نتایج و هایلایت های مسابقات ان‌بی‌ای در سوم دسامبر ۲۰۱۴

نتایج و هایلایت های مسابقات ان‌بی‌ای در سوم دسامبر 2014

شکست اسپرز، هیت، گریزلیز و باکز و اولین پیروزی فصل سیکسرز، از جمله نتایج مسابقات ان‌بی‌ای در سوم دسامبر ۲۰۱۴ بود.

تیم بسکتبال بروکلین نتز با پیروزی مقابل سن آنتوینو اسپرز در وقت اضافه، به ۸ برد پی در پی این تیم پایان داد. نتز امروز در بارکلیز سنتر میزبان اسپرز بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۹۵ بر ۹۳، حریف خود را مغلوب کند. میرزا تلتویچ از نتز که در این دیدار جایگزین کوین گارنت در ترکیب شروع کننده شده بود، با کسب ۲۶ امتیاز، ۱۵ ریباند و ۲ پاس منجر به گل، به تیمش برای کسب این پیروزی کمک کرد. این بازیکن ۱۳ امتیاز و ۱۰ ریباند خود را در نیمه اول به دست آورد و نخستین بازیکن نتز در این فصل بود که توانست در یک نیمه دابل دابل کند.

میامی هیت در ساحل جنوبی میزبان آتلانتا هاوکس بود که با نتیجه‌ی ۱۰۲ بر ۱۱۲ مغلوب میهمان خود شد. جف تیگ از آتلانتا با کسب ۲۷ امتیاز، ۵ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی، ستاره تیمش در این مسابقه بود. هیت در حالی این دیدار را به حریف واگذار کرد که ۵۶٫۲ درصد از شوت های خود در جریان بازی را وارد سبد کرد. بازیکنان هاوکس در این مسابقه دو برابر هیت، شوت سه امتیازی موفق داشتند. این دومین شکست هیت مقابل هاوکس در این فصل از مسابقات بود.

هیوستون راکتس بدون دوایت هاوارد، ممفیس گریزلیز را پشت سر گذاشت. راکتس در این بازی خانگی با نتیجه‌ی ۱۰۵ بر ۹۶، حریف خود را مغلوب کرد. جیمز هاردن از راکتس با کسب ۲۱ امتیاز، یکی از ۶ بازیکن تیمش بود که امتیازات خود را دو رقمی کرد. هاردن ۴ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی نیز به دست آورد. بازیکنان ممفیس تنها ۲ شوت از ۱۳ اقدام سه امتیازی خود در این بازی را به ثمر رساندند.

مونتی الیس با شوت بازر بیتر خود پیروزی دیگری برای دالاس موریکس به ارمغان آورد. دالاس امروز در میلواکی میهمان باکز بود و موفق شد این بازی را با نتیجه‌ی ۱۰۷ بر ۱۰۵، به سود خود خاتمه دهد. این بازی تا ثانیه‌ی پایانی با نتیجه‌ی ۱۰۵ بر ۱۰۵ دنبال می شد اما الیس با جامپ شات خود در لحظه‌ی پایانی، پانزدهمین برد فصل تیمش را رقم زد. این بازیکن در این دیدار ۲۳ امتیاز، ۲ ریباند، ۷ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی به دست آورد. کسب ۲۰ ریباند (۱۰ ریباند حمله) توسط تایسون چندلر، از دیگر نکات قابل توجه این بازی بود.

فیلادلفیا سونی سیکسرز با برتری مقابل مینسوتا تیمبرولوز، سرانجام طعم پیروزی را در فصل ۲۰۱۴-۱۵ چشید. سیکسرز در این بازی خارج از خانه با نتیجه‌ی ۸۵ بر ۷۷ تیمبرولوز را شکست داد و نوار ۱۷ تایی باخت های پی در پی خود را قطع کرد. مایکل کارتر ویلیامز از سیکسرز با کسب ۲۰ امتیاز، ۹ ریباند، ۹ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی، تیمش را برای کسب این پیروزی رهبری کرد. این بازیکن پس از پایان این بازی گفت: “این پیروزی برای من مثل یه تسکین بزرگه و فکر می کنم برای بقیه بچه ها هم همین طور باشه.”

نتایج و هایلایت های مسابقات ان‌بی‌ای در سوم دسامبر ۲۰۱۴ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
شارلوت هورنتز ۹۵ ۱۰۲ شیکاگو بولز دانلود
واشنگتن ویزاردز ۱۱۱ ۹۵ لس آنجلس لیکرز دانلود
بوستون سلتیکس ۱۰۹ ۱۰۲ دیترویت پیستونز دانلود
بروکلین نتز ۹۵ ۹۳ سن آنتونیو اسپرز دانلود
میامی هیت ۱۰۲ ۱۱۲ آتلانتا هاوکس دانلود
هیوستون راکتس ۱۰۵ ۹۶ ممفیس گریزلیز دانلود
میلواکی باکز ۱۰۵ ۱۰۷ دالاس موریکس دانلود
مینسوتا تیمبرولوز ۷۷ ۸۵ فیلادلفیا سونی سیکسرز دانلود
یوتا جاز ۱۰۴ ۱۲۳ تورنتو رپتورز دانلود
لس آنجلس کلیپرز ۱۱۴ ۸۶ اورلاندو مجیک دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۱۵ پاسخ

  1. MELO...7 گفت:

    مبارکه به افتخار سیکسرز بالاخره برد

  2. MELO...7 گفت:

    چه عجب یکی ممفیسو برد

  3. MELO...7 گفت:

    نتایج این فصل میامی نشون میده که لبران چه نقشی تو میامی داشته واونایی که میگفتن هیت بدون لبرانم تیم قدرتمندیه اشتباه میکردن

  4. آره بابا میامی بدون لبرون هیچی نیس لبرون بود که هیت رو سرزبونا انداخت وگرنه هیتم میشد مث بروکلین و دالاس تیمای حدودا متوسط به بالا نه اونقد بالای بالا اینم بگم ما هم دستکمی از هیت نداریم دلی فرق ما اینکه گارنت و پیرس رو بازور با اجبار انداختن بیرون خیلی دوست داشتن تو سلتیکس بمونن دلشون تو تی دی گاردنه ولی جینز خودش رفت دید اوضاع خیطه جمع کرد رفت خونش.

  5. خدارو شکر بردن فیلادلفیا هم دیدیم این مینسوتا رو باید بیارن ایران ماهم باهاش بازی کنیم مطمنن میبریم ههههههههه جدی میگم!!!!!!!!!!!!!!
    عجبا ما هم بردیم چقد خوب.

  6. MELO...7 گفت:

    بوستون تا دو قصل دیگه تیم خوبی میشه فعلا باید با افتخارات دهه ۶۰ و ۸۰ سر کنه تا بازیکن خوب بگیره بازم

  7. mlbj گفت:

    قیافه جانسون رو نیگا!!!!
    :))))))

  8. hossein گفت:

    باورتون میشه من طرفدار هیت بودم فقط به خاطر لبرون جیمز حدث بزنید حالا طرفدار چه تیمی هستم؟

  9. last celtic گفت:

    بوستون فقط به یکی دوسال زمان نیاز داره تا بیاد رو کار

    • حیول بهت LAST CELTICS خوشم میاد که میدونی چی باید بگی مطمنن تا دو سه سال دیگه مثل تراکتور درو میکنیم میریم جلو و ما سلتیکسیا باید همه جوره با تیم باشیم تو خوبیا و بدیا اگه موافقی داداش لایک بده???

  10. آذرخش گفت:

    به نظر میاد میلواکی اگر با همین ترتیب پیش بره حرفای زیادی برای گفتن داره، تیم جوون و و البته هماهنگیه.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *