نیکس و نتز میزبان مشترک آل-استار ۲۰۱۵

سالن مدیسون اسکوئر گاردن

سالن مدیسون اسکوئر گاردن

به گفته منابع،آخر هفته آل-استار ۲۰۱۵ ان بی ای در نیویورک برگزار خواهد شد و دو تیم نیویورک نیکس و بروکلین نتز به صورت مشترک میزبان آن خواهند بود.انتظار می رود این خبر در کنفرانس خبری روز چهارشنبه به صورت رسمی اعلام شود.
مسابقه All-Star روز یکشنبه،۱۵ فوریه ۲۰۱۵ در سالن تازه بازسازی شده مدیسون اسکوئر گاردن (سالن نیکس) برگزار خواهد شد.این در حالی است که مسابقات شنبه شب آل استار که شامل مسابقه اسلم دانک و مسابقه سه امتیازی است در سالن بارکلیز سنتر بروکلین برگزار می شود.
پس از آنکه سال گذشته تیم نتز به بروکلین نقل مکان کرد،این تیم و نیکس درگیر رقابتی شده اند که هر روز شدیدتر می شود.در جریان تعطیلات لیگ،پس از آنکه نتز کوین گارنت و پاول پیرس از بوستون را جذب کرد،بازیکنان هر دو تیم از طریق رسانه ها برای هم خط و نشان می کشند.اما این دو تیم با هم همکاری کردند تا امتیاز میزبانی آخر هفته آل-استار را حفظ کنند.این اولین بار پس از سال ۱۹۹۸ است که All-Star در نیویورک برگزار خواهد شد.

سالن بارکلیز سنتر

سالن بارکلیز سنتر

این اولین بار نیست که آخر هفته آل استار در سالن های مجزا برگزار می شود.در سال ۲۰۱۰،مسابقات شنبه شب آل استار در سالن امریکن ایرلاینز سنتر دالاس برگزار شد؛در حالی که مسابقه آل-استار شب بعد در سالن Dallas Cowboys (از تیم های لیگ فوتبال آمریکایی) برگزار گردید.
در اوایل روز سه شنبه تورنتو سان گزارش داد NBA به زودی اعلام خواهد کرد که مسابقه آل-استار سال ۲۰۱۶ در سالن Air Canada Centre شهر تورنتو برگزار خواهد شد.مسابقه ستارگان ۲۰۱۴ نیز قرار است در ماه فوریه در نیو اورلئانز برگزار شود.از سال ۲۰۰۴ بازی های آل-استار به جز در سال ۲۰۱۲ که در اورلاندو برگزار شد،در شهر تیم های کنفرانس غرب برگزار شده است.همچنین پس از آنکه این مسابقات در سال ۲۰۰۵ در دنور برگزار شد،دیگر شهرهایی با آب و هوای سرد میزبان آن نبوده اند.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۴ پاسخ

  1. hamed h8 گفت:

    اقا nbaفصل اصلی کی شروع میشه؟ امسال ال استار کجاست؟؟

    • admin گفت:

      زمان شروع فصل جدید ان بی ای ۲۹ اکتبر (۷ آبان) هست و آل استار امسال هم همون طور که نوشتم تو نیو اورلئانز برگزار میشه.

  2. hamed h8 گفت:

    پیش فصل چطور؟ تو پیش فصل بازیکنای اصلی بازی می کنند؟

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *