نتایج و هایلایت های مسابقات ان بی ای در دوم دسامبر ۲۰۱۴

نتایج و هایلایت های مسابقات ان بی ای در دوم دسامبر 2014

مسابقات ان بی ای در دوم دسامبر ۲۰۱۴ با برگزاری ۱۰ بازی پیگیری شد. پیروزی کاوالیرز و تریل بلیزرس و شکست نیکس، بولز و تاندر، از مهمترین نتایج بازی های امروز بود.

تیم بسکتبال کلیولند کاوالیرز با برتری مقابل میلواکی باکز، چهارمین پیروزی پی در پی خود را به دست آورد. این تیم امروز در کوئیکن لونز آرنا میزبان باکز بود که موفق شد با نتیجه‌ی ۱۱۱ بر ۱۰۸، حریف خود را از پیش رو بردارد. لبران جیمز از کاوالیرز در ۳۳ ثانیه پایانی این دیدار ۱۰ بار پشت خط پرتاب پنالتی قرار گرفت و با به ثمر رساندن ۸ پرتاب، تیمش را برای کسب این پیروزی یاری کرد. ۲۶ امتیاز، ۵ ریباند و ۱۰ پاس منجر به گل، حاصل تلاش جیمز در این بازی بود. البته این بازیکن ۷ بار نیز توپ را لو داد. کوین لاو و کایری ایروینگ از کاوالیرز نیز به ترتیب ۲۷ و ۲۸ امتیاز ثبت کردند تا ۸۱ امتیاز این تیم توسط BIG 3 کسب شود. ارسان ایلیاسوا از باکز به دلیل ضربه ای که به صورتش وارد شد، نیمه دوم این مسابقه را از روی نیمکت تماشا کرد.

نیویورک نیکس با قبول شکست مقابل بروکلین نتز، برای دومین بار در این فصل از رقابت ها مقابل تیم همشهری خود تن به شکست داد. نیکس در این دیدار خانگی با نتیجه‌ی ۹۳ بر ۹۸، مغلوب نتز شد. جو جانسون از نتز با کسب ۲۲ امتیاز، ۸ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی، از بازیکنان شاخص تیمش در این مسابقه بود.

در حساس ترین بازی امروز که ۲ وقت اضافه داشت، دالاس موریکس از سد شیکاگو بولز گذشت. موریکس در این بازی که در حضور ۲۲۰۴۲ تماشاچی حاضر در یونایتد سنتر شهر شیکاگو برگزار شد، با نتیجه‌ی ۱۳۲ بر ۱۲۹، بولز را مغلوب کرد. تلاش های دو تیم در پایان وقت معمول این بازی به نتیجه‌ی ۱۰۸ بر ۱۰۸ انجامید. درک رز از بولز در پایان وقت اضافه اول و در حالی که تنها ۰٫۱ ثانیه زمان باقی بود، شوت سه امتیازی خود را وارد سبد کرد تا نتیجه ۱۲۱ بر ۱۲۱ مساوی و کار به وقت اضافه دوم کشیده شود. رز در پایان وقت اضافه دوم و در حالی که نتیجه ۱۳۲ بر ۱۲۹ به سود موریکس بود، شوت سه امتیازی خود را از دست داد و این بار دیگر نتوانست بازی را به تساوی بکشاند. مونتی الیس از دالاس با کسب ۳۸ امتیاز، ۲ ریباند و ۲ توپ ربایی، به تیمش برای کسب چهاردهمین برد فصل کمک کرد.

نیو اورلینز پلیکانز با غلبه بر اکلاهما سیتی تاندر، مانع از آن شد که کوین دورنت فصل ۲۰۱۴-۱۵ لیگ NBA را با پیروزی آغاز کند. پلیکانز در این دیدار خانگی با نتیجه‌ی ۱۱۲ بر ۱۰۴، تاندر را پشت سر گذاشت. ام وی پی فصل گذشته که ۱۷ بازی نخست تیمش در این فصل را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، در این دیدار ۲۹ دقیقه و ۳۴ ثانیه برای تاندر بازی کرد و توانست ۲۷ امتیاز، ۳ ریباند و ۲ پاس منجر به گل کسب کند. انتونی دیویس از پلیکانز با کسب ۲۵ امتیاز، ۱۰ ریباند، ۴ پاس منجر به گل، ۶ توپ ربایی و ۴ بلاک شات، ستاره این مسابقه بود.

تیم دنور ناگتز که در اکثر دقایق بازی از پورتلند تریل بلیزرس پیش بود، در نهایت با نتیجه‌ی ۱۰۳ بر ۱۰۵، مقابل میهمان خود مغلوب شد. لامارکوس آلدریج از پورتلند با کسب ۳۹ امتیاز، ۱۱ ریباند و ۲ بلاک شات، تیمش را برای کسب این پیروزی رهبری کرد. شوت پیروزی بخش پورتلند در این دیدار، در ۱٫۳ ثانیه مانده به پایان توسط رابین لوپز وارد سبد ناگتز شد.

نتایج و هایلایت های مسابقات ان بی ای در دوم دسامبر ۲۰۱۴ را در زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
کلیولند کاوالیرز ۱۱۱ ۱۰۸ میلواکی باکز دانلود
آتلانتا هاوکس ۱۰۹ ۱۰۵ بوستون سلتیکس دانلود
دیترویت پیستونز ۹۶ ۱۰۶ لس آنجلس لیکرز دانلود
نیویورک نیکس ۹۳ ۹۸ بروکلین نتز دانلود
شیکاگو بولز ۱۲۹ ۱۳۲ دالاس موریکس دانلود
نیو اورلینز پلیکانز ۱۱۲ ۱۰۴ اکلاهما سیتی تاندر دانلود
دنور ناگتز ۱۰۳ ۱۰۵ پورتلند تریل بلیزرس دانلود
فینیکس سانز ۱۱۶ ۹۹ ایندیانا پیسرز دانلود
ساکرامنتو کینگز ۱۰۹ ۱۱۷ تورنتو رپتورز دانلود
گلدن استیت واریورز ۹۸ ۹۷ اورلاندو مجیک دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۸ پاسخ

  1. MELO...7 گفت:

    باز که نیو یورک باخت اه

  2. MELO...7 گفت:

    نه تا بازیکن دیگه کلیولند سر جمع ۳۰ امتیاز آوردن یعنی نفری ۳ تا تقریبا . خوبه خسته نباشین جوونا

  3. دانیال گفت:

    KD برگشت … حالا باید ببینیم تاندر می تونه جبران کنه برسه به پلی آف

  4. اوکلاهاما نود د نه درصد به پلی آف میرسه و صد درصد زیر چهار تا یا پنج نا میشه.
    روندو دیشب قابل توجتون ۱۹ پاس گل داد این نشونه یه گارد راس آماده و کامله حالا ببین اگه جز استارتر آل استار نشد!!
    پرچمت بالاس روندو کارت خاصه…

  5. number1 گفت:

    هایرنک تو چهار ثانیه چه خطا مسخره ای انجام داد

  6. ahmad گفت:

    راندو یکی از بهترین گارد راس هایی که دیدم ولی هنوز مثل steve nash ندیدم!

  7. Sepehr گفت:

    Yes
    Go LA
    لیکرز داره کم کم جون میگیره
    امسال تو پلی آف میخوام هنرنمایی کنی کوبی

  8. اگه به پلی آف رسید اون موقع منم میترکونم نقطه عطف ماجرا اینجاس که پای کوبی به پلی آف نمیرسه!

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *