دوین کیسی و دیو یرگر بهترین مربیان ماه ان بی ای لقب گرفتند

دوین کیسی از تورنتو رپتورز و دیو یرگر از ممفیس گریزلیز بهترین مربیان ان بی ای در ماه های اکتبر و نوامبر، در کنفرانس های شرق و غرب لقب گرفتند.

دوین کیسی و دیو یرگر بهترین مربیان ماه ان بی ای لقب گرفتند

دوین کیسی تیم رپتورز را برای ثبت رکورد ۱۳ برد و ۴ باخت در ماه های اکتبر و نوامبر هدایت کرد که بهترین رکورد در کنفرانس شرق بود. تورنتو رپتورز در فاصله ۴ تا ۱۱ نوامبر، پنج پیروزی پی در پی به دست آورد و در این بازه حریفان خود را با میانگین اختلاف امتیاز ۱۴ شکست داد. پس از یک شکست مقابل شیکاگو بولز در روز ۱۳ نوامبر، رپتورز در فاصله ۱۵ تا ۲۶ نوامبر، شش برد متوالی با میانگین اختلاف امتیاز ۱۶ به دست آورد. میانگین تفاضل امتیاز رپتورز در رقابت های این ماه، +۹٫۶ بود که آنها را پس از گلدن استیت واریورز (+۱۰٫۶) در رده دوم لیگ قرار داد.

دوین کیسی و دیو یرگر بهترین مربیان ماه ان بی ای لقب گرفتند

ممفیس گریزلیز با هدایت دیو یرگر، بهترین رکورد لیگ یعنی ۱۵ برد و ۲ باخت را در ماه های اکتبر و نوامبر به ثبت رساند. دفاع ممفیس باعث شد حریفان این تیم در رقابت های این ماه میانگین ۹۲٫۴ امتیاز را در برابر این تیم ثبت کنند که بهترین رکورد لیگ است. تنها ۴ حریف گریزلیز در این ماه توانستند از مرز ۱۰۰ امتیاز عبور کنند. دو باخت ممفیس در رقابت های این ماه با اختلاف امتیاز ۱ امتیاز و ۴ امتیاز رقم خورد. ممفیس تنها تیم لیگ است که توانسته همه تیم های هم کنفرانس خود را شکست دهد (۱۱ – ۰). آنها همچنین تنها تیم NBA هستند که همچنان در خانه شکست نخورده اند (۸ – ۰). دیو یرگر، در سال ۲۰۰۷ تیم داکوتا ویزاردز را به قهرمانی لیگ توسعه NBA رساند.
مایک بودنهولزر از هاوکس، تام فیبیدو از بولز، ریک کارلایل از موریکس، استیو کر از واریورز، کوین مک‌هیل از راکتس، داک ریورز از کلیپرز، جیسون کید از باکز، تری استاتس از تریل بلیزرس، گِرِگ پاپویچ از اسپرز و رندی ویتمن از ویزاردز، دیگر نامزدهای کسب عنوان بهترین سرمربی ماه در کنفرانس های شرق و غرب بودند.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۳ پاسخ

  1. مربیگری تو ان بی ای مث راننده کامیونی تو ایرانه!!!!!!!
    کلمه سنگینی بود عجب مثالی زدم خخخخ

  2. فقط یادت باشه به مقدار لازم بخندی!

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *