نتایج و هایلایت های مسابقات NBA در یکم دسامبر ۲۰۱۴

نتایج و هایلایت های مسابقات NBA در یکم دسامبر 2014

پیروزی اسپرز، ناگتز و کلیپرز و شکست هیت، نتایجی بود که در مسابقات NBA در روز یکم دسامبر ۲۰۱۴ رقم خورد.

هشتمین پیروزی پی در پی شاگردان گِرِگ پاپویچ، در شهر فیلادلفیا و در برابر سیکسرز به دست آمد. سن آنتونیو اسپرز امروز در ولز فارگو سنتر میهمان سیکسرز بود و توانست با نتیجه‌ی ۱۰۹ بر ۱۰۳، حریف خود را مغلوب کند. در این دیدار کوای لئونارد از اسپرز در غیاب تونی پارکر و تیم دانکن، درخشان ظاهر شد و توانست ۲۶ امتیاز، ۱۰ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به دست آورد. سیکسرز با این شکست، تعداد باخت های پی در پی خود را به عدد ۱۷ افزایش داد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

واشنگتن ویزاردز در شبی که بازیکنان این تیم ۵۴٫۲ درصد از شوت های خود در حین بازی را وارد سبد کردند، با نتیجه‌ی ۱۰۷ بر ۸۶، میهمان خود میامی هیت را از پیش رو برداشت. جان وال از ویزاردز با کسب ۱۸ امتیاز، ۵ ریباند، ۱۳ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی، از بازیکنان شاخص تیمش در این مسابقه بود. بازیکنان هیت که پیش از این مسابقه ۳۸٫۶ درصد از شوت های سه امتیازی خود را وارد سبد کرده بودند و از این نظر بهترین تیم لیگ بودند، در این مسابقه تنها ۲ شوت از ۲۲ اقدام ۳ امتیازی خود را به ثمر رساندند. (دانلود هایلایت های مسابقه)

دنور ناگتز در ادامه روند رو به رشد خود، یوتا جاز را شکست داد. ناگتز در این بازی خارج از خانه با نتیجه‌ی ۱۰۳ بر ۱۰۱، جاز را مغلوب کرد. تای لاوسن از ناگتز با ۱۵ امتیاز، ۴ ریباند، ۱۲ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی، از بازیکنان شاخص تیمش در این مسابقه بود. جامپ شات لاوسن در ۲۹٫۶ ثانیه مانده به پایان بازی، به تیمش برای کسب نهمین برد فصل کمک کرد. ارون افلالو از ناگتز در میانه‌ی کوارتر چهارم این بازی به دلیل انجام خطای flagrant نوع ۲، از زمین مسابقه اخراج شد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

در آخرین مسابقه امروز لس آنجلس کلیپرز در استیپل سنتر میزبان مینسوتا تیمبرولوز بود و توانست این بازی را با نتیجه‌ی ۱۲۷ بر ۱۰۱ به سود خود خاتمه دهد. بلیک گریفین از کلیپرز با ۲۳ امتیاز، ۸ ریباند و ۳ پاس منجر به گل، از بازیکنان شاخص تیمش در این مسابقه بود. با زیاد شدن فاصله امتیاز، تعدادی از بازیکنان شروع کننده کلیپرز، در کوارتر چهارم این مسابقه استراحت کردند. تیم کلیپرز ۷ بازی از ۸ مسابقه اخیر خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است. (دانلود هایلایت های مسابقه)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۶ پاسخ

  1. MELO...7 گفت:

    آدمین جان فرمول محاسبه PLUS/MINUS چیه؟ چطوری حساب میشه؟

    • admin گفت:

      تفاضل امتیازات کسب شده و از دست رفته یک تیم در زمان حضور یک بازیکن در زمین.
      فرض کنید بازی کلیولند و اسپرز تا پایان نیمه اول ۵۰-۴۰ به سود کلیولند هست و لبران هم همه دقایق نیمه اول تو زمین بوده. PLUS/MINUS لبران تا به اینجا +۱۰ هست. حالا لبران کل کوارتر سوم رو استراحت می کنه و تو کوارتر چهارم در حالی که نتیجه ۷۰ بر ۷۰ مساوی هست به زمین میاد و کل کوارتر چهارم رو بازی می کنه. اگه این بازی با نتیجه ۹۵ بر ۹۰ به سود اسپرز تموم بشه، PLUS/MINUS در کوارتر چهارم -۵ هست و PLUS/MINUS کل لبران در این بازی +۵ خواهد بود.

  2. آدمین سوالی بچه ها رو کامل و خوب توضیح میده جوری که یه خنگ زیر خط فقرم بیاری از نظر هوش اونم مطلبو میگیره ولی وقتی من سوال کنم……!!!!
    آره اینجا داستانی داره

  3. دمه ویزاردی ها گرم رو میامی رو خوب کم کردین حال کردم تا اینا باشن دیگه شاخ بازی در نیارن والا…
    پیرس یکم از اون نفرتی که از میامی داشتو کم کرد ولی نه کامل ما سلتیکسم باید تلافی کنیم.

  4. پوریا گفت:

    سلام
    چند تا درخواست و پیشنهاد داشتم :

    هایلایت ها رو به صورت HD هم قرار بدید
    یک جور دانش نامه درست کنید که بتوینیم تعاریف بعضا پیچیده مثل بازی کن آزاد محدود و موارد این چنینی بخونیم یک جور هایی مرجع بشه
    بعضی از بازی های مهم رو هم برای دانلود قرار بدید

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *