فرمت جدید مسابقات شنبه شب آخر هفته آل استار

مسابقات شنبه شب ان بی ای آل استار

کمپانی State Farm (بزرگترین شرکت بیمه آمریکا) و لیگ بسکتبال NBA روز پنج شنبه اعلام کردند،امسال برای اولین بار مسابقات شنبه شب آخر هفته آل استار قالب جدیدی خواهد داشت که در آن دو تیم کنفرانس شرق و کنفرانس غرب برای جمع کردن پول برای امور خیریه،مقابل هم قرار می گیرند.
به عنوان بخشی از این قالب جدید،امتیازاتی که در هر یک از بخش های چهار گانه مسابقات مهارتی،توسط هر کنفرانس کسب می شود،قهرمان آل استار سال ۲۰۱۳ در شنبه شب را مشخص می کند.همچنین هر کنفرانس در مسابقات شنبه شب یک کاپیتان خواهد داشت که تیم خود را در طول مسابقات این شب رهبری می کند.
علاوه بر این NBA Cares و کمپانی State Farm به صورت مشترک مبلغ ۵۰۰۰۰۰ دلار برای این شب در نظر گرفته اند که ۳۵۰۰۰۰ دلار آن به موسسات خیریه کنفرانس برنده و ۱۵۰۰۰۰ دلار باقی مانده به موسسات خیریه کنفرانس بازنده تعلق می گیرد.همه موسسات خیریه ای که این مبالغ به آنها اهدا خواهد شد توسط کاپیتان کنفرانس ها،لیگ NBA و کمپانی State Farm انتخاب می شوند.کاپیتان های دو کنفرانس و موسسات خیریه دریافت کننده این کمک ها متعاقبا انتخاب و معرفی خواهند شد.
مسابقات شنبه شب All-Star که ویترینی شامل همه مهارت های بازیکنان است،در تاریخ ۱۶ فوریه در سالن تویوتا سنتر شهر هیوستون برگزار خواهد شد و توسط شبکه تلویزیونی TNT پوشش داده می شود.مسابقات این شب شامل رقابت ستاره های شوت زنی NBA،مسابقه بین بازیکنان NBA،ان بی ای زنان و بازیکنان افسانه ای NBA است.علاوه بر آن بهترین گارد های NBA در رقابت چالش مهارت ها (Skills Challenge) که با حمایت Taco Bell برگزار می شود،شرکت می کنند؛در بخش Skills Challenge بازیکنان پست گارد باید در یک زمان مشخص،بخش هایی مثل پاس دادن،پرتاب پنالتی،حرکت لی آپ و مهارت چابکی را به اتمام برسانند.همچنین مسابقات سه امتیازی و اسلم دانک آل استار نیز در این شب برگزار می شود.
شصت و دومین مسابقه All-Star در تاریخ ۱۷ فوریه در سالن تویوتا سنتر برگزار خواهد شد که این سالن علاوه بر این بازی میزبان BBVA Rising Stars Challenge (مسابقه بازیکنان سال اولی و دومی ان بی ای) خواهد بود.همچنین کنسرت پیش از بازی،مسابقه شخصیت های معروف (NBA All-Star Celebrity Game) و NBA All-Star Jam Session که جشنی بین طرفداران بسکتبال خواهد بود،در مرکز همایش های George R. Brown برگزار می شود.
آل استار ۲۰۱۳ بیست و نهمین سالی است که شرکت Turner Sports پوشش تلویزیونی این مسابقات را بر عهده دارد و یازدهمین سال متوالی است که مسابقه آل استار به طور متوالی از شبکه TNT پخش می شود.مسابقه آل استار در بیش از ۲۰۰ کشور و منطقه پوشش تلویزیونی خواهد داشت و به بیش از ۴۰ زبان پخش خواهد شد.
چنانچه تمایل دارید اطلاعات بیشتری راجع به آل استار ۲۰۱۳ کسب کنید،پست های زیر را مطالعه کنید.
نصب نمایشگرهای HD بزرگ در ورزشگاه هیوستون راکتز
تغییر ترکیب بازیکنان آل استار NBA در سال ۲۰۱۳
آغاز رای گیری آل استار ۲۰۱۳ ان بی ای از ۱۳ نوامبر

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۲ پاسخ

  1. محمدحسین گفت:

    سلام
    ممکنه تاریخ دقیق این مسابقه رو بگید؟؟

    • admin گفت:

      سلام.
      همون طور که تو متن اشاره کردم مسابقه آل استار بین کنفرانس غرب و شرق روز ۱۷ فوریه (۲۹ بهمن) برگزار میشه.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *