جیمی باتلر و استفن کری به عنوان بهترین بازیکنان ماه NBA برگزیده شدند

جیمی باتلر از شیکاگو بولز و استفن کری از گلدن استیت واریورز به عنوان بهترین بازیکنان ماه های اکتبر و نوامبر در کنفرانس های شرق و غرب برگزیده شدند.

جیمی باتلر

جیمی باتلر با کسب میانگین ۲۱٫۹ امتیاز، بهترین میانگین امتیاز تیمش و نهمین میانگین امتیاز برتر لیگ را در رقابت های این ماه به ثبت رساند و به بولز برای ثبت رکورد ۱۱ برد و ۶ باخت، در رقابت های این ماه کمک کرد؛ رکوردی که آنها را در رتبه نخست منطقه مرکزی کنفرانس شرق قرار داد. این بازیکن در ۱۱ مسابقه حداقل ۲۰ امتیاز کسب کرد که شامل ۲ بازی ۳۰ امتیازی نیز می شد. باتلر که در فصل قبل میانگین ۱۳٫۱ امتیاز را به ثبت رسانده بود، تا به اینجای فصل جدید میانگین امتیاز خود را ۸ امتیاز افزایش داده است. او ۴۹٫۸ درصد از شوت های خود در این ماه را وارد سبد کرده است و در ۷ بازی حداقل ۱۰ بار پشت خط پرتاب پنالتی قرار گرفته است که با میانگین ۸٫۸ اقدام به پرتاب پنالتی، در رده‌ی چهارم لیگ از این نظر قرار دارد. این بازیکن با میانگین ۳۹٫۳ دقیقه در هر بازی، رتبه نخست متوسط دقایق بازی لیگ NBA را در اختیار دارد. (دانلود هایلایت های حرکات باتلر در ماه نوامبر)

استفن کری

استفن کری با ثبت میانگین ۲۳٫۸ امتیاز (رتبه ۵ لیگ)، ۷٫۸ پاس منجر به گل (رتبه ۵ لیگ)، ۱٫۹۴ توپ ربایی (رتبه ۷ لیگ)، به ثمر رساندن ۹۲٫۳ درصد از پرتاب های آزاد (رتبه ۳ لیگ) و ۵۱ شوت سه امتیازی موفق (رتبه ۲ لیگ)، به گلدن استیت واریورز کمک کرد تا این فصل از رقابت ها را با رکورد ۱۴ برد و ۲ باخت آغاز کند. کری یکی از ۲ بازیکن لیگ بود که توانسنت حداقل ۴۹ درصد از مجموع شوت های خود در حین بازی (۴۹٫۶)، ۴۰ درصد از شوت های سه امتیازی (۴۱٫۸) و ۹۰ درصد از پرتاب های پنالتی (۹۲٫۳) را وارد سبد کند. او در ۴ مسابقه‌ی این ماه حداقل ۳۰ امتیاز کسب کرد و ۱ مسابقه‌ی ۴۰ امتیازی نیز داشت. این بازیکن در هر ۱۶ بازی این ماه حداقل ۵ پاس منجر به گل به دست آورد. (دانلود هایلایت های حرکات کری در ماه نوامبر)

بازیکنان زیر دیگر نامزدهای کسب عنوان بهترین بازیکن ماه در کنفرانس های شرق و غرب بودند:
جف تیگ از آتلانتا هاوکس، لبران جیمز از کلیولند کاوالیرز، جیمز هاردن از هیوستون راکتس، بلیک گریفین و کریس پاول از لس آنجلس کلیپرز، مارک گسول از ممفیس گریزلیز، کریس باش از میامی هیت، انتونی دیویس از نیو اورلینز پلیکانز، لامارکوس آلدریج و دیمین لیلارد از پورتلند تریل بلیزرس، دیمارکوس کازینس از ساکرامنتو کینگز، کایل لوری از تورنتو رپتورز و جان وال از واشنگتن ویزاردز.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۲ پاسخ

  1. Erfan-Jordan گفت:

    ایول
    استفن انتخاب شد و واقعا هم حقش بود
    پرچم واریورز بالاست

  2. باتلر و کوری این دو مسلما حقشون بود.
    کوری که میشه ام وی پی و باتلرم تا یکی دو سال دیگه میشه ستاره شیکاگو بنظرمن باتلر میشه مث اسکاتی پپیپن ولی مدل چینیش

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *