پیروزی نیکس در شبی که کارملو انتونی تاریخ ساز شد

پیروزی نیکس در شبی که کارملو انتونی تاریخ ساز شد

کسب ۶۲ امتیاز توسط کارملو انتونی در بازی مقابل شارلوت، مهمترین خبر مربوط به لیگ NBA در ۲۴ ژانویه ۲۰۱۴ بود.
در یکی از مسابقات امروز لیگ NBA، نیویورک نیکس در خانه میزبان شارلوت بابکتز بود که با درخشش ملو توانست با نتیجه ۱۲۵ بر ۹۶، حریف را مغلوب کند. کارملو در این دیدار ۶۲ امتیاز کسب کرد تا علاوه بر کسب بیشترین امتیاز دوران بازی خود در لیگ، رکورد دار امتیاز باشگاه نیکس نیز لقب گیرد. این بازیکن با کسب ۶۲ امتیاز، رکورد ۶۰ امتیازی برنارد کینگ (بازیکن سابق نیکس) را شکست و از رکورد ۶۱ امتیازی کوبی برایانت که ۵ سال پیش به ثبت رسیده بود، نیز عبور کرد. انتونی در این مسابقه ۲۳ شوت از ۳۵ شوت خود را وارد سبد کرد تا تبدیل به بازیکنی شود که بیشترین امتیاز را در تاریخ سالن مدیسون اسکوئر گاردن کسب کرده است. او در این مسابقه ۱۳ ریباند نیز به دست آورد. چارت شوت های کارملو انتونی در این مسابقه را در زیر می بینید. (دانلود ویدئوی ۶۲ امتیاز کارملو انتونی)

چارت شوت های بازی 62 امتیازی کارملو انتونی
سن آنتونیو اسپرز با وجود در اختیار نداشتن سه بازیکن شروع کننده خود، با نتیجه ۱۰۵ بر ۷۹، میزبان خود آتلانتا هاوکس را از پیش رو برداشت. تیاگو اسپلیتر، کاوای لئونارد و دنی گرین از اسپرز، به دلیل مصدومیت در این دیدار غایب بودند. تیم دانکن از اسپرز در این مسابقه ۱۷ امتیاز، ۱۶ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۴ بلاک شات به دست آورد. آتلانتا هاوکس که پیش از این آل هارفورد را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، دیگر سنتر خود، پرو آنتیچ، را نیز در این بازی در اختیار نداشت. این بازیکن به دلیل مصدومیت ۲ تا ۴ هفته نمی تواند بازی کند.
بروکلین نتز در سالن بارکلیز سنتر، با نتیجه نزدیک ۱۰۷ بر ۱۰۶، دالاس ماوریکس را شکست داد. میرزا تلِتویچ از نتز که به عنوان بازیکن ذخیره برای نتز به میدان رفت، ۳۴ امتیاز و ۶ ریباند به دست آورد تا امتیاز آورترین بازیکن مسابقه لقب گیرد.
هیوستون راکتس در خانه میزبان ممفیس گریزلیز بود که در پایان با نتیجه ۸۷ بر ۸۸ مغلوب حریف شد. ۵ بازیکن ممفیس در این دیدار موفق شدند امتیازات خود را دو رقمی کنند تا تیمشان بیست و یکمین برد فصل را کسب کند.
مینسوتا تیمبرولوز با شوت ثانیه های پایانی کوین مارتین، میزبان خود گلدن استیت واریورز را شکست داد. مارتین در ۸٫۴ ثانیه مانده به پایان این بازی، شوت خود را وارد سبد کرد تا تیمش با نتیجه ۱۲۱ بر ۱۲۰ پیروز شود. کوین لاو از مینسوتا در این مسابقه ۲۶ امتیاز، ۱۴ ریباند و ۸ پاس منجر به گل به دست آورد.
نتایج و هایلایت های مسابقات NBA در ۲۴ ژانویه ۲۰۱۴ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان

نتیجه

میهمان

هایلایت

اورلاندو مجیک

۱۰۵-۱۱۴

لس آنجلس لیکرز

دانلود

فیلادلفیا سونی سیکسرز

۱۰۴-۹۵

تورنتو رپتورز

دانلود

آتلانتا هاوکس

۱۰۵-۷۹

سن آنتونیو اسپورز

دانلود

بوستون سلتیکس

۱۰۱-۸۳

اکلاهما سیتی تاندر

دانلود

بروکلین نتز

۱۰۶-۱۰۷

دالاس ماوریکس

دانلود

کلیولند کاوالیرز

۷۸-۹۳

میلواکی باکز

دانلود

دیترویت پیستونز

۱۰۳-۱۰۱

نیو اورلئانز پلیکانز

دانلود

نیویورک نیکس

۹۶-۱۲۵

شارلوت بابکتز

دانلود

شیکاگو بولز

۱۱۲-۹۵

لس آنجلس کلیپرز

دانلود

هیوستون راکتز

۸۸-۸۷

ممفیس گریزلیز

دانلود

فینیکس سانز

۱۰۱-۹۵

واشنگتن ویزاردز

دانلود

ساکرامنتو کینگز

۱۱۶-۱۱۱

ایندیانا پیسرز

دانلود

گلدن استیت واریورز

۱۲۱-۱۲۰

مینسوتا تیمبرولوز

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۹ پاسخ

  1. MeloO گفت:

    ♥ melo

  2. Smith گفت:

    واووووووو

  3. رضا گفت:

    مرسی کارملو

  4. javid گفت:

    جزو ۱۰ تا رکورد برتر قرار گرفت ؟

  5. میلاد گفت:

    رکورد کوبی!! ۸۱ امتیازه

  6. سعید گفت:

    سلام
    امتیاز کوبی ۸۱ بود در بازی با تورنتو رپتورز.لطفا درستش کنید

  7. admin گفت:

    دوستان عزیز همون طور که تو متن نوشتم منظور از رکورد کوبی، رکورد ۶۱ امتیازی این بازیکن هست که تو تاریخ ۲ فوریه ۲۰۰۹ و بازی لیکرز مقابل نیکس به ثبت رسیده و ربطی به رکورد ۸۱ امتیازی کوبی نداره. در واقع کارملو با پشت سر گذاشتن برنارد کینگ و کوبی، رکورد دار بیشترین امتیاز کسب شده در یک بازی در سالن مدیسون اسکوئر گاردن شده.

  8. حیولا داره ملو.بخدا حیفه ملو بدون قهرمانی بازنشسته بشه همگی با هم دست به دعا بشیم تا ملو حداقل یه قهرمانی بیاره گناه داره…

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *