نتایج تیم های بازیکنان ایرانی لیگ بسکتبال چین در ۷ دسامبر ۲۰۱۴

نتایج تیم های بازیکنان ایرانی لیگ بسکتبال چین در 7 دسامبر 2014

لیگ بسکتبال چین در ۷ دسامبر ۲۰۱۴ با برگزاری ده مسابقه پیگیری شد. در بازی های امروز یک پیروزی و دو شکست برای تیم های بازیکنان ایرانی ثبت شد.

تیم بسکتبال چینگدائو دابل استار با بازی درخشان حامد حدادی، ششمین پیروزی پی در پی خود را کسب کرد. این تیم امروز در خانه میزبان شانشی بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۱۲۰ بر ۸۹، حریف خود را شکست دهد. حدادی با کسب ۱۴ امتیاز، ۱۸ ریباند و ۱۰ پاس منجر به گل، در این دیدار تریپل دابل کرد. این بازیکن در این مسابقه ۴ بلاک شات نیز به دست آورد. حدادی در سه فاکتور ریباند، بلاک شات و پاس منجر به گل، بهترین عملکرد را در بین بازیکنان حاضر در زمین داشت.

چهاردهمین شکست فصل جیانگسو تونگشی، مقابل ژیجیانگ گوانشا رقم خورد. جیانگسو این بازی را با نتیجه‌ی ۱۰۱ بر ۱۰۹ به میزبان خود واگذار کرد. مهدی کامرانی با کسب ۲۳ امتیاز، دومین بازیکن امتیازآور جیانگسو در این مسابقه بود. کامرانی در این بازی ۱ ریباند، ۴ توپ ربایی و ۶ پاس منجر به گل نیز به ثبت رساند.

چانگکینگ فلایینگ دراگن نیز بدون حضور ارسلان کاظمی، با نتیجه‌ی ۱۱۰ بر ۱۲۳، مقابل فوجیان شکست خورد.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

یک پاسخ

  1. آفرین حامد اینطور اگه تو تیم ملی بازی میکردی الان تو دنیا دوم بودیم چون هرجری فک کنیم حریف آمریکا نمیشیم این حقیقته.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *