کاربران توییتر در سال ۲۰۱۴ در مورد کدام بازیکنان NBA بیشتر بحث کرده اند؟

کاربران توییتر در سال 2014 در مورد کدام بازیکنان NBA بیشتر بحث کرده اند؟

با نزدیک شدن به پایان سال میلادی، بازار ارائه آمار و ارقام، از جمله آمار رسانه های اجتماعی داغ شده است. شبکه اجتماعی توییتر نیز به تازگی لیست پنج بازیکن NBA که کاربران این شبکه در سال ۲۰۱۴، بیشترین بحث را در مورد آنها انجام داده اند (تعداد منشن ها)، را منتشر کرده است. در ادامه این لیست را با هم مرور می کنیم.
۱- لبران جیمز
در سالی که اتفاق خاصی در آن پیش نیاید، لبران جیمز بهترین بازیکن لیگ است و طبیعی است که بیشترین بحث ها پیرامون او انجام گیرد. اما آنچه باعث تضمین مکان نخست پادشاه در این لیست شد، بازیکن آزاد شدن او در تابستان و پیوستنش به کلیولند بود.
۲- کوین دورنت
سخنرانی احساسی کوین دورنت در مراسم دریافت جایزه MVP سال گذشته، یکی از پر بحث ترین لحظات ورزشی سال بود.
۳- کوبی برایانت
گرچه کوبی برایانت همواره از بازیکنان محبوب بوده که بحث ها پیرامون او زیاد است، اما یکی از دلایل قرار گرفتن او در این لیست، مصدومیتش از ناحیه‌ی زانو بود که باعث شد این بازیکن پس از انجام ۶ بازی بعد از ریکاوری آشیل پاره شده اش، بار دیگر از بسکتبال دور بماند و فصل ۲۰۱۳-۱۴ را از دست دهد.
۴- پاول جرج
مصدومیت ناراحت کننده این بازیکن در بازی نمایشی تیم ملی آمریکا در تابستان امسال، دلیل اصلی قرار گرفتن جرج در رده چهارم این لیست است.
۵- کوین لاو
موضوع جدایی کوین لاو از مینسوتا، حدس و گمان در مورد تیم بعدی او و در نهایت پیوستنش به کلیولند، هفته ها بحث روز کاربران در شبکه های اجتماعی از جمله توییتر بود.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۳ پاسخ

  1. مگه دورانت چی چی گفته که شده دوم چه حرفی زده?
    حالا اگه همون حرفای دورانت رو من گفته بودم همه بلاکم میکردن دیپورتمم میکردن افغانستان!!
    ببین مصدومیت یه بازیکن چقد خبرساز شده خوشبحالش تو خونه راحت استراحت خودشو میکنه ملتم ریختن تو اینترنت دنبال چیز میز دربارش…

  2. Nima.76 گفت:

    آخه تو داری خودتو با دورانت مقایسه میکنی؟؟؟؟:|||||||
    چه اعتماد به نفسی دارن ملت به خدا!!!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *