دوین کیسی و جف هورناسک به عنوان مربیان برتر ماه دسامبر ۲۰۱۳ انتخاب شدند

دوین کیسی و جف هورناسک به عنوان مربیان برتر ماه دسامبر 2013 انتخاب شدند

دوین کیسی از تورنتو رپتورز و جف هورناسک از فینیکس سانز، امروز به عنوان مربیان برتر ماه دسامبر ۲۰۱۳ ان بی ای، در دو کنفرانس شرق و غرب انتخاب شدند.
کیسی رپتورز را برای ثبت رکورد ۸ برد و ۶ باخت در مسابقات این ماه رهبری کرد که شامل پیروزی های خارج از خانه ی مهمی، نظیر برد مقابل دالاس ماوریکس و اکلاهما سیتی تاندر بود. رپتورز به همراه دیترویت پیستونز، دو تیمی بودند که در مسابقات این ماه با ۶ برد خارج از خانه، بیشترین پیروزی های خارج از خانه را در کنفرانس شرق ثبت کردند. پنج بازیکن این تیم در ماه دسامبر، میانگین امتیاز دو رقمی به دست آوردند. این تیم کانادایی، در ۷ بازی از ۹ بازی پایانی ماه، برنده از زمین خارج شد.
فینیکس سانز تحت هدایت هورناسک، در بازی های این ماه رکورد ۱۰ برد و ۳ باخت را ثبت کرد. مهمترین پیروزی های سانز در برابر تیم هایی همچون ماوریکس، واریورز، راکتس و کلیپرز به دست آمد. این تیم در بازه زمانی ۴ تا ۱۵ دسامبر، ۵ برد متوالی کسب کرد که از ماه ژانویه ۲۰۱۱ بی سابقه بود. فینیکس سانز که با متوسط ۱۰۳٫۷ امتیاز در هر بازی، در رده هشتم لیگ از این نظر قرار گرفته است، در ۱۰ مسابقه از ۱۱ بازی آخرش در ماه دسامبر، حداقل ۱۰۰ امتیاز کسب کرد.
مربیان زیر دیگر نامزدهای کسب عنوان سرمربی برتر ماه دسامبر بودند:
مایک بادنهولزر از آتلانتا هاوکس، مارک جکسون از گلدن استیت واریورز، فرانک وگل از ایندیانا پیسرز، داک ریورز از لس آنجلس کلیپرز، اریک اسپولسترا از میامی هیت، اسکات بروکس از اکلاهما سیتی تاندر، تری استاتس از پورتلند تریل بلیزرس و گِرِگ پوپویچ از سن آنتونیو اسپرز.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *