا مسابقه به وقت اضافه سوم برود. ال جفرسون از شارلوت با کسب ۳۴ امتیاز، ۹ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات، از بازیکنان شاخص این میدان بود.

اولین مصاف تیم های ایالت نیویورک در فصل ۲۰۱۴-۱۵، با برتری بروکلین نتز همراه بود. نتز امروز در خانه پذیرای نیکس بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۱۱۰ بر ۹۹، حریف خود را مغلوب کند. درون ویلیامز از نتز با کسب ۲۹ امتیاز در این بازی، بیشترین امتیاز خود در این فصل از رقابت ها را ثبت کرد. این بازیکن ۶ پاس منجر به گل نیز به دست آورد. بازیکنان نتز در این بازی ۱۴ پرتاب از ۲۴ اقدام سه امتیازی خود را وارد سبد کردند. کارملو انتونی از نیکس با به ثمر رساندن ۵ شوت از ۲۰ اقدام خود، شب کم فروغی را پشت سر گذاشت.

تورنتو رپتورز در ایر کانادا سنتر میزبان واشنگتن ویزاردز بود و این بازی را با نتیجه‌ی ۱۰۳ بر ۸۴، به سود خود به پایان رساند. کایل لَوری از رپتورز با کسب ۱۳ امتیاز، ۱۱ ریباند و ۱۰ پاس منجر به گل، اولین تریپل دابل فصل خود و ششمین تریپل دابل دوران حرفه ایش را ثبت کرد. این چهارمین تریپل دابل لوری با پیراهن رپتورز بود که باعث شد این بازیکن با پشت سر گذاشتن دیمن استودمایر، رکورددار تریپل دابل باشگاه لقب گیرد. رپتورز با کسب این پیروزی به رکورد ۵ برد و ۱ باخت در این فصل رسید. این بهترین شروع، در تاریخ باشگاه رپتورز است.

ممفیس گریزلیز با برتری مقابل اکلاهما سیتی تاندر، ششمین پیروزی متوالی خود در این فصل از رقابت ها را کسب کرد. تاندر امروز در خانه به مصاف گریزلیز رفت و با نتیجه‌ی نزدیک ۸۹ بر ۹۱، مغلوب حریف شد. مایک کانلی از ممفیس با کسب ۲۰ امتیاز، ۳ ریباند و ۵ پاس منجر به گل، به تیمش برای کسب این پیروزی کمک کرد. کانلی در مورد غیبت بازیکنانی چون وستبروک و دورنت گفت: “این رقابت او‌کی‌سی و ممفیسه. فرقی نمی کنه چه بازیکنایی تو زمین باشن، این مسابقه همیشه نزدیکه.”

تلاش تیم های سانز و کینگز در وقت معمول به تساوی ۹۹ بر ۹۹ انجامید تا کار به وقت اضافه کشیده شود. دو تیم در وقت اضافه اول به تساوی ۷ بر ۷ رضایت دادند تا این بازی دومین مسابقه امروز باشد که به وقت اضافه دوم کشیده می شود. در نهایت ساکرامنتو کینگز با پیروزی ۸ بر ۶ در اورتایم دوم، بازی را با نتیجه‌ی ۱۱۴ بر ۱۱۲ به سود خود خاتمه داد. دیمارکوس کازینس از کینگز با کسب ۲۵ امتیاز، ۱۸ ریباند و ۲ بلاک شات، از بازیکنان شاخص این بازی بود؛ گرچه در ۳۴٫۷ ثانیه مانده به پایان وقت معمول مسابقه، ۶ خطائه و مجبور به ترک میدان شد. کینگز با این پیروزی، به رکورد ۵ برد و ۱ باخت در این فصل از رقابت ها رسید که آنها را در رده‌ی پنجم جدول کنفرانس غرب قرار داده است.

در آخرین بازی امروز تیم های ناگتز و کاوالیرز در شهر دنور به مصاف هم رفتند. لبران جیمز و هم تیمی هایش در کاوالیرز، پس از چند شکست، سرانجام در این دیدار با نتیجه‌ی ۱۱۰ بر ۱۰۱ ناگتز را مغلوب کردند. جیمز در این مسابقه ۲۲ امتیاز، ۷ ریباند و ۱۱ پاس منجر به گل به دست آورد. بازیکنان کاوالیرز که در بازی برابر یوتا تنها ۶ پاس منجر به گل ثبت کرده بودند (کمترین پاس منجر به گل تاریخ باشگاه) در این مسابقه ۲۵ اسیست ثبت کردند.

نتایج رقابت های ان‌بی‌ای در هفتم نوامبر ۲۰۱۴ را در زیر می بینید.

میزبان – میهمان

هایلایت ها

شارلوت هورنتز ۱۲۲ – ۱۱۹ آتلانتا هاوکس

دانلود

اورلاندو مجیک ۱۱۲ – ۱۰۳ مینسوتا تیمبرولوز

دانلود

فیلادلفیا سونی سیکسرز ۱۱۵ – ۱۱۸ شیکاگو بولز

دانلود

بوستون سلتیکس ۱۰۱ – ۹۸ ایندیانا پیسرز

دانلود

بروکلین نتز ۱۱۰ – ۹۹ نیویورک نیکس

دانلود

دیترویت پیستونز ۹۸ – ۹۵ میلواکی باکز

دانلود

تورنتو رپتورز ۱۰۳ – ۸۴ واشنگتن ویزاردز

دانلود

اکلاهما سیتی تاندر ۸۹ – ۹۱ ممفیس گریزلیز

دانلود

فینیکس سانز ۱۱۲ – ۱۱۴ ساکرامنتو کینگز

دانلود

یوتا جاز ۸۲ – ۱۰۵ دالاس موریکس

دانلود

دنور ناگتز ۱۰۱ – ۱۱۰ کلیولند کاوالیرز

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۲۱ پاسخ

  1. mlbj گفت:

    خود لبرون هم فهمیده مربیشون هیچی بارش نیست
    خودش تیمو کچ میکنه. 😀

  2. داداش من چقد گفتم کلیولند با این مربی که داره هیچوقت نمیتونه قهرمان بشه من گفتم بازیکنای قوی ملاک قهرمانی هستند ولی تا موقعی که مربیم شناخته شده باشه و یه تیم وقتی مدعیه که مربیشم حرفه ای معروف باشه.
    مایک بروانم بدرد کلیولند نمیخوره بنظرمن سرمربی سابق اورلاندو ون گودی همون چاق عینکیه اون خیلی گزینه خوبیه.
    دمه بچه های سلتیکس گرم که شادمون کردن حیولا دارن.

  3. بچه ها گرون ترین کفش بسکتبال تو ایران قیمتش میدونید چنده که تا حالا دیده باشید یا شنیده باشید و از کدوم برند هس؟؟
    از تجربه های که داشتین ممنونتون میشم مرسی…

  4. دوتا ون گاندی هس یکیش لاغره که سرمربی سابق کلیپرز بود و یکیم اون تپله سرمربی اورلاندو بود هر دوشون خوبن هر چی باشن از سرمربی الان کلیولند بهترن بخدا!
    موافقی؟

  5. pierce گفت:

    آقای شریفی اولین تریپل دابل رو روندو ثبت کرد . بازی مقابل تورنتو ۱۳ امتیاز ۱۰ ریباند ۱۵ پاس

    اطلاعات غلط ممنوع

  6. pierce گفت:

    مصدومیت مارکوس اسمارت چقدر طول میکشه جدی هستش یا نه ؟

  7. Aminjames 23 گفت:

    Shireee lebrooooon

  8. این ورزش حرفه ایم واقعا آدم خاص خودشو میخاد باید صبر ایوب داشته باشی چپ و راست مصدوم میشی اون از روندو که تو حموم خونش میخوره زمین اونم از رز که یه فصل رو از دست داد و از معروفترینش که هم خود بازیکن ضربشو خورده و هم تیمش پاول جرجه که خیلی دردناک بود مصدومیتش…
    خیلی سخته واسه ورزشکارای حرفه ای که مصدوم بشن چون از جریان مسابقات عقب میفتن…

  9. amir گفت:

    ادمین جان انجمن چرا خراب شده میرم میگه مشکل از سایته همین که ثبت نام کردم شد چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  10. علی گفت:

    بهترین مربی، مربی میامی هستش فوق العاده است

  11. Ali.MB گفت:

    لطفن اگه میشه تاپ تن های هر روز و هفته و ماه و ویدیو های برتر و خاصی رو که nba.com میذاره بذارید
    مثل شکتین و دیزل دانک و . . .

  12. moein گفت:

    ای بابا این نیکس تلسم شده چرا اینجوریه ماهم عاشق کسی هستیم که تیم داغون از اب دراوده لامصب کارملو ببرین دیگه اه

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *