نتایج رقابت های ان‌بی‌ای در بیست و ششم نوامبر ۲۰۱۴

نتایج رقابت های ان‌بی‌ای در بیست و ششم نوامبر 2014

لیگ بسکتبال ان‌بی‌ای در بیست و ششم نوامبر ۲۰۱۴ یکی از روزهای پرترافیک خود را پشت سر گذاشت. امروز ۱۳ مسابقه در لیگ انجام شد.

تیم بسکتبال کلیولند کاوالیرز که پنج روز پیش در واشنگتن مغلوب ویزاردز شده بود، امروز در خانه با نتیجه‌ی ۱۱۳ بر ۸۷ این تیم را در هم کوبید. لبران جیمز از کلیولند با کسب ۲۹ امتیاز، ۱۰ ریباند و ۸ پاس منجر به گل در این دیدار، فاصله‌ی چندانی با تریپل دابل نداشت. جیمز در این بازی ۳ توپ ربایی نیز به دست آورد. این بازیکن پس از بازی گفت: “ما امروز درست بسکتبال بازی کردیم. توپ به همه بازیکنان رسید و دفاع کردیم. ما نزدیک به ۴۸ دقیقه تا اونجایی که ممکن بود تلاش کردیم. من خیلی خوشحالم و از نوع بازی ای که در دو مسابقه گذشته ارائه دادیم، راضیم.” نِنِه از ویزاردز به دلیل مصدومیت در این بازی غایب بود.

دالاس موریکس در خانه به سختی از سد نیویورک نیکسِ بدون کارملو انتونی گذشت. دالاس در این مسابقه که یک وقت اضافه داشت، با نتیجه‌ی ۱۰۹ بر ۱۰۲، نیکس را از پیش رو برداشت. دیرک نویتزکی از دالاس با کسب ۳۰ امتیاز، ۶ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی، از بازیکنان شاخص این میدان بود. تایسون چندلر نیز با به دست آوردن ۲۵ ریباند (۱۰ ریباند حمله) در این دیدار، بیشترین ریباند کسب شده توسط یک بازیکن در این فصل از رقابت ها را به نام خود ثبت کرد. این بازیکن ۱۷ امتیاز و ۲ بلاک شات نیز به دست آورد. کارملو انتونی از نیکس به دلیل مصدومیت در این بازی حضور نداشت.

ششمین برد متوالی تورنتو رپتورز، در فیلیپس آرنا شهر آتلانتا رقم خورد. تورنتو در این مسابقه با نتیجه‌ی ۱۲۶ بر ۱۱۵ هاوکس را از پیش رو برداشت. دمار دروزن، لو ویلیامز و گرویس وسکوئز، در این بازی به ترتیب ۲۷، ۲۲ و ۲۱ امتیاز کسب کردند. نکته جالب اینکه هر دو تیم در این دیدار ۸۲ بار اقدام به شوت زنی کردند و هر دو ۴۲ اقدام خود را وارد سبد کردند.

تیم بسکتبال اکلاهما سیتی تاندر که با مصدومیت ستاره هایش نتایج ضعیفی کسب کرده و در قعر جدول کنفرانس غرب قرار گرفته، برای رسیدن به چهارمین برد فصل خود یوتا جاز را از پیش رو برداشت. تاندر در این بازی خانگی با نتیجه‌ی ۹۷ بر ۸۲، حریف خود را مغلوب کرد. رجی جکسون از تاندر در این بازی ۲۲ امتیاز، ۴ ریباند و ۸ پاس منجر به گل به دست آورد. تیم تاندر اعلام کرده است ظرف چند روز آینده راسل وستبروک و کوین دورنت به ترکیب این تیم باز خواهند گشت.

در آخرین دیدار امروز لس آنجلس لیکرز در حضور ۱۸۹۹۷ تماشاچی حاضر در استیپل سنتر میزبان ممفیس گریزلیز بود که با نتیجه‌ی ۹۳ بر ۹۹ مغلوب حریف شد. مایک کانلی و مارک گسول، در این دیدار هر کدام ۱۹ امتیاز برای ممفیس به دست آوردند.

نتایج رقابت های ان‌بی‌ای در بیست و ششم نوامبر ۲۰۱۴ را در زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
شارلوت هورنتز ۹۷ ۱۰۵ پورتلند تریل بلیزرس دانلود
کلیولند کاوالیرز ۱۱۳ ۸۷ واشنگتن ویزاردز دانلود
اورلاندو مجیک ۹۶ ۱۱۱ گلدن استیت واریورز دانلود
فیلادلفیا سونی سیکسرز ۹۱ ۹۹ بروکلین نتز دانلود
دالاس موریکس ۱۰۹ ۱۰۲ نیویورک نیکس دانلود
آتلانتا هاوکس ۱۱۵ ۱۲۶ تورنتو رپتورز دانلود
دیترویت پیستونز ۹۸ ۱۰۴ لس آنجلس کلیپرز دانلود
هیوستون راکتس ۱۰۲ ۸۹ ساکرامنتو کینگز دانلود
مینسوتا تیمبرولوز ۸۶ ۱۰۳ میلواکی باکز دانلود
اکلاهما سیتی تاندر ۹۷ ۸۲ یوتا جاز دانلود
سن آنتونیو اسپرز ۱۰۶ ۱۰۰ ایندیانا پیسرز دانلود
فینیکس سانز ۱۲۰ ۱۱۲ دنور ناگتز دانلود
لس آنجلس لیکرز ۹۳ ۹۹ ممفیس گریزلیز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۸ پاسخ

  1. mlbj گفت:

    همینهههههه
    ماشالا لبرون 🙂

  2. دانیال گفت:

    بالاخره تاندر از ته جدول جدا شد به امید بازگشت راسل و دورانت

  3. javad گفت:

    سایتتون عالی فقط اگه میشه بازی های کامل رو هم بگذارید

  4. تو این پر ترافیکی تیم ما غایب بود عجب…
    واقعا ممفیس و تورنتو عالی دارن بازی میکنن روز به روزم هماهنگ تر میشن ولی بنظر من توانای و تجربه بازیکنای تیم ممفیس خیلی بیشتر واسه قهرمانی تا تورنتو،تورنتو زیاد زیاد زیادش بیاد تا فینال کنفرانس اونم پنجاه پنحاهه حالا حالا ها بازی مونده.
    امسال با مصدومیتهای وستبروک و دورانت و جورج و گهگاهی رز و روندو و ملو لیگ یکمی سرد تر شده!!!!!!!!!!!!

  5. بازی که توش کارملو آنتونی نباشه ارزش دانلودم نداره…
    ملو عشقه

  6. سینا میلواکی گفت:

    میلواکی مینه سوتا رو عجب خوب برده تو زمین حریف

  7. MELO.7 گفت:

    کارملو کی برمیگرده؟

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *