نتایج و هایلایت های رقابت های ان بی ای در هشتم دسامبر ۲۰۱۴

نتایج و هایلایت های رقابت های ان بی ای در هشتم دسامبر 2014

رقابت های ان بی ای در هشتم دسامبر ۲۰۱۴ با برگزاری هفت مسابقه پیگیری شد. پیروزی ویزاردز، کاوالیرز، رپتورز و کلیپرز از جمله نتایج امروز بود.

تیم بسکتبال واشنگتن ویزاردز که دیروز در بوستون مغلوب سلتیکس شده بود، امروز در واشنگتن این تیم را شکست داد. ویزاردز در این دیدار که دو وقت اضافه داشت، با نتیجه‌ی ۱۳۳ بر ۱۳۲، سلتیکس را مغلوب کرد. جان وال از ویزاردز در این دیدار ۲۶ امتیاز، از جمله ۱۰ امتیاز پایانی تیمش را کسب کرد. این بازیکن با ۱۷ پاس منجر به گل، بیشترین تعداد اسیست خود در رقابت های این فصل را به دست آورد. وال ۷ ریباند و ۳ توپ ربایی نیز به ثبت رساند. پاول پیرس از ویزاردز با ۲۸ امتیازی که در این مسابقه کسب کرد، مجموع امتیازات دوران حرفه ای خود را به عدد ۲۵۳۰۰ رساند و با پشت سر گذاشتن رجی میلر (۲۵۲۷۹ امتیاز)، به رده‌ی شانزدهم امتیاز آورترین بازیکنان تاریخ لیگ رسید.

بروکلین نتز در بارکلیز سنتر میزبان کلیولند کاوالیرز بود و با نتیجه‌ی ۸۸ بر ۱۱۰ مقابل حریف خود مغلوب شد. دیان ویترز از کلیولند با ۲۶ امتیاز، امتیاز آورترین بازیکن تیمش در این مسابقه بود. این بازیکن ۴ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی نیز به دست آورد. کایری ایروینگ از کلیولند در این بازی تنها ۲ شوتاز ۱۰ اقدام خود را وارد سبد کرد و کار خود را با ۷ امتیاز به پایان رساند. پرنس ویلیامز و همسرش کیت، از اعضای خانواده سلطنتی بریتانیا، این بازی را از نزدیک تماشا می کردند.

تورنتو رپتورز در مسابقه ای که یک وقت اضافه داشت، با نتیجه‌ی ۱۱۲ بر ۱۰۷، میهمان خود دنور ناگتز را از پیش رو برداشت. لو ویلیامز از رپتورز در این بازی ۲۶ امتیاز و ۳ ریباند به دست آورد. پاتریک پترسون از رپتورز ۵ شوت از ۷ اقدام سه امتیازی خود در این بازی را به ثمر رساند. شوت سه امتیازی این بازیکن در ۲۸٫۹ ثانیه مانده به پایان، باعث شد دو تیم در امتیاز ۱۰۲ برابر شوند و کار به وقت اضافه کشیده شود. بازیکنان رپتورز ۵۰٫۶ درصد از شوت های خود در این مسابقه را وارد سبد کردند.

شوت سه امتیازی بلیک گریفین در ثانیه‌ی پایانی بازی، ناجی تیمش در برابر فینیکس سانز شد. لس انجلس کلیپرز امروز در خانه پذیرای فینیکس سانز بود و موفق شد حریف خود را با نتیجه‌ی نزدیک ۱۲۱ بر ۱۲۰ مغلوب کند. بلیک گریفین در ۱ ثانیه مانده به پایان وقت اضافه، با شوت سه امتیازی خود استیپل سنتر را غرق در شادی کرد. این بازیکن با کسب ۴۵ امتیاز در این دیدار، بیشترین امتیاز خود در رقابت های این فصل را به ثبت رساند. گریفین در این دیدار ۸ ریباند و ۲ پاس منجر به گل نیز ثبت کرد.

نتایج و هایلایت های رقابت های ان بی ای در هشتم دسامبر ۲۰۱۴ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
ایندیانا پیسرز ۹۲ ۱۰۸ آتلانتا هاوکس دانلود
واشنگتن ویزاردز ۱۳۳ ۱۳۲ بوستون سلتیکس دانلود
بروکلین نتز ۸۸ ۱۱۰ کلیولند کاوالیرز دانلود
تورنتو رپتورز ۱۱۲ ۱۰۷ دنور ناگتز دانلود
مینسوتا تیمبرولوز ۸۶ ۱۰۲ گلدن استیت واریورز دانلود
ساکرامنتو کینگز ۱۰۱ ۹۲ یوتا جاز دانلود
لس آنجلس کلیپرز ۱۲۱ ۱۲۰ فینیکس سانز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۳ پاسخ

  1. حسین گفت:

    سلام وخسته نباشید.۲تا پیشنهاد داشتم یکی اینکه Box Score بازیها رو هم اگه میشه بزارید هر چند که خود بازیا جدیدا دارن.یکی دیگه اینکه اگه میشه هفته ای یک بار یه پست درباره ی league leader ها بزارین هم پس گل هم امتیاز و … .
    فکر کنم تا الان امتیاز آورترین کوبی باشه درسته؟

  2. احسان گفت:

    بازی کلیپرز و سانز خیلی قشنگ و هیجانی بود.
    اونجا هم که داور اوت رو به نفع سانز گرفته بود نزدیک بود کلیپرزیا خودشونو بکشن! 😀 (شانس اوردن تو باز بینی توپو دادن به اونا وگرنه باخته بودن)
    شوت سه امتیازی آخر گریفین هم خیلی عجیب بود. اصلا فکر نمیکردم گل بشه!

  3. این پیرس دلش بدجور پر بود از ما آخرم کاره خوشو کرده تو واشنگتن کلک مارو کند اون والم که همیشه رو دوره خیلی قویه حقشه بره آل استار اگه همینطور پر قدرت ادامه بده استارترم شاید بشه و یه تبریک به سلتیکسیا که در شب باخت تیممون یه رکورد واسه اسطورمون اتفاق افتاد که خیلی خوشحالم تا باشه از این رکوردا واسه بروبچ سلتیکس…
    ایروینگ هم داره کم کم موتورش خاموش میشه یه استراحت مغزی به خودش باید بده….
    مرسی گریفین من گفتم خیلی خیلی قوی داره پیشرفت میکنه با این بازی دیشبش حرف منو علنی کرد حیولا داری.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *