نتایج و هایلایت های رقابت های ان‌بی‌ای در نهم دسامبر ۲۰۱۴

نتایج و هایلایت های رقابت های ان‌بی‌ای در نهم دسامبر 2014

پیروزی کلیولند، ممفیس و میامی و شکست سن آنتونیو، از مهمترین نتایج رقابت های ان‌بی‌ای در نهم دسامبر ۲۰۱۴ بود.

تیم بسکتبال کلیولند کاوالیرز در راه رسیدن به هشتمین پیروزی متوالی خود، تورنتو رپتورز را از پیش رو برداشت. کاوالیرز امروز میزبان رپتورز بود و با بازی خوب لبران جیمز توانست حریف خود را با نتیجه‌ی ۱۰۵ بر ۱۰۱ مغلوب کند. جیمز در این مسابقه ۳۵ امتیاز، ۲ ریباند، ۴ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۲ بلاک شات به ثبت رساند. شوت سه امتیازی این بازیکن در ۴۸٫۱ ثانیه مانده به پایان، به پیروزی تیمش در این دیدار کمک کرد. جیمز با این شوت سه امتیازی، تعداد ۳ امتیازی های موفق دوران حرفه ای خود را به عدد ۸۰۲ رساند که رکورد باشگاه کلیولند و در اختیار مارک پرایس است.

ممفیس گریزلیز در خانه پذیرای دالاس موریکس بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۱۱۴ بر ۱۰۵، حریف خود را شکست دهد. مارک گسول از ممفیس که در بازی برابر میامی تنها ۲ امتیاز کسب کرده بود، در این دیدار ۳۰ امتیاز، ۵ ریباند و ۶ پاس منجر به گل به دست آورد و تیمش را برای کسب هفدهمین پیروزی فصل رهبری کرد. دیرک نویتزکی از دالاس با حضور در این مسابقه ۱۲۰۹امین بازی خود در NBA را انجام داد تا به همراه دل الیس، در جایگاه بیست و هشتم لیست بازیکنانی قرار گیرد که بیشترین بازی را در لیگ انجام داده اند.

کریس باش ۱۰ امتیاز از مجموع ۳۴ امتیاز خود را در کوارتر چهارم کسب کرد و به میامی کمک کرد تا بر فینیکس چیره شود. میامی هیت در این دیدار خارج از خانه با نتیجه‌ی ۱۰۳ بر ۹۷، فینیکس سانز را مغلوب کرد. باش در این بازی ۹ ریباند و ۴ توپ ربایی نیز به دست آورد. بازیکنان هیت در این مسابقه ۵۲٫۹ درصد از شوت های سه امتیازی و ۵۳٫۸ درصد از مجموع شوت های خود در جریان بازی را وارد سبد کردند. آنها ۵۸ امتیاز خود در این دیدار را از منطقه سه ثانیه به دست آوردند؛ در حالی که فینیکسی تنها ۲۴ امتیاز از منطقه paint به دست آوردند.

یوتا جاز با پیروزی مقابل قهرمان فصل گذشته، سن آنتونیو اسپرز، به ۹ باخت پی در پی خود پایان داد. جاز این بازی خانگی را با برتری ۱۰۰ بر ۹۶ به پایان رساند. درک فیورز و گوردون هیوارد از یوتا، به ترتیب ۲۱ و ۲۰ امتیاز در این دیدار کسب کردند. سن آنتونیو اسپرز در این بازی تونی پارکر را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت. گِرِگ پاپویچ، سرمربی اسپرز با دریافت دومین تکنیکال فول در کوارتر سوم، از زمین مسابقه اخراج شد.

نتایج و هایلایت های رقابت های ان‌بی‌ای در نهم دسامبر ۲۰۱۴ را در زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
کلیولند کاوالیرز ۱۰۵ ۱۰۱ تورنتو رپتورز دانلود
دیترویت پیستونز ۸۶ ۹۸ پورتلند تریل بلیزرس دانلود
ممفیس گریزلیز ۱۱۴ ۱۰۵ دالاس موریکس دانلود
نیو اورلینز پلیکانز ۱۰۴ ۹۳ نیویورک نیکس دانلود
اکلاهما سیتی تاندر ۱۱۴ ۱۰۱ میلواکی باکز دانلود
فینیکس سانز ۹۷ ۱۰۳ میامی هیت دانلود
یوتا جاز ۱۰۰ ۹۶ سن آنتونیو اسپرز دانلود
لس آنجلس لیکرز ۹۸ ۹۵ ساکرامنتو کینگز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۶ پاسخ

  1. Tony parker گفت:

    ایول ممفیس

  2. ahmad گفت:

    باز هم باخت نیکس!

  3. mahyar گفت:

    belakhare lakers bord

  4. MLBJ خیلی نناز به جیمز و کلیولندت که هر چیزی دوره ای داره همیشه که نمیبرین و همونطور که امسال قهرمان نمیشید.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *