کریس باش و کلی تامپسون بهترین بازیکنان هفته NBA لقب گرفتند

روز دوشنبه، کریس باش از میامی هیت و کلی تامپسون از گلدن استیت واریورز به عنوان بهترین بازیکنان هفته NBA در کنفرانس های شرق و غرب انتخاب شدند. این دو نفر برای بازی هایی که از ۲۸ اکتبر تا ۲ نوامبر انجام دادند موفق به کسب این عناوین شدند.

کریس باش

کریس باش در مسابقات این هفته میانگین ۲۵٫۷ امتیاز (رتبه ۳ کنفرانس)، ۱۱٫۳ ریباند (رتبه ۳ کنفرانس)، ۴ پاس منجر به گل و ۱٫۳ توپ ربایی را به ثبت رساند و به میامی هیت کمک کرد تا با ثبت ۳ برد و ۰ باخت، تنها تیم بدون باخت کنفرانس شرق لقب گیرد. این بازیکن در هر سه بازی این هفته، در امتیاز، ریباند و دقایق بازی، بازیکن پیشتاز هیت بود و توانست ۲ دابل دابل به دست آورد. باش در اولین بازی فصل هیت در روز ۲۹ اکتبر در برابر واشنگتن ویزاردز، ۲۶ امتیاز و ۱۵ ریباند به دست آورد و ۳ شوت از ۴ اقدام سه امتیازی خود را به ثمر رساند.

کلی تامپسون

کلی تامپسون با متوسط ۲۹٫۷ امتیاز، بهترین میانگین امتیاز لیگ در بازی های این هفته را ثبت کرد. این بازیکن ۴۵٫۵ درصد از شوت های سه امتیازی و ۹۱٫۳ درصد از پرتاب های پنالتی خود را روانه سبد کرد. تامپسون در پیروزی ۱۲۷ بر ۱۰۴ تیمش مقابل لس آنجلس لیکرز در روز یکم نوامبر، ۱۴ شوت از ۱۸ اقدام خود را وارد سبد کرد و با کسب ۴۱ امتیاز، بیشترین امتیاز دوران بازی خود در NBA را به دست آورد. گارد گلدن استیت واریورز مسابقات این هفته را با کسب ۲۹ امتیاز برابر پورتلند در روز دوم نوامبر به اتمام رساند؛ شوت او در ۸٫۹ ثانیه مانده به پایان این مسابقه، به پیروزی ۹۵ بر ۹۰ تیمش برابر پورتلند کمک کرد.

بازیکنان زیر دیگر نامزدهای کسب عناوین بهترین بازیکن کنفرانس های شرق و غرب در مسابقات این هفته بودند:
جف تیگ از آتلانتا هاوکس، جو جانسون از بروکلین نتز، پاو گسول از شیکاگو بولز، لبران جیمز و کوین لاو از کلیولند کاوالیرز، بلیک گریفین از لس آنجلس کلیپرز، مارک گسول و زک رندولف از ممفیس گریزلیز، انتونی دیویس از نیو اورلینز پلیکانز، کارملو انتونی از نیویورک نیکس، دیمارکوس کازینس و رودی گی از ساکرامنتو کینگز، دمار دروزن از تورنتو رپتورز و جان وال از واشنگتن ویزاردز.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۹ پاسخ

  1. ardalan.nba گفت:

    هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاها 😐

  2. Morteza گفت:

    چرا جیمز هاردن نشد!؟؟!! حتی جزء نامزدا هم نیست!

  3. کلی تامپسون واقعا حقش بود خوش درخشید.

  4. یعنی این بازیکنای لیکرز دهن کوبی رو صاف کردند!!!

  5. ardalan.nba گفت:

    بابا ساکت شو جیمز هاردن دنیا فقط کارملو انتونی.پال جورج.جانوال

  6. ali گفت:

    بازم لیکرز باخت اونم به فونیکس … بازیکن های ضعیف.

  7. mo rose گفت:

    کریس باش تو عکس داره ادای رونالدو رو در میاره

  8. Erfan-Jordan گفت:

    تامپسون و کوبی برایانت بیشترین امتیاز رو در هر بازی کسب کردن

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *