پیروزی کلیپرز و کینگز در مسابقات بیستم نوامبر بسکتبال NBA

پیروزی کلیپرز و کینگز در مسابقات بیستم نوامبر بسکتبال NBA

در دو مسابقه بسکتبال NBA در بیستم نوامبر ۲۰۱۴، تیم های کلیپرز و کینگز حریفان خود را شکست دادند.

در اولین بازی امروز تیم بسکتبال میامی هیت در امریکن ایرلاینز آرنا میزبان لس آنجلس کلیپرز بود و با نتیجه‌ی ۹۳ بر ۱۱۰ مغلوب حریف شد. هیت که در این بازی برای چهارمین مسابقه متوالی دوین وید را در اختیار نداشت، کوارتر نخست را با نتیجه‌ی ۱۵ به ۳۹ به حریف واگذار کرد و در کوارترهای بعدی نیز نتوانست اختلاف امتیاز را جبران کند. بازیکنان این تیم ۱۱ پرتاب سه امتیازی نخست خود در این بازی را از دست دادند. کریس پاول و بلیک گریفین از کلیپرز هر کدام ۲۶ امتیاز در این بازی کسب کردند. بازیکنان تیم کلیپرز با ثبت ۳۱ پاس منجر به گل در این دیدار، بیشترین پاس منجر به گل خود در مسابقات این فصل را به دست آوردند. (دانلود هایلایت های مسابقه)

ساکرامنتو کینگز در خانه مقابل شیکاگو بولز قرار گرفت و موفق شد با نتیجه‌ی ۱۰۳ بر ۸۸ حریف خود را شکست دهد. دیمارکوس کازینس از کینگز با کسب ۲۲ امتیاز، ۱۴ ریباند و ۴ پاس منجر به گل، نقش به سزایی در پیروزی تیمش داشت. به این ترتیب شیکاگو بولز که در این دیدار درک رز و پاو گسول را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت، پس از ۶ برد متوالی خارج از خانه، طعم شکست را چشید و نتوانست رکورد بردهای پی در پی خارج از خانه تاریخ خود را ارتقا دهد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۹ پاسخ

  1. محمد گفت:

    عشق است گریفین.

  2. گریفین و پاول بهترین زوجن این گریفین خیلی سریع خودشو کشید بالا و سبک بازی خودشو حفظ کرده این مهمه که به اون سبک بازی که علاقه داری و میتونی توش موفق باشی وفادار بمونی.
    بیا ببین اینم عاقبت تیمی که به یه بازیکن متکی باشه و بدون اون کارش مشکل پیدا میکنه شیکاگو رو میگم ولی تو این بازی تیم ساکرامنتو خیلی قوی ظاهر شدن و درکل تیمای مثل تاندر و شیکاگو و سلتیکس به عده ای بازیکن خاص متکین و بدون اونا کمی کارشون نشکل پیدا میکنه و این دریک رزم قرارداد بسته که هر ماه از پا مصدوم بشه!!!!!
    وال…

    • spy گفت:

      اگه بولز به رز وابسته بود پارسال به عنوان تیم چهارم به پلی افس نمیرفت
      سلتیکس هم نه اینکه به مشکل بر نخورده بعد از رفتن پیرس،گارنت و تری

  3. این دریک رز مصدومیتو بوسیده گذاشته کنار ولی مصدومیت بیخیال رز نمیشه میاد و میگه یه بوس میدی!!
    خخخخخخخخخخخخ تف…

  4. mlbj گفت:

    تو رو.خدا نیگا میامی بدون لبرون چه بالایی سرش اومده البته نبود وید هم تاثیر گذاره ولی پارسال این کلیپرز تو.خونه میامی واسشون عددی نبود با اختلاف کلیپرزو بردن.

  5. پادشاس دیگه باید یا بقیه یه فرقی داشته باشه.
    تیم میامی و مخصوصا وید باید فکر اینجاشم باید میکردن و هر چیزی که بیاد یروزم میره و لبرون میامی رو دوباره احیا کرد و حتما باید طرفدارای میامی قدردان پادشاه باشن چون با میامی پادشاهی میکرد تو لیگ و مدوره میامی بکلی تموم شد شاید بیاین بگین نه هنوز ما خوبیم و اینا ولی دیگه مطمنن مث میامی لبرون نمیشه و نمیشین!!!!!!
    آخیش خودمو خالی کردم از بس ما خوردیم تو پست میامی و دو سالم تو پلی آف حذفمون کردن دلمون حسابی پره…
    بقول داک ریورز که گفت:باید از میامی متنفر بود!!!!

  6. یه سوال فنی:
    جوانترین و پیرترین مربی تو ان یی ای الان کیا هستن؟

  7. mlbj گفت:

    به نظرم دوطرفست هممیامی باید مدیون لبرون باشه هم لبرون مدیون میامی:-)

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *