نتایج و هایلایت های رقابت های بسکتبال NBA در هفتم دسامبر ۲۰۱۴

نتایج و هایلایت های رقابت های بسکتبال NBA در هفتم دسامبر 2014

پیروزی خانگی بوستون و ممفیس و شکست نیکس و لیکرز، از جمله نتایج رقابت های بسکتبال NBA در هفتم دسامبر ۲۰۱۴ بود.

تیم بسکتبال بوستون سلتیکس با برتری مقابل واشنگتن ویزاردز، سومین پیروزی پی در پی خود را کسب کرد. سلتیکس امروز در تی‌دی گاردن میزبان ویزاردز بود که با نتیجه‌ی ۱۰۱ بر ۹۳، حریف خود را از پیش رو برداشت. جف گرین از سلتیکس با ۲۵ امتیاز، امتیاز آورترین بازیکن تیمش در این مسابقه بود. راژان راندو از سلتیکس نیز با ۱۳ امتیاز، ۱۳ ریباند و ۱۱ پاس منجر به گل، تریپل دابل دیگری ثبت کرد. راندو ۳ توپ ربایی نیز به ثبت رساند. جان وال، همتای راندو در تیم حریف، ۱۷ امتیاز، ۸ ریباند، ۱۴ پاس منجر به گل، ۳ توپ ربایی و ۳ بلاک شات کسب کرد. پاول پیرس از ویزاردز که ۱۵ فصل از دوران حرفه ای خود را در سلتیکس گذرانده است، در لحظاتی از مسابقه مورد تشویق هواداران بوستونی قرار گرفت. پیرس کار خود در این بازی را با کسب ۱۵ امتیاز به اتمام رساند.

ممفیس گریزلیز در خانه پذیرای میامی هیت بود و توانست با نتیجه‌ی ۱۰۳ بر ۸۷، حریف خود را از پیش رو بردارد. جان لوئر از ممفیس با ۲۰ امتیاز، یکی از ۵ بازیکن تیمش بود که از مرز ۱۰ امتیاز گذشت. این بازیکن ۱۲ ریباند و ۲ توپ ربایی نیز به ثبت رساند. مارک گسول از ممفیس که امتیاز آورترین بازیکن این تیم در این فصل از رقابت هاست، در این بازی تنها ۱ شوت از ۶ اقدام خود را وارد سبد کرد و ۲ امتیاز، در برگه امتیازات ثبت کرد. دوین وید از هیت در چهارمین باخت پی در پی تیمش ۲۵ امتیاز، ۲ ریباند و ۶ پاس منجر به گل به دست آورد.

هشتمین شکست متوالی نیویورک نیکس در خانه و در برابر پورتلند تریل بلیزرس رقم خورد. نیکس این بازی را با نتیجه‌ی ۹۹ بر ۱۰۳ به میهمان خود واگذار کرد. لامارکوس آلدریج از پورتلند با ۲۴ امتیاز و ۱۱ ریباند، به تیمش برای کسب این پیروزی کمک کرد. ملو نیز ۲۳ امتیاز، ۱۰ ریباند و ۳ پاس منجر به گل برای نیکس کسب کرد. لبران جیمز از کاوالیرز، این بازی را از نزدیک تماشا می کرد.

تیم لیکرز در لس آنجلس میزبان نیو اورلینز پلیکانز بود که با نتیجه‌ی ۸۷ بر ۱۰۴، مقابل حریف شکست خورد. جرو هالیدی از پلیکانز با کسب ۲۲ امتیاز، ۴ ریباند و ۸ پاس منجر به گل، از بازیکنان شاخص تیمش در این مسابقه بود. بایرون اسکات، سرمربی لیکرز، در این مسابقه کارلوس بوذر را به عنوان بازیکن ذخیره وارد زمین کرد تا این بازیکن پس از ۵۸۸ بازی استارتر بودن، مسابقه را از روی نیمکت آغاز کند. بوذر آخرین بار در سال ۲۰۰۶ به عنوان بازیکن ذخیره وارد زمین شده بود و پس از آن همواره بازیکن شروع کننده بود.

نتایج و هایلایت های رقابت های بسکتبال NBA در هفتم دسامبر ۲۰۱۴ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
بوستون سلتیکس ۱۰۱ ۹۳ واشنگتن ویزاردز دانلود
آتلانتا هاوکس ۹۶ ۸۴ دنور ناگتز دانلود
ممفیس گریزلیز ۱۰۳ ۸۷ میامی هیت دانلود
دیترویت پیستونز ۹۴ ۹۶ اکلاهما سیتی تاندر دانلود
دالاس موریکس ۱۲۵ ۱۰۲ میلواکی باکز دانلود
نیویورک نیکس ۹۹ ۱۰۳ پورتلند تریل بلیزرس دانلود
لس آنجلس لیکرز ۸۷ ۱۰۴ نیو اورلینز پلیکانز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۱۱ پاسخ

  1. hiddensbk گفت:

    Mr.triple double

  2. ahmad گفت:

    فیشر داره چه غلطی با تیم نیکس میکنه؟!

  3. o.neal گفت:

    in lebas haye jadid celtics mozakhrafe

    • خدایش قشنگه مخصوصا اون برگ رو شرته در کل من با این پیراهن های جدید خیلی موافقم ولی فقط در حد بازی های فصل یعنی تو پلی آف اصن نباید تیمی بپوشه ابهت بسکتبال به لباس حلقه یشه.

  4. دانیال گفت:

    چه میکنه این وستبروک … ۲ تا دانک محشر زد

  5. ahmad گفت:

    جان لوئر از ممفیس ۲۰ امتیاز ۱۲ ریباند لطفا اصلاح کنید

  6. این روندو مطمن ترین و کامل ترینه گارد تمامی ویژگی های یه گارد نمونه رو داره تو نگاه به امتیاز و پاس گل و ریباندش کن البته توهین نشه به بقیه گاردا.
    من خدایش تو یه نظرسنجی یکی از سایتا زده بودم سلتیکس میبره آخرشم حدسم درست بود.
    بیچاره کارملو هرچی مربی تازه وارده میخوره تو پستش.

  7. number1 گفت:

    مگه فوتباله از این لباسا می پوشن فرانسه هم تو جام جهانی از این لباس استفاده می کرد

  8. خیلی خوشحالم که میامی به این وضع افتاده حقتونه وقتی وابستگی میدا میکنی به یه نفر همینم میشه فقط مونده ازتون ببریم انتقام بگیریم انشاالله به امید اون روز.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *