نتایج رقابت های ان بی ای در سوم نوامبر ۲۰۱۴

نتایج رقابت های ان بی ای در سوم نوامبر 2014

در مهمترین رقابت های ان بی ای در سوم نوامبر ۲۰۱۴، تیم های بروکلین نتز، ممفیس گریزلیز و دالاس موریکس حریفات خود را شکست دادند.

بازگشت بروک لوپز به ترکیب بروکلین نتز، با پیروزی این تیم همراه بود. تیم بسکتبال بروکلین نتز امروز در خانه به مصاف اکلاهما سیتی تاندر رفت و موفق شد با نتیجه‌ی ۱۱۶ بر ۸۵، حریف خود را شکست دهد. بروک لوپز، سنتر تیم نتز که از دسامبر گذشته به دلیل شکستگی پا، از بسکتبال دور بود در این دیدار اولین بازی فصل عادی خود پس از مصدومیت را انجام داد. لوپز در این مسابقه ۱۸ امتیاز، ۶ ریباند و ۲ بلاک شات به دست آورد. رجی جکسون از تاندر که سه مسابقه اول تیمش را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، در این بازی به ترکیب تاندر بازگشت و با ۲۳ امتیاز، امتیاز آورترین بازیکن بازی لقب گرفت.

چهارمین پیروزی متوالی ممفیس گریزلیز در فدکس فروم و در برابر نیو اورلینز پلیکانز رقم خورد. گریزلیز در این دیدار با نتیجه‌ی ۹۳ بر ۸۱، حریف خود را مغلوب کرد تا همچنان بدون شکست باقی بماند. ۵ بازیکن ممفیس در این مسابقه امتیازات خود را دو رقمی کردند. بازیکنان پلیکانز در مسابقات گذشته میانگین ۱۰۲٫۵ امتیاز را به ثبت رسانده و ۴۲ درصد از شوت های خود را وارد سبد کرده بودند، اما دفاع مستحکم ممفیس باعث شد درصد پرتاب های موفق این تیم در این دیدار به ۳۴ درصد کاهش یابد، ضمن اینکه حدود ۲۱ امتیاز کمتر از میانگین امتیاز خود در این فصل از رقابت ها به دست آوردند.

دالاس موریکس در خانه پذیرای بوستون سلتیکس بود و توانست حریف خود را با نتیجه‌ی ۱۱۸ بر ۱۱۳ از پیش رو بردارد. بازیکنان موریکس در کوارتر نخست این مسابقه ۴۰ امتیاز به دست آوردند. آنها در این دیدار ۱۴ شوت از ۲۵ پرتاب سه امتیازی (۵۶ درصد) خود را وارد سبد کردند. چندلر پارسونز با ۲۹ و دیرک نویتزکی با ۲۷ امتیاز، دو بازیکن امتیاز آور دالاس در این مسابقه بودند. جف گرین از سلتیکس نیز ۳۵ امتیاز، ۷ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات، برای تیمش کسب کرد.

نتایج و هایلایت های رقابت های ان بی ای در سوم نوامبر ۲۰۱۴ را در زیر مشاهده می کنید.

میزبان – میهمان

هایلایت ها

فیلادلفیا سونی سیکسرز ۹۳ – ۱۰۴ هیوستون راکتس

دانلود

بروکلین نتز ۱۱۶ – ۸۵ اکلاهما سیتی تاندر

دانلود

ممفیس گریزلیز ۹۳ – ۸۱ نیو اورلینز پلیکانز

دانلود

دالاس موریکس ۱۱۸ – ۱۱۳ بوستون سلتیکس

دانلود

دنور ناگتز ۱۰۵ – ۱۱۰ ساکرامنتو کینگز

دانلود

لس آنجلس کلیپرز ۱۰۷ – ۱۰۱ یوتا جاز

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۴ پاسخ

  1. باختیم ولی با ۳۵ امتیاز گرین خیلی حال کردم…
    این چاندلر کی تو عمرش ۲۹ امتیاز گرفته بود که این دومیش باشه در کل ما اصن شانس نداریم اینو مطمنم!!!

  2. باختیم ولی با ۳۵ امتیاز گرین خیلی حال کردم ولی اصن شانس نداریم!!!

  3. Yeezy گفت:

    آقا لینک دانلود مسابقه دالاس و بوستون رو توو سایت نمیذارین ؟ گویا بازیه خیلی خوبی بوده . حیفه از دستش بدیم !

  4. pierce گفت:

    لینک دانلود توی فروم دو روزه گذاشته شده

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *