نتایج بازی های NBA در ۲۶ نوامبر ۲۰۱۳

نتایج بازی های NBA در 26 نوامبر 2013

بازی های NBA در ۲۶ نوامبر ۲۰۱۳ با انجام ۴ مسابقه پیگیری شد و تیم های نتز ، ویزاردز ، مجیک و واریورز حریفان خود را شکست دادند .
در یکی از مسابقات امروز بروکلین نتز با نتیجه ۱۰۲ بر ۱۰۰ میزبان خود تورنتو رپتورز را شکست داد تا پس از ۵ باخت متوالی ، طعم پیروزی را بچشد . اندری بلاچ از نتز با کسب ۲۴ امتیاز ، ۵ ریباند ، ۲ توپ ربایی و ۲ بلاک شات ، امتیاز آورترین بازیکن تیمش در این دیدار بود . دمار دروزان از رپتورز نیز در این دیدار ۲۷ امتیاز کسب کرد .(دانلود هایلایت مسابقه)
واشنگتن ویزاردز با درخشش دوباره جان وال با نتیجه ۱۱۶ بر ۱۱۱ لس آنجلس لیکرز را از پیش رو برداشت . وال در این مسابقه ۳۱ امتیاز ، ۹ پاس منجر به گل ، ۶ ریباند و ۳ توپ ربایی به دست آورد . این سومین بازی متوالی است که جان وال حداقل ۳۰ امتیاز کسب می کند . ویزاردز در این مسابقه بردلی بیل را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت ؛ این بازیکن حداقل دو هفته از میادین دور خواهد بود . (دانلود هایلایت مسابقه)
آتلانتا هاوکس در فیلیپس آرنا میزبان اورلاندو مجیک بود که در پایان با نتیجه ۹۲ بر ۱۰۹ مغلوب میهمان خود شد . ویکتور اولادیپو از مجیک با کسب ۱۸ امتیاز ، ۵ پاس منجر به گل و ۳ ریباند از بازیکنان شاخص این مسابقه بود . (دانلود هایلایت مسابقه)
در آخرین مسابقه امروز نیز گلدن استیت واریورز با نتیجه نزدیک ۱۰۲ بر ۱۰۱ نیو اورلئانز پلیکانز را شکست داد . استفن کوری از گلدن استیت در این دیدار ۱۶ امتیاز ، ۹ پاس منجر به گل ، ۸ ریباند و ۳ توپ ربایی برای تیمش به دست آورد . گلدن استیت همچنان آندره ایگودالا را به دلیل مصدومیت در ترکیب ندارد . سنتر این تیم ؛ اندرو بوگات نیز به خاطر درگیری در بازی قبلی در این مسابقه محروم بود . (دانلود هایلایت مسابقه)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۳ پاسخ

  1. erfan24 گفت:

    Mamnoon az talashetoon.be nazar miad derrick rose kole fasl ro az dast dad doroste?bazam mamnoon

  2. حسن گفت:

    بیچاره رز اصلا شانس نداره والا

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *