پیروزی نیکس و کلیپرز در مسابقات پانزدهم آپریل بسکتبال NBA

جی.آر. اسمیت - آندری کیریلنکو

مسابقات پانزدهم آپریل بسکتبال NBA با پیروزی تیم های نیکس و کلیپرز همراه بود.
در اولین مسابقه امروز نیویورک نیکس بدون حضور کارملو انتونی با نتیجه ۱۰۹ بر ۹۸، میزبان خود بروکلین نتز را از پیش رو برداشت. شش بازیکن نیکس در این مسابقه امتیازات خود را دو رقمی کردند. کارملو انتونی به دلیل مصدومیت از ناحیه شانه راست این مسابقه را از دست داد و در مسابقه بعدی تیمش نیز قادر به بازی نخواهد بود. به این ترتیب فصل ۲۰۱۳-۱۴ برای ستاره نیکس که برای اولین بار در طول دوران بازی خود در پلی آف حضور نخواهد داشت، پایان یافت. (دانلود هایلایت های مسابقه)
لس آنجلس کلیپرز در استیپلز سنتر میزبان دنور ناگتز بود و موفق شد با نتیجه ۱۱۷ بر ۱۰۵، حریف خود را شکست دهد. کریس پاول از کلیپرز در این دیدار ۲۱ امتیاز، ۱۰ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به دست آورد. بلیک گریفین در این مسابقه، برای شانزدهمین بار در این فصل از رقابت ها تکنیکال فول دریافت کرد و احتمالا از حضور در آخرین مسابقه فصل عادی محرو خواهد شد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۵ پاسخ

  1. Hossein گفت:

    ادمین؟شبکه ایی هست که بشه بازی ها رو نگاه کرد؟
    یا سایتی که آمار دقیق این فصل رو نشون بده مثل درصد Field shoot یا assist و …. ؟

  2. millad گفت:

    قرعه کشی و خود درفت کی هست؟

  3. سعید گفت:

    سایت هایی که معرفی کردی عالی بود.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *