نتایج تیم های بازیکنان ایرانی لیگ بسکتبال چین در مرحله هفدهم

نتایج تیم های بازیکنان ایرانی لیگ بسکتبال چین در مرحله هفدهم

مرحله هفدهم لیگ بسکتبال چین، امروز با انجام مسابقاتی پایان یافت. این مرحله از لیگ چین با ثبت سه شکست برای تیم های بازیکنان ایرانی همراه بود.

نوار پیروزی های پی در پی چینگدائو دابل استار و حامد حدادی، به دست شینجیانگ قطع شد. چینگدائو امروز در یک بازی خانگی پذیرای شینجیانگ بود که با نتیجه‌ی ۱۰۴ بر ۱۱۲ مغلوب حریف شد. چینگدائو در حالی در این بازی شکست خورد که شش بازی قبلی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بود. حامد حدادی در این مسابقه ۴۱ دقیقه و ۴۳ ثانیه در زمین حضور داشت و توانست ۲۰ امتیاز، ۱۰ ریباند، ۱ توپ ربایی و ۶ پاس منجر به گل به دست آورد.

مهدی کامرانی و هم تیمی هایش در جیانگسو تونگشی، میزبان بیجینگ بودند که با نتیجه‌ی ۱۱۲ بر ۱۲۱، مغلوب میهمان خود شدند. کامرانی در این دیدار ۸ امتیاز، ۳ ریباند، ۲ توپ ربایی و ۶ پاس منجر به گل کسب کرد.

در اولین مسابقه مرحله هفدهم لیگ بسکتبال چین، دیروز چانگکینگ فلایینگ دراگن میهمان فوشان بود و بازی را با نتیجه‌ی ۹۰ بر ۱۲۶، به حریف واگذار کرد. ارسلان کاظمی در این مسابقه نیز همچون بازی گذشته غایب بود.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

یک پاسخ

  1. مرسی به بچه ها رکورد دار باختن چقد خوب!!!!
    رکورد،رکورده فرقی نمیکنه چی باشه فقط باشه.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *