انتخاب لبران جیمز و بلیک گریفین به عنوان بهترین بازیکنان هفته NBA

لبران جیمز از کلیولند کاوالیرز و بلیک گریفین از لس آنجلس کلیپرز، امروز به عنوان بهترین بازیکنان هفته NBA در کنفرانس های شرق و غرب معرفی شدند. جیمز و گریفین برای بازی هایی که از ۲۴ تا ۳۰ نوامبر انجام دادند توانستند این عناوین را به دست آورند.

لبران جیمز

لبران جیمز در بازی های این هفته کلیولند کاوالیرز را برای کسب ۳ پیروزی رهبری کرد. کاوالیرز تنها تیم شرق بود که همه‌ی بازی های خود در این هفته از رقابت ها را با پیروزی پشت سر گذاشت. این بازیکن در این هفته از رقابت ها میانگین ۲۵٫۷ امتیاز (رتبه ۲ کنفرانس)، ۸٫۷ پاس منجر به گل (رتبه ۴ مشترک کنفرانس)، ۵٫۳ ریباند و ۲٫۳ توپ ربایی (رتبه ۳ مشترک کنفرانس) را به ثبت رساند. جیمز که در هر سه بازی ۵۰ درصد (یا بیشتر) از شوت های خود را وارد سبد کرد، در دو مسابقه دابل دابل کرد که از جمله آنها کسب ۲۹ امتیاز و ۱۰ ریباند در پیروزی ۱۱۳ بر ۸۷ روز ۲۶ نوامبر برابر واشنگتن ویزاردز بود. او در این بازی ۸ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی نیز کسب کرد.

بلیک گریفین

بلیک گریفین با ثبت متوسط ۲۳٫۸ امتیاز (رتبه ۴ کنفرانس)، ۹٫۸ ریباند (رتبه ۷ کنفرانس) و ۵ پاس منجر به گل، به لس آنجلس کلیپرز کمک کرد تا در بازی های این هفته رکورد ۴ برد و ۰ باخت را ثبت کند. هر چهار پیروزی کلیپرز در خارج از خانه کسب شد. لس آنجلس کلیپرز در روز ۲۴ نوامبر با نتیجه‌ی ۱۱۳ بر ۹۲، شارلوت هورنتز را شکست داد؛ مسابقه ای که گریفین در آن ۲۲ امتیاز، ۱۶ ریباند و ۹ پاس منجر به گل به دست آورد و تنها به یک اسیست دیگر برای تریپل دابل نیاز داشت.

بسکتبالیست های زیر دیگر نامزدهای کسب عنوان بهترین بازیکن هفته در کنفرانس های شرق و غرب بودند:
جف تیگ از آتلانتا هاوکس، جیمی باتلر از شیکاگو بولز، تایسون چندلر از دالاس موریکس، استفن کری از گلدن استیت واریورز، جیمز هاردن از هیوستون راکتس، کریس پاول از لس آنجلس کلیپرز، مارک گسول از ممفیس گریزلیز، کریس باش از میامی هیت و وسلی متیوز از پورتلند تریل بلیزرس.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

یک پاسخ

  1. MELO...7 گفت:

    بهترین بازیکن ماه کی اعلام میشه؟ مگه نوامبر تموم نشد

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *