جیسون کید و دیو یرگر به عنوان مربیان برتر ماه ژانویه برگزیده شدند

جیسون کید و دیو یرگر به عنوان مربیان برتر ماه ژانویه برگزیده شدند

جیسون کید از بروکلین نتز و دیو یرگر از ممفیس گریزلیز، که هر دو اولین سال سرمربیگری در NBA را تجربه می کنند، به عنوان مربیان برتر ماه ژانویه ۲۰۱۴ در کنفرانس های شرق و غرب انتخاب شدند.
نتز در مسابقات این ماه با هدایت جیسون کید، رکورد ۱۰ برد و ۳ باخت را بر جا گذاشت که بهترین رکورد کنفرانس شرق بود. بروکلی نتز در طول این ماه دو بار رکورد ۵ پیروزی متوالی را به ثبت رساند. میانگین امتیازات کسب شده توسط رقبای نتز در مسابقات ماه ژانویه، ۹۵٫۳ امتیاز بود؛ در حالی که حریفان این تیم در طول ماه های اکتبر تا دسامبر، به طور متوسط در هر بازی ۱۰۲٫۴ امتیاز کسب کرده بودند. تنها ۴ تیم از ۱۳ تیم رقیبِ نتز در رقابت های این ماه توانستند بیش از ۹۵ امتیاز کسب کنند. این تیم در این ماه توانست مقابل تیم هایی مثل میامی و اکلاهما پیروز شود.
دیو یرگر، ممفیس گریزلیز را برای ثبت رکورد ۱۲ برد و ۳ باخت که بهترین رکورد لیگ در رقابت های این ماه بود، رهبری کرد. گریزلیز در مسابقات خارج از خانه‌ی این ماه ۷ برد به دست آورد و تنها ۱ بار شکست خورد. این تیم در ۱۰ بازی از ۱۱ بازی آخر خود در ماه ژانویه، پیروز از میدان خارج شد. تنها ۳ تیم از ۱۵ تیم رقیب گریزلیز در مسابقات این ماه موفق شدند ۱۰۰ امتیاز یا بیشتر کسب کنند. گریزلیز در دو مسابقه متوالی مقابل هیوستون راکتس در روزهای ۲۴ و ۲۵ ژانویه پیروز شد و مسابقه‌ی سنگین روز ۲۸ ژانویه مقابل پورتلند، در خانه این تیم را نیز با برد به پایان رساند.
مربیان زیر دیگر نامزدهای کسب عنوان بهترین سرمربیان ماه ژانویه بودند:
تام فیبیدو از بولز، کوین مک هیل از هیوستون، داک ریورز از کلیپرز، مایک وودسن از نیویورک، اسکات بروکس از اکلاهما و دوین کیسی از رپتورز.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

یک پاسخ

  1. رضا گفت:

    ادمین جان خبری در مورد بازگشت کوبی اعلام نشده؟

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *